Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano eleganckie i przestronne pokoje w jasnej kolorystyce. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, butelkę wody oraz łazienkę z kabiną prysznicową.
Tutejsza restauracja specjalizuje się w daniach kuchni tradycyjnej z nawiązaniem do nowoczesności. Codziennie podawane jest wyśmienite śniadania w formie urozmaiconego bufetu oraz serwowana obiadokolacja. Szef kuch dba o jak najwyższą jakość i najlepszy smak przygotowywanych potraw.
Dla jeszcze większego relaksu Gości oddano do dyspozycji strefę wellness, gdzie można zadbać o ciało i pozbyć się toksyn z organizmu. Strefa składa się z sauny suchej, sauny infrared oraz sauny rzymskiej (mokrej). Dodatkowo warto skorzystać z przestronnego jacuzzi lub gabinetów spa (gabinety będą dostępne od maja ) dla odnowy i odprężenia całego organizmu.
W ramach aktywności fizycznej można spróbować swoich sił w dobrze wyposażonej siłowni.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: F.U.H. Marta Zajączkowska, ul. Niwna 48, 96-200 Rawa Mazowiecka, NIP: 8350007722
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Korona Palace . Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".