Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji Gości mamy komfortowe oraz wyposażone apartamenty typu Comfort, Premium oraz Studio. Apartamenty tupu Comfort i Premium przystosowane są do pobytu od 1 do 4 osób, natomiast apartamenty Studio - do 6 osób. Apartamenty posiadają aneks kuchenny z płytą grzewczą, czajnikiem elektrycznym oraz kompletem naczyń. Z okien rozciąga się przepiękny widok na panoramę Karkonoszy.
W naszej restauracji serwujemy wyśmienite dania tworzone na bazie świeżych produktów najwyższej jakości. Wszystkie potrawy od podstaw przygotowywane są na miejscu z miłością przez pasjonatów gotowania w oparciu o własne receptury z wykorzystaniem m.in. produktów regionalnych i sezonowych. Restauracja w Czarny Kamień Resort & SPA to prawdopodobnie najwyżej położona restauracja w Szklarskiej Porębie - znajduje się ona na wysokości 730 m n.p.m.
Strefa SPA & Wellness została stworzona z myślą o odprężeniu i oderwaniu od zabieganej codzienności. Strefa Wellness obejmuje basen zewnętrzny o wymiarach 7m x 4m (czynny w sezonie letnim), jacuzzi zewnętrzne z podgrzewaną wodą, basen wewnętrzny o wymiarach 8m x 4m, jacuzzi wewnętrzne, łaźnię parowo-aromatyczną oraz saunę fińską. Strefa SPA oferuje profesjonalne zabiegi, podczas których nasi Goście zregenerują organizm, zrelaksują ciało i umysł, poprawią kondycję fizyczną oraz samopoczucie.
Osoby lubiące aktywność fizyczną mogą spędzić czas w doskonale wyposażonej siłowni lub skorzystać z wypożyczalni rowerów. Wolny czas można też urozmaicić grając w billarda. Szeroki wachlarz udogodnień dla rodzin z dziećmi sprawi, że również rodzice naszych najmłodszych Gości mają szansę na relaks i wypoczynek, a to wszystko w Czarnym Kamieniu - rodzinnym aparthotelu z basenem i SPA w Szklarskiej Porębie.
W Szklarskiej Porębie znajduje się Karkonoskie Centrum Edukacji Ekologicznej, prezentujące przyrodę i klimat oraz działalność człowieka w Karkonoszach. Mieszczą się tutaj również Muzeum Mineralogiczne (z największym w Polsce samorodkiem złota), Dom Wlastimila Hofmana, Kamienny Krąg Zbigniewa Frączkiewicza, Leśna Huta, Żelazny Tygiel Waloński (skansen odtworzonych urządzeń górniczo-hutniczych) oraz dom Carla i Gerharta Hauptmannów (filia Muzeum Karkonoskiego, prezentująca m.in. szkło z Huty Józefina) wraz z otaczającym ogrodem o powierzchni 4,5 ha, tzw. Ogrodem Ducha Gór.
Wokół Szklarskiej Poręby, a także w samym mieście, wytyczono już ponad 200 km tras rowerowych o różnym stopniu trudności – dla amatorów, sportowców i rodzinnych wycieczek. Miasto jest doskonałym punktem wypadowym w głąb polskich i czeskich Karkonoszy i Gór Izerskich oraz do atrakcyjnych turystycznie miejscowości po jednej i drugiej stronie granicy. Trasy rowerowe Szklarskiej Poręby łączą się z trasami rowerowymi okolic Harrachova i Kořenova (Czechy) przez turystyczne górskie przejścia graniczne.
Atrakcje Szklarskiej Poręby:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Art-Dom Developer Sp. z o.o., ul. Szkolna 5/10, 58-500 Jelenia Góra, NIP: 6112646271
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Czarny Kamień Resort & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".