Jak działamy

W związku z wprowadzeniem przepisów nakładających obowiązki informacyjne na takie podmioty jak Triverna, niniejszym przedstawiamy istotne dla państwa informacje o sposobie funkcjonowania serwisu www.triverna.pl („Serwis”).

I. Jak działamy?

Serwis triverna.pl jest internetową platformą handlową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Triverna prowadzi współpracę z hotelami, ośrodkami SPA & wellness („Hotele”) i publikuje oferty tych podmiotów, tak aby umożliwić użytkownikom serwisu skorzystanie ze świadczonych przez Hotele usług.

W serwisie umieszczane są oferty, których warunki są podawane Triverna przez Hotele przed ich publikacją. Warunki tych ofert nie są tworzone przez Triverna, jako że serwis umożliwia i dostarcza Hotelom wyłącznie narzędzia do publikacji ich ogłoszeń i prowadzenia dalszego procesu zakupowego (dostarcza funkcjonalności techniczne, które pozwalają użytkownikom na skorzystanie z danej oferty). Oznacza to zatem, iż zarówno ceny jak i poszczególne świadczenia wchodzące w skład danego ogłoszenia publikowanego w serwisie stanowią ofertę, która jest kreowana samodzielnie przez Hotel i kierowana przez Hotel bezpośrednio wobec użytkowników Serwisu. Oferty publikowane w Triverna mogą mieć często charakter unikatowy, specjalny dla użytkowników Serwisu i różniący się (np. warunkami cenowymi) od tych publikowanych bezpośrednio na stronach hoteli lub w innych serwisach internetowych. Porównanie warunków oferty, którą użytkownik ma do dyspozycji w Serwisie względem takiej samej oferty dostępnej na innej stronie internetowej (np. stronie hotelu) jest elementem dozwolonej praktyki sprzedawców promującej przewagę cenową, w myśl wytycznych dotyczących wykładni i stosowania art. 6a Dyrektywy 98/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony konsumenta przez podawanie cen produktów oferowanych konsumentom.

Hotel, jako podmiot oferujący usługę turystyczną i proponujący za naszym pośrednictwem skorzystanie z niej, odpowiada za poprawność i za treść danej oferty.

Jeżeli dana oferta Hotelu budzi państwa zastrzeżenia, to bardzo prosimy o kontakt mailowy: bok@triverna.pl, podejmiemy działania w celu weryfikacji państwa uwag.

Szerzej na temat podziału obowiązków przy realizacji świadczeń hotelarskich w sekcji „V” – Podział obowiązków związanych z umową.

Szczegółowe zasady na jakich Triverna funkcjonuje określa regulamin dostępny pod adresem: https://triverna.pl/regulamin („Regulamin”).

II. Kontakt z serwisem

Kontakt z serwisem mogą państwo prowadzić:

  • Wysyłając wiadomość na adres korespondencyjny:
    Triverna sp. z o.o.
    Ul. Niemierzyńska 17a
    71-441 szczecin
  • Wysyłając wiadomość na adres mailowy: bok@triverna.pl
  • Telefonicznie pod numerem: 799-399-839.

III. Pozycjonowanie (plasowanie) ofert

Użytkownik przy wykorzystaniu funkcjonalności Serwisu i określeniu kryteriów wyszukiwania (np. takich jak data przyjazdu i wyjazdu, standard hotelu, liczba pokoi, liczba osób, kwestie wyżywienia, dodatkowych atrakcji itp.) ma możliwość wyszukania interesującej go oferty.

Serwis pozycjonuje (plasuje) oferty, przyznając określoną widoczność wynikom wyszukiwania ofert (niektóre oferty są pokazywane jako pierwsze).

Serwis wyświetla użytkownikowi oferty w pierwszej kolejności bazując na wybranych przez użytkownika kryteriach wyszukiwania, prezentując te które spełniają jego wymogi – ma to na celu zawężenie listy ofert do takich, które mogą go zainteresować.

Oferty są następnie wyświetlane użytkownikowi w oparciu o zastosowany w Serwisie algorytm, który ma za zadanie wyświetlić mu w pierwszej kolejności te oferty, które do tej pory cieszyły się największą popularnością i były najchętniej kupowane przez użytkowników (oferty są prezentowane według popularności). Algorytm uwzględnia również dostępność pokoi w ofercie oraz dostępne w obiekcie udogodnienia, takie jak basen, SPA czy siłownia. Pod uwagę brany jest także standard hotelu oraz wysokość płaconej przez hotel prowizji.

Oferty mogą być też dodatkowo pozycjonowane ręcznie przez pracowników Triverna, którzy kierują się takimi kryteriami jak np. sezonowość danej oferty (wyżej pozycjonowane są te oferty, które przystają do aktualnego sezonu – np. hotele górskie zimą, a hotele nadmorskie latem), unikalność danej oferty, znaczny chwilowy wzrost zainteresowania daną ofertą (chwilowe bestsellery), których automatyczny algorytm nie uwzględnia.

IV. Informacja czy hotel jest przedsiębiorcą / niestosowanie przepisów dot. konsumentów

Informacje o tym czy Hotel będący oferentem danej usługi jest przedsiębiorcą czy nie są umieszczone w zakładce „Jak dojechać” po wyborze przez użytkownika danej oferty, a także w sekcji „Informacja dla konsumentów” w treści każdej oferty.

V. Podział obowiązków związany z umową

Świadczenie usług hotelarskich obciąża w całości Hotel – Triverna nie jest bowiem stroną umowy o świadczenie takich usług.

Udział Triverna w relacji między hotelem a użytkownikiem serwisu ogranicza się wyłącznie do:

  • Wyświetlenia użytkownikowi oferty Hotelu – według specyfikacji podanej przez Hotel;
  • Umożliwienia użytkownikowi zawarcia z Hotelem umowy przy wykorzystaniu funkcjonalności Serwisu;
  • Umożliwienia użytkownikowi skorzystania z obsługi operatorów płatności, w celu uiszczenia zapłaty za usługi Hotelu, w związku z zawartą umową;
  • Umożliwienia użytkownikowi skorzystania ze Środków Triverna, w celu opłacenia rezerwacji w Hotelu;
  • Przekazania Hotelowi płatności dokonanej przez użytkownika, w związku z zawartą umową;
  • Umożliwienia użytkownikowi anulowania rezerwacji, o ile dana oferta hotelowa to dopuszczała (https://triverna.pl/bezplatna-anulacja) oraz w przypadku skorzystania z tej opcji dokonania zwrotu Środków Triverna o odpowiedniej wartości na konto użytkownika w Serwisie.

Wszelkie ewentualne uwagi i reklamacje dot. usługi hotelarskiej, które zostaną zgłoszone Triverna zostaną przyjęte i niezwłocznie przekazane bezpośrednio do Hotelu odpowiedzialnego za realizację danej usługi.

Newsletter

Zapisz się na newsletter i zyskaj!

Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.

Triverna
Triverna to ekskluzywny klub hotelowy ze starannie dobranymi ofertami w wyjątkowych cenach specjalnie dla klubowiczów. Korzystając z naszego Klubu masz pewność, że oferowane promocje są unikalnymi okazjami. Możesz zaoszczędzić nawet do 70%.Serwis triverna.pl używa cookies. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania - zapoznaj się z naszą polityką prywatności. Jeżeli chcesz zmienić swoje ustawienia dotyczące plików cookies, kliknij [tutaj], aby otworzyć banner z ustawieniami.