Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt dysponuje komfortowymi pokojami 2-osobowymi, wyposażonymi w telewizor, bezprzewodowy internet, miejscem do pracy biurowej. W większości pokoi znajduje się balkon, z którego widok roztacza się na przepiękną panoramę gór. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową i toaletą.
Na terenie hotelu znajduje się restauracja serwująca wyborne dania kuchni słowackiej oraz międzynarodowej. Potrawy przygotowywane są ze świeżych i najlepszej jakości produktów. Goście mogą również skosztować aromatycznej kawy zaparzanej w kawiarni. W okresie letnim klienci mogą skonsumować swoje posiłki na specjalnie przystosowanym tarasie.
Osoby pragnące zaczerpnięcia chwili relaksu mogą udać się do hotelowej strefy SPA. Oferuje ona swoim gościom bogaty wachlarz świadczonych usług, poprzez różnorodne masaże seans w saunie bądź odprężającą kąpieli w jacuzzi.
Dla najmłodszych gości obiektu przygotowana została sala i plac zabaw. Goście mogą również zagrać w bilarda na profesjonalnych stołach bądź w tenisa stołowego.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: ACONITUM s.r.o., ul. Kolkaren 9/14, 976-81 Podbrezova, NIP: SK46818341
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Rysy Tatranska Strba. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".