Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt posiada w swojej ofercie pokoje 1, 2, 3-osobowe oraz rodzinne studio i apartamenty. Wszystkie pomieszczenia zaaranżowane są elegancko i nowocześnie, a dodatkowo posiadają wygodne łóżka. Każdy wyposażony jest w prywatną łazienkę z prysznicem, ręcznikami, suszarką do włosów i darmowym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji gości jest także telewizor, bezpłatne Wi-Fi, telefon oraz czajnik z zestawem herbat i kawą.
W hotelu mieści się restauracja śniadaniowa, w której każdego ranka szykowane jest pożywne śniadanie podawane w formie urozmaiconego bufetu. W sąsiedztwie nie brakuje kawiarni, cukierni, restauracji, pierogarni, a tuż obok mieści się Stary Kleparz – klimatyczny bazar ze spożywczymi produktami regionalnymi.
Hotel Atrium to także idealne miejsce na spotkania biznesowe. Obiekt dysponuje dwoma salami konferencyjnymi mogącymi pomieścić nawet 60 osób.
Atrakcje w Krakowie:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Atrium Hotel Szewczykowie i Wspólnicy s.j., ul. Krzywa 7, 31-149 Kraków, NIP: 6762164269
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Atrium. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".