Black Friday 2022! Zarezerwuj pobyt w hotelu i odbierz 10% gratis na kolejny wyjazd

Black Friday to największe święto zakupów. Z tej okazji, oprócz najniższych cen hoteli w roku, dorzucamy bonus, zwracamy 10% na kolejną rezerwację w naszym serwisie!

W zeszłym roku także organizowaliśmy podobną akcję i dzięki niej nasi użytkownicy zaoszczędzili aż 500 000 zł na rezerwacjach.

Ile możesz zyskać?

Zyskasz 10% wartości dokonanej rezerwacji. Bonus otrzymasz w postaci Środków Triverna do wykorzystania na kolejne rezerwacje.

Jak skorzystać ze zwrotu?

Skorzystanie z promocji 10% gratis na kolejny wyjazd jest bardzo proste. Wystarczy, że dokonasz dowolnej rezerwacji w serwisie triverna.pl w trakcie trwania akcji, tj. od 17.11.2022 do 28.11.2022, godziny 23:59. Reszta stanie się automatycznie!

Jakie są wyłączenia i ograniczenia?

Maksymalna kwota zwrotu wynosi 100 zł.

Jeżeli rezerwacja będzie opłacona Środkami Triverna, to wartość użytych Środków Triverna zostanie odjęta od kwoty rezerwacji podlegającej zwrotowi.

Ważne

Bonus 10% w postaci Środków Triverna zostanie przyznany po zrealizowaniu pobytu w hotelu, w ciągu dwóch dni roboczych od dnia wymeldowania się z Hotelu.

Zarezerwuj pobyt i odbierz bonus >>

Regulamin akcji

1. W przypadku dokonania Rezerwacji w serwisie triverna.pl w okresie od 17.11.2022, g. 00:01 do 28.11.2022, g. 23:59 i zrealizowania pobytu w Hotelu zgodnie z Rezerwacją, Użytkownik otrzyma od Serwisu Środki Triverna, o których mowa w pkt. 10 Regulaminu Serwisu (https://triverna.pl/regulamin) o wartości 10% (po zaokrągleniu w górę do 1 złotego) wartości Rezerwacji, pomniejszonej o wartość wykorzystanych na opłacenie Rezerwacji Środków Triverna.

2. Maksymalna wartość otrzymanych Środków Triverna wynosi 100 zł.

3. Powyższe Środki Triverna zostaną przyznane wyłącznie w przypadku zrealizowanego pobytu w Hotelu.

4. Okres ważności Środków Triverna, o których mowa w niniejszym Regulaminie wynosi 1 rok od dnia ich przyznania.

5. Środki Triverna zostaną zarejestrowane na koncie Użytkownika w ciągu dwóch dni roboczych od dnia wymeldowania się z Hotelu, a Serwis wyśle na adres e-mail Użytkownika informację o ich przyznaniu.