Regulamin korzystania ze strony triverna.pl obowiązujący od 01.01.2025
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.triverna.pl (zwanym dalej Serwis), administrowanego przez firmę: Triverna sp. z o.o., ul. Niemierzyńska 17a, 71-441 Szczecin, NIP 6351830569, kapitał zakładowy: 143 000 pln (zwaną dalej Triverna).
W Serwisie prezentowane są oferty usług (zwane dalej Oferta i Oferty) świadczonych przez współpracujące z Triverna hotele i obiekty noclegowe (zwane dalej Hotel i Hotele). Serwis umożliwia dokonywanie rezerwacji tych usług (zwanych dalej Rezerwacjami).
Korzystanie z Serwisu jest całkowicie darmowe dla użytkownika serwisu. Triverna nie pobiera żadnych dodatkowych opłat od użytkownika za dokonanie Rezerwacji.
Do korzystania z Serwisu konieczne jest posiadanie dostępu do sieci internet, przeglądarki internetowej z obsługą języka javascript i akceptację plików cookies, aktywne konto e-mail.
W sprawach związanych z funkcjonowaniem Serwisu użytkownik może skontaktować się przesyłając wiadomość pod adres korespondencyjny wskazany w pkt 1.1 lub adres e-mail: bok@triverna.pl albo telefonicznie pod numerem wskazanym w zakładce https://triverna.pl/jak-dzialamy.
Stosunek umowny
Triverna działa jako internetowa platforma handlowa umożliwiająca Hotelom publikacje swoich Ofert, za których treść i realizację Hotel ponosi odpowiedzialność prawną bezpośrednio wobec użytkowników (swoich klientów).
W wyniku dokonania rezerwacji pomiędzy użytkownikiem a Hotelem zostaje zawarta umowa o świadczenie usług określonych w Ofercie.
Triverna pośredniczy wyłącznie w przekazaniu oświadczenia woli użytkownika serwisu i w żadnym wypadku nie jest:
Stroną zawartej pomiędzy Hotelem a użytkownikiem serwisu umowy,
Pełnomocnikiem Hotelu ani użytkownika serwisu w zakresie zawarcia jakiejkolwiek umowy między nimi,
Pośrednikiem działającym na zlecenie użytkownika serwisu,
Oferentem lub organizatorem usług objętych Ofertą ani podmiotem decydującym o warunkach, w tym warunkach cenowych przedstawionej Oferty.
Wszelkie obowiązki dotyczące realizacji umowy zawartej przez użytkownika z Hotelem, w całości spoczywają na Hotelu, z wyłączeniem obowiązku przekazania Hotelowi płatności dokonanej przez użytkownika, który to obowiązek obciąża Triverna stosownie do umów zawartych między Triverna a Hotelem. Wszelkie ewentualne uwagi dotyczące realizacji umowy zgłaszane przez użytkownika w stosunku do Triverna zostaną przekazane do Hotelu będącego usługodawcą.
Oferta
W Ofercie prezentowane są informacje (w tym zdjęcia i opisy) dostarczone przez Hotel. Hotele mają dostęp do panelu zarządzania ofertami, za pomocą którego zobowiązują się do uaktualniania wszystkich cen i dostępności pokoi. Każdy Hotel jest wyłącznie odpowiedzialny za informacje podane w Ofercie w Serwisie.
Polityka cenowa dotycząca Ofert jest kształtowana samodzielnie przez Hotel – w tym zarówno jeśli chodzi o podawanie wysokości cen w Serwisie jak i inne aspekty wpływające na pokazywanie przewagi cenowej, takie jak np. relacja ceny za daną Ofertę w Serwisie Triverna do takiej samej oferty publikowanej w innych serwisach, w tym na stronach Hotelu.
W każdej Ofercie zostaną podane aktualne i pełne dane Hotelu (w tym m.in. nazwa/firma, posiadanie statusu przedsiębiorcy, siedziba, adres, numer NIP).
Każda Oferta będzie zawierała informacje o warunkach i terminach dokonywania zmiany lub anulowania Rezerwacji. Użytkownik serwisu ma prawo dokonać zmiany lub anulowania Rezerwacji na warunkach przedstawionych w Ofercie. Jeżeli Oferta nie będzie przewidywała możliwości dokonania zmiany lub anulowania Rezerwacji, informacja ta zostanie wyraźnie wskazana w treści Oferty.
Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej przez siebie umowy na usługi hotelowe zamówione w Hotelu zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (dz. u. z 2014 r. poz. 827).
Jeżeli oferentem w ramach umieszczonej w Serwisie Oferty jest Hotel niebędący przedsiębiorcą, wówczas w stosunku do umowy zawieranej z takim Hotelem przez użytkownika nie stosuje się przepisów dotyczących konsumentów.
Konto użytkownika i newsletter
Do korzystania z pełnej funkcjonalności Serwisu, w tym dokonywania rezerwacji, konieczne jest założenie konta użytkownika w serwisie (zwanego dalej Konto).
Utworzenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne. Odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, podanie danych osobowych, adresu e-mail i hasła.
Utworzenie konta wymaga zaakceptowania wszystkich postanowień regulaminu i polityki prywatności i plików cookies (poprzez zaznaczenie odpowiednich pól w formularzu rejestracji).
Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy haseł dostępu do Konta. Wszelkie czynności dokonane przez jakąkolwiek osobę trzecią z wykorzystaniem hasła dostępu do Konta traktuje się jako czynności wykonane przez użytkownika, na którego one wskazują.
Zgoda (wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiednich pól w formularzu rejestracji) na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych o nowościach i promocjach dostępnych w Serwisie (dalej zwanych Newsletterem) jest dobrowolna i nie związana ze świadczonymi usługami pośrednictwa w rezerwacji.
Użytkownik w każdej chwili może zmienić dane swojego Konta (w tym częstotliwość otrzymywania Newslettera) korzystając z odpowiednich opcji dostępnych po zalogowaniu w zakładce moje konto.
Użytkownik może usunąć Konto w serwisie wysyłając maila na adres info@triverna.pl.
Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu oraz oferowanych przez Serwis funkcjonalności w sposób zgodny z prawem, nie naruszając niczyich dóbr osobistych ani innych dóbr prawnie chronionych.
Zakazane jest korzystanie przez użytkownika z Serwisu w sposób mogący naruszyć jego funkcjonalność, w szczególności poprzez:
podejmowanie działań, w celu utrudnienia korzystania z Serwisu przez inne osoby, np. poprzez naruszenie struktury informatycznej serwisu;
podejmowanie prób nieuprawnionego dostępu do haseł do Konta użytkownika innych użytkowników lub przejęcia Kont użytkowników innych użytkowników;
zamieszczanie w serwisie treści, które mogą naruszać dobre obyczaje i inne dobra prawem chronione;
wykorzystywanie luk w oprogramowaniu Serwisu umożliwiających nielegalny i niezgodny z regulaminem dostęp do treści zawartych w Serwisie.
W przypadku gdy operator serwisu stwierdzi, iż użytkownik narusza postanowienia niniejszego regulaminu, wówczas przysługuje mu prawo do usunięcia konta takiego użytkownika w serwisie.
Dokonanie rezerwacji i płatność
Aby dokonać rezerwacji użytkownik wypełnia formularz rezerwacji dostępny w Serwisie.
Wypełniając formularz rezerwacji użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe i pełne dane wymagane do rezerwacji usługi oraz dokonać płatności na rzecz Hotelu.
Triverna przetwarza dane osobowe użytkownika w zakresie niezbędnym do realizacji rezerwacji, w szczególności przekazywania danych osobowych hotelowi, oraz w zakresie do prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów własnych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Użytkownik, w zależności od oferty, może mieć dostępne następujące metody płatności:
Płatność całości kwoty należnej Hotelowi za dokonaną rezerwację w momencie dokonywania rezerwacji.
Płatności 25% kwoty należnej Hotelowi za dokonaną rezerwację w momencie dokonywania rezerwacji oraz pozostałej części (75%) tej kwoty w Hotelu, lub za pośrednictwem Triverna (w zależności od Oferty, w terminie podanym w Ofercie, jednak nie później niż z chwilą rozpoczęcia pobytu w Hotelu).
Płatności dokonywane są za pośrednictwem kanałów płatności aktualnie dostępnych w Serwisie. Użytkownik może zostać przekierowany na stronę internetową, prowadzoną przez osoby trzecie, umożliwiającą dokonanie płatności prowadzoną przez podmiot świadczący usługi płatnicze.
Po dokonaniu płatności użytkownik otrzyma podsumowanie rezerwacji zawierające nr rezerwacji oraz unikalny kod pin rezerwacji.
Podsumowanie rezerwacji użytkownik okaże w momencie rozpoczęcia pobytu w Hotelu.
W trakcie pobytu w Hotelu użytkownik zobowiązuje się do zachowania zgodnie z ogólnie przyjętymi normami społecznymi, tj. nienarażającego innych osób na zdenerwowanie, niepokój lub niebezpieczeństwo oraz niepowodującego uszkodzenia własności. W szczególności w przypadku usunięcia użytkownika z Hotelu na skutek nieprzestrzegania regulaminu Hotelu, użytkownikowi nie przysługuje zwrot kosztów.
Uprawnienia i odpowiedzialność Triverna
Triverna dołoży wszelkich starań, aby zapewnić pełną funkcjonalność Serwisu. Odpowiedzialność Triverna ograniczona jest wyłącznie do sposobu funkcjonowania Serwisu, Triverna nie ponosi odpowiedzialności za realizację świadczeń zamówionych w Hotelach, gdyż nie jest stroną takiej umowy i nie ma uprawnień do kształtowania praw i obowiązków Hotelu.
Triverna zastrzega sobie prawo do zwiększania lub zmniejszania funkcjonalności Serwisu ze względu na niezbędne prace konserwatorskie lub inne niespodziewane utrudnienia funkcjonalności lub dostępności Serwisu. Wystąpienie takich okoliczności może doprowadzić do utraty danych i z tego powodu Triverna nie gwarantuje pełnej dostępności Serwisu, czy pełnego zabezpieczenia przed utratą danych.
Triverna nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści wynikające z czasowej niedostępności lub zmniejszonej funkcjonalności Serwisu wynikające z okoliczności opisanych w pkt 6.2 powyżej oraz z przyczyn niezależnych, za które Triverna nie odpowiada.
Ponieważ prezentowane Oferty są ograniczone ilościowo i z przyczyn technicznych może zaistnieć sytuacja, w której jeden dostępny pokój zostanie przypisany do dwóch rezerwacji, Triverna zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji, której płatność została zaksięgowana później. Użytkownik otrzyma zwrot środków wpłaconych tytułem anulowanej rezerwacji i nie będzie mu przysługiwało dodatkowe zadośćuczynienie.
Triverna zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta użytkownika w przypadku stwierdzenia prób nadużycia lub działania na szkodę Serwisu.
Reklamacje
Za wyjątkiem reklamacji dotyczących funkcjonalności Serwisu, które winny być kierowane bezpośrednio do Triverna na zasadach opisanych w pkt 7.2 poniżej, wszelkie reklamacje dotyczące świadczenia usług objętych rezerwacją należy kierować bezpośrednio do Hotelu lub do Hotelu za pośrednictwem Triverna na adres reklamacje@triverna.pl. Triverna przekaże reklamację Hotelowi w terminie 2 dni roboczych od dnia wpływu reklamacji do Triverna – przy czym w żadnym wypadku nie jest ani uprawniona ani zobligowana do samodzielnego rozpatrzenia reklamacji.
Wszelkie reklamacje związane z działaniem Serwisu należy kierować do Triverna na adres reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy reklamację w przeciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania.
Użytkownik posiadający status konsumenta może skorzystać z pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje na ten temat są dostępne na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php, Użytkownik może między innymi skorzystać w tym celu z platformy ODR (online dispute resolution). Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną platformę z punktem obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym UOKiK https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
Prawa własności intelektualnej
Wszystkie materiały udostępnione w Serwisie są objęte ochroną prawną zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W związku z tym zabronione jest ich kopiowanie oraz wykorzystywanie do innych celów bez uprzedniej wyraźnej zgody właściciela praw do materiałów.
Postanowienia końcowe
Regulamin dostępny jest w siedzibie Triverna oraz w Serwisie.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025.
Wszelkie zmiany regulaminu będą wymagały uprzedniej zgody użytkowników. Triverna może jednak jednostronnie zmienić niniejszy regulamin z ważnych powodów w celu:
dostosowania regulaminu do powszechnie obowiązujących lub przyjmowanych przepisów prawa,
dostosowania regulaminu do wszelkich orzeczeń sądowych, decyzji organów ochrony konsumentów lub innych właściwych organów, dotyczących Triverna,
wprowadzania zmian redakcyjnych (np. z uwagi na występowanie literówek, błędów gramatycznych, ortograficznych),
zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania Serwisu,
rozszerzania funkcjonalności i odzwierciedlenia zmian w usługach Triverna,
odzwierciedlania zmian warunków rynkowych lub standardowych praktyk branżowych.
Przed wprowadzeniem powyższych zmian Triverna poinformuje użytkowników na 15 dni przed planowaną datą ich wejścia, chyba że:
Triverna jest prawnie zobowiązany do wprowadzenia zmian niezwłocznie lub w krótszym terminie,
zmiana dotyczy wyłącznie aspektów redakcyjnych.
W wypadkach opisanych w pkt 9.4 powyżej zmiany wchodzą w życie natychmiastowo.
Zmiany regulaminu pozostawać będą bez wpływu na uprzednio zaciągnięte przez Triverna zobowiązania lub uprzednio nabyte przez użytkownika prawa.
Jeżeli użytkownik nie zgadza się z proponowanymi zmianami, może w dowolnym momencie nieodpłatnie zakończyć swoją relację z Triverna, a jeżeli użytkownik posiada Konto w Serwisie, wówczas również złożyć wypowiedzenie umowy dotyczącej Konta w Serwisie, poprzez jego usunięcie na zasadach opisanych w pkt 4 regulaminu.
Jeżeli pojedyncze postanowienia warunków regulaminu są lub okażą się nieważne, nie narusza to ważności pozostałych postanowień.
Świadczenie usług przez Triverna w ramach Serwisu i niniejszego regulaminu podlega prawu polskiemu, przy czym w przypadku użytkownika będącego konsumentem nie wyłącza to ochrony praw konsumenta wynikających z przepisów właściwych dla kraju zwykłego pobytu konsumenta.
10. Środki Triverna
Serwis może przyznać użytkownikowi środki płatnicze w formie elektronicznej do wykorzystania wyłącznie w ramach Serwisu (zwane dalej Środki Triverna). Środki mogą zostać przyznane wyłącznie użytkownikowi, który zarejestrował w Serwisie Konto.
Środki Triverna przypisane są do konkretnego użytkownika i nie mogą zostać przekazane innemu użytkownikowi.
Środki Triverna nie są kartą płatniczą, ani nie są instrumentem pieniądza elektronicznego w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa i w żadnym przypadku nie podlegają wymianie na gotówkę, również w sytuacji, gdy Środki Triverna nie zostaną wykorzystane w terminie ważności.
Środki Triverna umożliwiają wyłącznie dokonanie płatności w serwisie na rzecz Hotelu, tytułem dokonanej za pośrednictwem serwisu rezerwacji.
Środki Triverna posiadają określoną wartość wyrażoną w złotych polskich (wartość Środków Triverna) oraz określony termin ważności, po upłynięciu którego nie mogą zostać wykorzystane.
Środki Triverna zostają przyznane użytkownikowi w przypadku:
Wykorzystania przez użytkownika karty podarunkowej,
anulowania przez użytkownika rezerwacji wykonanej w Ofercie dopuszczającej anulowanie (tzw. zwrot na środki),
pozytywnego rozpatrzenia reklamacji związanej z działaniem Serwisu złożonej przez użytkownika
wybranych akcji marketingowych
W zależności od okoliczności przyznania Środków Triverna ich wykorzystanie może być ograniczone do ofert wybranych Hoteli.
Po przyznaniu Środków Triverna użytkownik otrzyma na adres mailowy powiązany z Kontem użytkownika informację o wartości środków triverna, terminie ważności oraz ewentualnych ograniczeniach ich wykorzystania. Środki będą także widoczne w Serwisie po zalogowaniu w zakładce moje konto.
Środki Triverna podlegają sumowaniu.
W toku wykorzystania środków ich wartość odejmowana jest od pełnej kwoty rezerwacji. W przypadku, gdy wartość rezerwacji przekracza posiadaną przez użytkownika wartość Środków Triverna, różnicę pomiędzy posiadaną wartością środków triverna a wartością rezerwacji należy opłacić zgodnie z dostępnymi w Serwisie metodami płatności.
Jeżeli środki zostaną wykorzystane na opłacenie rezerwacji w ofercie dopuszczającej anulowanie, a następnie rezerwacja zostanie anulowana przez użytkownika, użytkownikowi zostaną zwrócone środki o pierwotnej wartości środków i pierwotnym terminie ważności.
W przypadku wykrycia nadużyć lub działania na szkodę Serwisu, Triverna zastrzega sobie prawo do anulowania środków przyznanych użytkownikowi.
Środki Triverna ulegają przepadkowi w sytuacji upływu terminu ważności na jaki zostały przyznane. W takim wypadku użytkownikowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Triverna.
Zmiany regulaminu pozostają bez wpływu na zakres uprawnień z tytułu Środków Triverna nabytych przed dniem wprowadzenia zmian do regulaminu, a które to uprawnienia realizowane są przez użytkownika na dotychczasowych zasadach.
11. Nabywanie i Wykorzystywanie Kart Podarunkowych
Karta podarunkowa jest elektroniczną formą bonu wartościowego na okaziciela generowaną przez Triverna, o określonej z góry wartości nominalnej wyrażonej w polskich złotych oraz o określonej dacie ważności (karta podarunkowa jest bonem różnego przeznaczenia w rozumieniu ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług).
Karta podarunkowa nie jest kartą płatniczą, ani instrumentem pieniądza elektronicznego w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa i w żadnym przypadku nie podlega wymianie na gotówkę, również w sytuacji, gdy karta podarunkowa nie zostanie zrealizowana w okresie ważności.
Użytkownik ma możliwość zakupu karty podarunkowej na kwotę wskazaną w Serwisie.
Jeżeli nie wskazano inaczej, karta podarunkowa jest ważna przez okres 365 dni od daty zakupu.
Nabycie i wykorzystanie karty podarunkowej możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym założeniu Konta i zalogowaniu się w Serwisie.
Karta podarunkowa nabywana jest wyłącznie w Serwisie w drodze umowy sprzedaży w zamian za otrzymane od użytkownika środki pieniężne. Płatność za nabywane karty podarunkowe następuje za pośrednictwem dostępnych na stronie kanałów płatności – zgodnie z pkt 5.5 regulaminu.
Wydanie karty podarunkowej następuje w drodze korespondencji e-mail na adres użytkownika wskazany w ustawieniach Konta użytkownika w Serwisie.
Wydanie karty podarunkowej nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego.
W celu uzyskania noty księgowej z tytułu zakupionych kart podarunkowych użytkownik może skontaktować się z Triverna na adres e-mail: bok@triverna.pl.
Karta podarunkowa może być przekazana przez użytkownika osobie trzeciej (posiadacz karty podarunkowej).
Użytkownik zobowiązany jest poinformować posiadacza karty podarunkowej o zawartych w niniejszym regulaminie zasadach realizacji karty podarunkowej oraz o konieczności zapoznania się z jego treścią. Odpowiedzialność za przekazanie posiadaczowi karty podarunkowej pełnej informacji o zasadach realizacji karty podarunkowej ponosi użytkownik.
W wyniku wykorzystania karty podarunkowej posiadaczowi karty podarunkowej zostaną przyznane Środki Triverna o wartości środków równej nominalnej wartości karty podarunkowej i terminie ważności równym dacie ważności karty podarunkowej. Następnie Środki Triverna mogą zostać wykorzystane na rezerwacje w Serwisie zgodnie z par. 10 regulaminu.
W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Triverna nie ponosi odpowiedzialności za posłużenie się przez osobę trzecią kartą podarunkową, jak również za utratę lub uszkodzenie karty podarunkowej z przyczyny nieleżącej po stronie Triverna, po jej przekazaniu użytkownikowi.
Użytkownik może zgłosić utratę lub uszkodzenie karty podarunkowej w celu jej zablokowania. Blokada karty podarunkowej nastąpi niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu roboczym. Zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: bok@triverna.pl z podaniem nr zamówienia.
Użytkownik może dokonać zwrotu niewykorzystanej karty podarunkowej w terminie 14 dni od dnia dokonania zapłaty. Odstąpienie może mieć formę wiadomości e-mail przesłanej na adres bok@triverna.pl z podaniem kodu karty podarunkowej lub nr zamówienia lub potwierdzenia płatności. Użytkownik może też odstąpić od umowy korzystając z formularza odstąpienia stanowiącego załącznik do regulaminu. Odstępując od umowy użytkownik gwarantuje, że do czasu dezaktywacji karty podarunkowej użytkownik ani posiadacz karty podarunkowej nie skorzysta z karty podarunkowej. W razie gdyby w okresie między otrzymaniem maila użytkownika o odstąpieniu od umowy zakupu karty podarunkowej a dezaktywacją karty podarunkowej użytkownik skorzystał z karty podarunkowej, Triverna będzie zwolniona z obowiązku zwrotu użytkownikowi zapłaconej ceny za kartę podarunkową. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy (prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku dokonania aktywacji karty podarunkowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy)
Program – Program Lojalnościowy „MyTriverna” organizowany przez Organizatora za pośrednictwem Strony Internetowej i na zasadach określonych w Regulaminie;
Regulamin – niniejszy Regulamin regulujący zasady Programu, dostępny w siedzibie Organizatora i na Stronie Internetowej, skąd możliwe jest jego pobranie, utrwalenie wydrukowanie; przystąpienie do Programu wymaga akceptacji Regulaminu;
Organizator – Triverna sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (71-441), ul. Niemierzyńska 17A, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000422367, NIP 6351830569, REGON 242953327, kapitał zakładowy 143.000,00 zł, zwany dalej również Triverna;
Uczestnik – osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w Programie na zasadach określonych w Regulaminie;
Punkt – jednostka liczbowa, która na zasadach określonych w Regulaminie, jest przyznawana Uczestnikowi przez Organizatora i na zasadach określonych w Regulaminie ulega przeliczeniu na Środki Triverna, które następnie mogą być wykorzystane przez Uczestnika do obniżenia ceny rezerwacji hotelu (jeśli dana oferta rezerwacji zawiera taką opcję) dokonywanej za pośrednictwem Serwisu;
Środki Triverna – środki płatnicze w formie elektronicznej do wykorzystania wyłącznie w ramach Serwisu; Środki Triverna są ważne przez okres jednego roku od dnia ich przeliczenia z Punktów; zasady korzystania ze Środków Triverna określone są w niniejszym Regulaminie (w ramach Programu) i w Regulaminie korzystania ze strony Triverna.pl;
Konto Uczestnika / Konto – indywidualne konto Uczestnika dostępne za pośrednictwem Strony Internetowej, na którym rejestrowane są przyznane mu Punkty i Środki Triverna;
Formularz Rejestracji – elektroniczny formularz dostępny na Stronie Internetowej zawierający pola do wypełnienia w związku z rejestracją w Programie;
Dzień przystąpienia do Programu – dzień, w którym Uczestnik, po wysłaniu Formularza Rejestracji i wyrażeniu odpowiednich zgód i oświadczeń, otrzymał od Organizatora potwierdzenie uczestnictwa w Programie;
Rezerwacja – rezerwacja Hotelu dokonana przez Uczestnika za pośrednictwem Strony Internetowej w ramach jednej operacji i jednej płatności oraz zrealizowana (pobyt się odbył) bez względu na ilość miejsc objętych daną rezerwacją (np. rezerwacja pobytu dla dwóch osób).
POSTANOWIENIA OGÓLNE
DOBROWOLNOŚĆ UCZESTNICTWA. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.
WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ. Do korzystania ze Strony Internetowej i uczestnictwa w Programie konieczne jest posiadanie dostępu do sieci Internet, przeglądarki internetowej z obsługą języka JavaScript i akceptacja plików cookies oraz aktywne konto e-mail.
STOSOWANIE REGULAMINU KORZYSTANIA ZE STRONY TRIVERNA.PL. Dokonywanie rezerwacji odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania ze strony Triverna.pl, dostępnego na Stronie Internetowej.
CEL PROGRAMU. Celem Programu jest promowanie systematycznego korzystania z Serwisu poprzez umożliwienie Uczestnikom gromadzenia Punktów w zamian za dokonywane rezerwacje i inne aktywności oraz przeliczanie Punktów na Środki Triverna umożliwiające obniżanie cen rezerwacji. W ramach Programu Organizator będzie informował Uczestników o ofertach umieszczanych na Stronie Internetowej oraz ewentualnie o innych aktywnościach i/lub promocjach umożliwiających gromadzenie Punktów.
CZAS TRWANIA PROGRAMU. Program rozpoczyna się w dniu umożliwienia rejestracji za pośrednictwem Formularza Rejestracji. Czas trwania Programu nie jest określony.
ZAKOŃCZENIE PROGRAMU. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych dalej, Organizator może zakończyć Program w każdym momencie, informując o tym na Stronie Programu, za pośrednictwem Kont Uczestników i w prywatnych wiadomościach wysłanych do Uczestników drogą elektroniczną na adresy e-mail i/lub telefony komórkowe Uczestników.
WYKORZYSTANIE PUNKTÓW PO ZAKOŃCZENIU PROGRAMU PRZEZ ORGANIZATORA. W przypadku zakończenia Programu Uczestnicy od dnia następnego po ostatnim dniu trwania Programu nie gromadzą już Punktów. Punkty zgromadzone przez nich dotychczas w pierwszym dniu po zakończeniu Programu ulegają przeliczeniu na Środki Triverna i w takim przypadku nie obowiązują postanowienia pkt 3.8., co oznacza, że przeliczeniu na Środki Triverna podlega każdy Punkt składający się nawet na niepełną wartość 100 Punktów (np. w przypadku zgromadzenia 159 Punktów Uczestnik może obniżyć cenę rezerwacji o 159 zł, a nie tylko o pełne 100 zł).
BRAK MOŻLIWOŚCI WYMIANY PUNKTÓW I ŚRODKÓW TRIVERNA NA GOTÓWKĘ. Punkty ani Środki Triverna nie ulegają zamianie na gotówkę.
ZAKAZ PRZEKAZYWANIA PUNKTÓW I ŚRODKÓW TRIVERNA. Przekazywanie Punktów ani Środków Triverna innym Uczestnikom nie jest możliwe.
MOŻLIWOŚCI OBNIŻENIA CENY REZERWACJI ZA PUNKTY. Organizator wyraźnie zastrzega, że możliwość obniżenia ceny rezerwacji będzie dotyczyć tylko tych ofert rezerwacji, które będą zawierać taką opcję. Opcja obniżenia ceny rezerwacji w przypadku konkretnych hoteli może być zmienna i Organizator nie gwarantuje okresu, w jakim dana oferta będzie zawierała opcję obniżenia ceny za Punkty zgromadzone w Programie.
ZMIANY W REGULAMINIE. Organizator zastrzega możliwość wprowadzania w trakcie trwania Programu zmian w Regulaminie. Zmiany nie będą miały wpływu na prawa nabyte przez Uczestników. Organizator poinformuje Uczestników o wszelkich zmianach z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem Strony Internetowej oraz w prywatnych wiadomościach wysłanych do Uczestników drogą elektroniczną na adresy e-mail i/lub telefony komórkowe Uczestników lub za pośrednictwem Konta Uczestnika.
DODATKOWE PROMOCJE. Organizator w każdym czasie może uruchomić okresowe promocje w ramach Programu, o czym poinformuje z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem Strony Internetowej oraz w prywatnych wiadomościach wysłanych do Uczestników drogą elektroniczną na adresy e-mail i/lub telefony komórkowe Uczestników.
DODATKOWE PROMOCJE PUNKTOWE. Dodatkowe promocje mogą obejmować różne aktywności lub oferty, które po wykorzystaniu spowodują przyznanie Uczestnikowi dodatkowych Punktów.
DODATKOWE PROMOCJE – BENEFITY. Dodatkowe promocje mogą obejmować szczególne promocje przewidziane tylko dla Uczestników Programu, takie jak np. dostęp do specjalnych kodów zniżkowych.
REJESTRACJA W PROGRAMIE, KONIECZNA ZGODA MARKETINGOWA. Uczestnictwo w Programie wymaga rejestracji poprzez wypełnienie i zgłoszenie Formularza Rejestracji dostępnego na Stronie Internetowej oraz wyrażenia zgody na komunikację marketingową (newsletter). Termin na potwierdzenie zgody wynosi 7 dni od chwili otrzymania od Organizatora odpowiedniej wiadomości e-mail. Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w Programie. Wycofanie tej zgody skutkuje automatyczną rezygnacją Uczestnika z uczestnictwa w Programie i w takim przypadku zastosowanie mają postanowienia pkt 2.16 zdanie drugie, trzecie i czwarte.
REZYGNACJA Z PROGRAMU. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z udziału w Programie poprzez złożenie stosownego oświadczenia Organizatorowi drogą mailową na adres bok@triverna.pl, lub poprzez wysłanie wiadomości do Organizatora za pośrednictwem Konta. Uczestnik, który zrezygnował z udziału w Programie może wykorzystać Środki Triverna zgromadzone w Programie na zasadach określonych w Regulaminie. W terminie 30 dni od rezygnacji Uczestnik może zmienić decyzję o rezygnacji (wrócić do Programu) poprzez złożenie stosownego oświadczenia Organizatorowi drogą mailową na adres bok@triverna.pl lub poprzez zaznaczenie zgody za pośrednictwem Konta. W takim przypadku Organizator naliczy Uczestnikowi Punkty za aktywności wykonane w czasie po rezygnacji, tak jakby Uczestnik nie zrezygnował z Programu.
CHRONIENIE DOSTĘPU DO KONTA. Uczestnik zobowiązany jest do nieudostępniania osobom trzecim jakichkolwiek danych (loginów, haseł i innych) umożliwiających dostęp do Konta. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie dostępu do Konta przez osobę trzecią na skutek naruszenia przez Uczestnika postanowień zdania poprzedzającego.
WERYFIKACJA DANYCH UCZESTNIKA. Organizator, także na etapie rejestracji Uczestnika w Programie, zastrzega sobie prawo weryfikacji danych Uczestnika zawartych w Formularzu Zgłoszenia. Do czasu pozytywnej weryfikacji, Konto Uczestnika nie jest aktywne, co oznacza, że Uczestnik nie może gromadzić Punktów. W przypadku pozytywnej weryfikacji Punkty, które przypadłyby Uczestnikowi w zamian za rezerwacje, których dokonał w okresie weryfikacji, zostaną naliczone i przyznane Uczestnikowi. Postanowień zdania poprzedzającego nie stosuje się, jeśli weryfikacja była prowadzona na etapie rejestracji Uczestnika w Programie.
ZAWIESZENIE LUB WYKLUCZENIE Z PROGRAMU. Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub wykluczenia Uczestnika z Programu w dowolnym czasie w przypadku naruszania Regulaminu przez Uczestnika. Ewentualne wykluczenie Uczestnika z Programu musi być poprzedzone zawieszeniem w Programie w celu wyjaśnienia z Uczestnikiem podstaw jego wykluczenia z Programu. Wykluczenie z Programu skutkuje utratą przez Uczestnika wszystkich zgromadzonych Punktów.
WARUNEK PRZYZNANIA PUNKTÓW (OPŁACENIE I NIEANULOWANIE REZERWACJI). Punkty naliczane są wyłącznie za rezerwacje w całości opłacone i nieanulowane, w tym za rezerwacje w okresie od rejestracji w Programie i wyrażenia zgody marketingowej (pkt 2.15) do dnia przystąpienia do Programu (pkt 1.10). Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji bezpośrednio w Hotelu czy dana rezerwacja Uczestnika została opłacona i zrealizowana i czy nie została wycofana oraz czy Uczestnik nie otrzymał całkowitego lub częściowego zwrotu ceny rezerwacji.
NALICZANIE PUNKTÓW PRZEZ ORGANIZATORA. Punkty naliczane są po zrealizowaniu pobytu objętego daną rezerwacją, w terminie maksymalnie 7 dni po zakończeniu pobytu. W tym terminie Organizator aktualizuje ilość zebranych Punktów, co jest widoczne na Koncie Uczestnika.
BEZPIECZEŃSTWO KORZYSTANIA Z SERWISU. Urządzenie, z którego Uczestnik łączy się z Serwisem powinno być wyposażone w legalne oprogramowanie, w tym w aktualną wersję oprogramowania antywirusowego. Ustawienia bezpieczeństwa przeglądarki powinny być skonfigurowane przynajmniej na średnim poziomie. W przypadku przerw techniczny, awarii, ze względów bezpieczeństwa oraz w przypadku zaistnienia innych zagrożeń, w tym sytuacji niezależnych od Organizatora, dostęp do Serwisu może być czasów zablokowany lub ograniczony. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych spowodowane w szczególności opóźnieniami w działaniu zewnętrznych operatorów zapewniających transmisję danych, spowodowanych awarią systemów telekomunikacyjnych, teleinformatycznych lub zasilania.
PLIKI COOKIES. Szczegóły dotyczące plików cookies są przedstawione w Polityce Prywatności.
DANE OSOBOWE. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.
POZIOMY CZŁONKOSTWA W PROGRAMIE, ZASADY PRZYZNAWANIA I KORZYSTANIA Z PUNKTÓW
POZIOMY CZŁONKOSTWA W PROGRAMIE. W Programie są cztery poziomy członkostwa zależne od ilości zrealizowanych rezerwacji (opłaconych i nieanulowanych) w każdym kolejnym rocznym okresie uczestnictwa w Programie:
Poziom Bronze – uzyskiwany automatycznie po przystąpieniu do Programu;
Poziom Silver – uzyskiwany po dokonaniu i zrealizowaniu (opłaceniu i nieanulowaniu) co najmniej 1 rezerwacji w danym rocznym okresie uczestnictwa w Programie;
Poziom Gold – uzyskiwany po dokonaniu i zrealizowaniu (opłaceniu i nieanulowaniu) co najmniej 3 rezerwacji w danym rocznym okresie uczestnictwa w Programie;
Poziom VIP – uzyskiwany po dokonaniu i zrealizowaniu (opłaceniu i nieanulowaniu) co najmniej 8 rezerwacji w danym rocznym okresie uczestnictwa w Programie.
Każdy kolejny roczny okres uczestnictwa w Programie jest odrębnym okresem zliczania rezerwacji. Oznacza to, że po rozpoczęciu każdego kolejnego rocznego okresu uczestnictwa w Programie rezerwacje Uczestnika są zliczane od nowa i nie dolicza się do nich rezerwacji z poprzednich rocznych okresów uczestnictwa w Programie.
WARUNEK DALSZEGO UCZESTNICTWA W PROGRAMIE. Warunkiem koniecznym dla dalszego uczestnictwa w Programie jest dokonanie i zrealizowanie (opłacenie i nieanulowanie) przynajmniej jednej rezerwacji w danym rocznym okresie uczestnictwa w Programie. Oznacza to, że jeśli w danym rocznym okresie uczestnictwa w Programie Uczestnik nie dokona i nie zrealizuje przynajmniej jednej rezerwacji, zakończy on udział w Programie z końcem tego okresu. W takim przypadku zgromadzone przez niego Środki Triverna pozostają ważne i mogą być wykorzystane na zasadach określonych w Regulaminie.
ZASADY GROMADZENIA PUNKTÓW. Uczestnik gromadzi Punkty w zamian za dokonywanie i realizację rezerwacji i inne aktywności w ramach Programu.
ZASADY USTALANIA ILOŚCI PUNKTÓW ZA REZERWACJE W ZALEŻNOŚCI OD POZIOMU CZŁONKOSTWA. Za rezerwację dokonaną i zrealizowaną:
na Poziomie Silver – Uczestnik otrzymuje ilość Punktów równą 3% ceny rezerwacji, (np. jeśli 3% ceny rezerwacji wynosi 10 zł, Uczestnik otrzymuje 10 Punktów);
na Poziomie Gold – Uczestnik otrzymuje ilość Punktów równą 5% ceny rezerwacji (np. jeśli 5% ceny rezerwacji wynosi 15 zł, Uczestnik otrzymuje 15 Punktów);
na Poziomie VIP – Uczestnik otrzymuje ilość Punktów równą 10% ceny rezerwacji (np. jeśli 10% ceny rezerwacji wynosi 20 zł, Uczestnik otrzymuje 20 Punktów).
ZAOKRĄGLANIE PROCENTOWEJ CZĘŚCI CENY. W przypadku, gdy część ceny rezerwacji będąca równowartością odpowiedniej ilości procent (w zależności od poziomu członkostwa według pkt 3.5.) nie jest liczbą całkowitą, zaokrągla się ją w górę do pełnego złotego. Na przykład, jeśli 3% ceny rezerwacji wynosi 10,51 zł, końcówka 0,51 zł jest zaokrąglana w górę do pełnego złotego i Uczestnik otrzymuje 11 Punktów.
ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW ZA INNE AKTYWNOŚCI W ZALEŻNOŚCI OD POZIOMU CZŁONKOSTWA.
Poziom Bronze:
50 punktów – za subskrypcję newslettera;
25 punktów – za wypełnienie formularza elektronicznego dotyczącego preferencji wyjazdowych Uczestnika;
20 punktów – za udzielenie tekstowej opinii o obiekcie w którym pobyt Uczestnik zrealizował;
50 punktów – za udzielenie tekstowej opinii opatrzonej zdjęciem lub materiałem wideo, o obiekcie w którym pobyt Uczestnik zrealizował;
25 punktów – przyznawane na urodziny Uczestnika;
50 punktów – za skuteczne polecenie Programu nowemu Uczestnikowi (jeśli taka funkcjonalność będzie aktywna w Programie);
20 punktów – za udzielenie odpowiedzi w ankiecie skierowanej do Uczestnika przez Triverna drogą elektroniczną.
Poziom Silver:
25 punktów – za wypełnienie formularza elektronicznego dotyczącego preferencji Uczestnika;
20 punktów – za udzielenie tekstowej opinii o obiekcie w którym pobyt Uczestnik zrealizował;
50 punktów – za udzielenie tekstowej opinii opatrzonej zdjęciem lub materiałem wideo, o obiekcie w którym pobyt Uczestnik zrealizował;
50 punktów – przyznawane na urodziny Uczestnika;
50 punktów – za skuteczne polecenie Programu nowemu Uczestnikowi (jeśli taka funkcjonalność będzie aktywna Programie);
20 punktów – za udzielenie odpowiedzi w ankiecie skierowanej do Uczestnika przez Triverna drogą elektroniczną;
25 punktów – przyznawane w rocznicę przystąpienia do Programu.
Poziom Gold:
25 punktów – za wypełnienie formularza elektronicznego dotyczącego preferencji Uczestnika;
20 punktów – za udzielenie tekstowej opinii o obiekcie w którym pobyt Uczestnik zrealizował;
50 punktów – za udzielenie tekstowej opinii opatrzonej zdjęciem lub materiałem wideo, o obiekcie w którym pobyt Uczestnik zrealizował;
75 punktów – przyznawane na urodziny Uczestnika;
50 punktów – za skuteczne polecenie Programu nowemu Uczestnikowi (jeśli taka funkcjonalność będzie aktywna Programie);
20 punktów – za udzielenie odpowiedzi w ankiecie skierowanej do Uczestnika przez Triverna drogą elektroniczną;
50 punktów – przyznawane w rocznicę przystąpienia do Programu.
Poziom VIP:
25 punktów – za wypełnienie formularza elektronicznego dotyczącego preferencji Uczestnika;
20 punktów – za udzielenie tekstowej opinii o obiekcie w którym pobyt Uczestnik zrealizował;
50 punktów – za udzielenie tekstowej opinii opatrzonej zdjęciem lub materiałem wideo, o obiekcie w którym pobyt Uczestnik zrealizował;
100 punktów – przyznawane na urodziny Uczestnika;
50 punktów – za skuteczne polecenie Programu nowemu Uczestnikowi (jeśli taka funkcjonalność będzie aktywna Programie);
20 punktów – za udzielenie odpowiedzi w ankiecie skierowanej do Uczestnika przez Triverna drogą elektroniczną;
100 punktów – przyznawane w rocznicę przystąpienia do Programu
ZASADY KORZYSTANIA Z PUNKTÓW. Jeden Punkt odpowiada w Środkach Triverna równowartości 1 zł (jeden złoty). Każde pełne 100 Punktów podlega przeliczeniu na Środki Triverna i upoważnia do skorzystania z obniżenia ceny rezerwacji o taką kwotę złotych polskich, jaka odpowiada ilości Środków Triverna, które może wykorzystać Uczestnik. Z zastrzeżeniem pkt 2.7., przeliczeniu na Środki Triverna podlegają tylko Punkty w ilości co najmniej 100, co oznacza, że Uczestnik musi zdobyć co najmniej 100 Punktów lub wielokrotność tej liczby, żeby zostały one przeliczone na Środki Triverna.
DOWOLNOŚĆ I SPOSÓB SKORZYSTANIA ZE ŚRODKÓW TRIVERNA. Uczestnik samodzielnie decyduje, czy zamierza wykorzystać Środki Triverna przy danej rezerwacji. Zasady i sposoby wykorzystania środków reguluje Regulamin korzystania ze strony Triverna.pl;
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
SKŁADANIE REKLAMACJI. Wszelkie uwagi, zastrzeżenia lub reklamacje z tytułu Programu i jego funkcjonowania mogą być składane pisemnie na adres Organizatora podany w pkt 1.3. lub na adres e-mail bok@triverna.pl lub za pośrednictwem Konta Uczestnika. Zgłoszenie reklamacji wymaga podania imienia i nazwiska osoby zgłaszającej oraz wyjaśnienia jej stanowiska i przedstawienia żądania. Zgłoszenia będą rozpatrywane w terminie do 30 dni od daty doręczenia i w tym terminie Organizator poinformuje zgłaszającego o zajętym stanowisku. Za datę wniesienia zgłoszenia oraz udzielenia odpowiedzi na nie uważa się datę określoną:
stemplem pocztowym – przy złożeniu reklamacji w formie pisemnej na adres Organizatora;
datę dostarczenia wiadomości e-mail lub wiadomości wysłanej za pośrednictwem Konta Uczestnika – przy złożeniu reklamacji w wiadomości e-mail lub wiadomości wysłanej za pośrednictwem Konta Uczestnika.
DOPUSZCZALNOŚĆ DROGI SĄDOWEJ. Ewentualne negatywne rozpatrzenie reklamacji nie pozbawia Uczestnika innych metod rozwiązania sprawy, w tym nie zamyka przed nim możliwości dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZATORA. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe wyświetlanie i działanie Strony Internetowej lub inne utrudnienia w korzystaniu z Programu, spowodowane działaniami lub zaniechaniami osób trzecich, w tym dostawców Internetu, usług hostingowych lub oprogramowania antywirusowego. Organizator dołoży wszelkich starań, aby wszelkie awarie i usterki Strony Internetowej usuwać najszybciej jak to możliwe.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zasady Programu określa Regulamin oraz obowiązujące przepisy prawa. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe dotyczące Programu mają charakter wyłącznie informacyjny.
Uczestnik samodzielnie wykonuje obowiązek podatkowy wynikający z wykorzystania Środków Triverna. Wartość w złotych Polskich wykorzystanych Środków Triverna jest każdorazowo widoczna przy dokonywaniu rezerwacji z ich wykorzystaniem.
Uczestnik nie może przenieść na osobę trzecią uprawnień i zobowiązań wynikających z Regulaminu lub uczestnictwa w Programie.
W przypadku powstania roszczeń w związku z realizacją Programu i obowiązywaniem niniejszego Regulaminu strony mogą skorzystać z pozasądowych procedur rozwiązywania sporów, w szczególności dążyć do ugodowego zakończenia sporu lub skorzystać z mediacji (za uprzednią pisemną zgodą wszystkich stron sporu). W razie nieosiągnięcia porozumienia spory będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd dla siedziby Organizatora lub miejsca zamieszkania/siedziby Uczestnika.
Regulamin wchodzi w życie z chwilą rozpoczęcia Programu.
Niniejszy Regulamin podlega prawu polskiemu i wszelkie jego postanowienia powinny być interpretowane zgodnie z tym prawem. W przypadku stwierdzenia, że jakiś zapis niniejszego Regulaminu pozostaje sprzeczny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, zastosowanie mają odpowiednie przepisy, co nie wpływa na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
Regulamin korzystania ze strony triverna.pl obowiązujący do 31.12.2024
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.triverna.pl (zwanym dalej Serwis), administrowanego przez firmę: Triverna Sp. z o.o., ul. Niemierzyńska 17A , 71-441 Szczecin, nip 6351830569, kapitał zakładowy: 143 000 PLN (zwaną dalej Triverna).
W Serwisie prezentowane są oferty usług (zwane dalej Oferta i Oferty) świadczonych przez współpracujące z triverna hotele (zwane dalej Hotel i Hotele). Serwis umożliwia dokonywanie rezerwacji tych usług (zwanych dalej Rezerwacjami).
Korzystanie z Serwisu jest całkowicie darmowe dla użytkownika Serwisu. Triverna nie pobiera żadnych dodatkowych opłat od użytkownika za dokonanie Rezerwacji.
Do korzystania z Serwisu konieczne jest posiadanie dostępu do sieci internet, przeglądarki internetowej z obsługą języka javascript i akceptację plików cookies, aktywne konto e-mail.
Stosunek umowny
Triverna działa jako agent w imieniu Hotelu i to właśnie Hotel ponosi odpowiedzialność prawną za wykonanie usługi objętej Ofertą.
W wyniku dokonania Rezerwacji pomiędzy użytkownikiem a Hotelem zostaje zawarta umowa o świadczenie usług określonych w Ofercie.
Triverna pośredniczy wyłącznie w przekazaniu oświadczenia woli użytkownika Serwisu i w żadnym wypadku nie jest:
stroną zawartej pomiędzy Hotelem a użytkownikiem Serwisu umowy,
pełnomocnikiem Hotelu ani użytkownika Serwisu w zakresie zawarcia jakiejkolwiek umowy między nimi,
pośrednikiem działającym na zlecenie użytkownika Serwisu,
oferentem lub organizatorem usług objętych Ofertą.
Oferta
W Ofercie prezentowane są informacje (w tym zdjęcia i opisy) dostarczone przez Hotel. Hotele mają dostęp do panelu zarządzania Ofertami, za pomocą którego zobowiązują się do uaktualniania wszystkich cen i dostępności pokoi. Każdy Hotel jest wyłącznie odpowiedzialny za informacje podane w Ofercie w Serwisie.
W każdej Ofercie zostaną podane aktualne i pełne dane Hotelu (w tym m.in. nazwa/firma, siedziba, adres, numer nip).
Każda Oferta będzie zawierała informacje o warunkach i terminach dokonywania zmiany lub anulowania Rezerwacji. Użytkownik Serwisu ma prawo dokonać zmiany lub anulowania Rezerwacji na warunkach przedstawionych w Ofercie. Jeżeli Oferta nie będzie przewidywała możliwości dokonania zmiany lub anulowania Rezerwacji, informacja ta zostanie wyraźnie wskazana w treści Oferty.
Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014 r. poz. 827).
Konto użytkownika i newsletter
Do korzystania z pełnej funkcjonalności Serwisu, w tym dokonywania Rezerwacji, konieczne jest założenie konta użytkownika w Serwisie (zwanego dalej Konto).
Utworzenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne. Odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, podanie danych osobowych, adresu e-mail i hasła.
Utworzenie Konta wymaga zaakceptowania wszystkich postanowień regulaminu i polityki prywatności i plików cookies (poprzez zaznaczenie odpowiednich pól w formularzu rejestracji).
Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy haseł dostępu do Konta. Wszelkie czynności dokonane przez jakąkolwiek osobę trzecią z wykorzystaniem hasła dostępu do Konta traktuje się jako czynności wykonane przez użytkownika, na którego one wskazują.
Zgoda (wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiednich pól w formularzu rejestracji) na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych o nowościach i promocjach dostępnych w Serwisie (dalej zwanych Newsletterem) jest dobrowolna i nie związana ze świadczonymi usługami pośrednicwa w Rezerwacji.
Użytkownik w każdej chwili może zmienić dane swojego Konta (w tym częstotliwość otrzymywania Newslettera) korzystając z odpowiednich opcji dostępnych po zalogowaniu w zakładce moje konto.
Użytkownik może usunąć Konto w Serwisie wysyłając maila na adres info@triverna.pl.
Dokonanie rezerwacji i płatność
Aby dokonać Rezerwacji użytkownik wypełnia formularz rezerwacji dostępny w Serwisie.
Wypełniając formularz rezerwacji użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe i pełne dane wymagane do rezerwacji usługi oraz dokonania płatności na rzecz Hotelu.
Triverna przetwarza dane osobowe użytkownika w zakresie niezbędnym do realizacji Rezerwacji, w szczególności przekazywania danych osobowych Hotelowi, oraz w zakresie do prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów własnych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Użytkownik, w zależności od Oferty, może mieć dostępne następujące metody płatności:
płatność całości kwoty należnej Hotelowi za dokonaną Rezerwację w momencie dokonywania Rezerwacji.
płatności 25% kwoty należnej Hotelowi za dokonaną rezerwację w momencie dokonywania Rezerwacji oraz pozostałej części (75%) tej kwoty w Hotelu, lub za pośrednictwem Triverna (w zależności od Oferty, w terminie podanym w Ofercie, jednak nie później niż z chwilą rozpoczęcia pobytu w Hotelu).
Płatności dokonywane są za pośrednictwem kanałów płatności aktualnie dostępnych w Serwisie. Użytkownik może zostać przekierowany na stronę internetową, prowadzoną przez osoby trzecie, umożliwiającą dokonanie płatności prowadzoną przez podmiot świadczący usługi płatnicze.
Po dokonaniu płatności użytkownik otrzyma podsumowanie Rezerwacji zawierające nr rezerwacji oraz unikalny kod pin rezerwacji.
Podsumowanie Rezerwacji użytkownik okaże w momencie rozpoczęcia pobytu w Hotelu.
W trakcie pobytu w Hotelu Użytkownik zobowiązuje się do zachowania zgodnie z ogólnie przyjętymi normami społecznymi, tj. nienarażającego innych osób na zdenerwowanie, niepokój lub niebezpieczeństwo oraz niepowodującego uszkodzenia własności. W szczególności w przypadku usunięcia Użytkownika z Hotelu na skutek nieprzestrzegania regulaminu Hotelu, Użytkownikowi nie przysługuje zwrot kosztów.
Uprawnienia i odpowiedzialność Triverna
Triverna dołoży wszelkich starań, aby zapewnić pełną funkcjonalność Serwisu.
Triverna zastrzega sobie prawo do zwiększania lub zmniejszania funkcjonalności Serwisu ze względu na niezbędne prace konserwatorskie lub inne niespodziewane utrudnienia funkcjonalności lub dostępności Serwisu. Wystąpienie takich okoliczności może doprowadzić do utraty danych i z tego powodu Triverna nie gwarantuje pełnej dostępności Serwisu, czy pełnego zabezpieczenia przed utratą danych.
Triverna nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści wynikające z czasowej niedostępności lub zmniejszonej funkcjonalności Serwisu wynikające z okoliczności opisanych w pkt 6 podpunkt 6.2 powyżej oraz z przyczyn niezależnych od Triverna.
Ponieważ prezentowane Oferty są ograniczone ilościowo i z przyczyn technicznych może zaistnieć sytuacja, w której jeden dostępny pokój zostanie przypisany do dwóch Rezerwacji, Triverna zastrzega sobie prawo do anulowania Rezerwacji, której płatność została zaksięgowana później. Użytkownik otrzyma zwrot środków wpłaconych tytułem anulowanej Rezerwacji i nie będzie mu przysługiwało dodatkowe zadośćuczynienie.
Triverna zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta użytkownika w przypadku stwierdzenia prób nadużycia lub działania na szkodę Serwisu.
Reklamacje
Wszelkie reklamacje dotyczące świadczenia usług objętych Rezerwacją należy kierować bezpośrednio do Hotelu lub do Hotelu za pośrednictwem Triverna na adres reklamacje@triverna.pl. Triverna przekaże reklamacje Hotelowi w terminie 2 dni roboczych od dnia wpływu reklamacji do Triverna.
Wszelkie reklamacje związane z działaniem Serwisu należy kierować do Triverna na adres reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy reklamacje w przeciągu 10 dni roboczych.
Prawa własności intelektualnej
Wszystkie materiały udostępnione w Serwisie są objęte ochroną prawną zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W związku z tym zabronione jest ich kopiowanie oraz wykorzystywanie do innych celów bez uprzedniej wyraźnej zgody właściciela praw do materiałów.
Postanowienia końcowe
Regulamin dostępny jest w siedzibie Triverna oraz w Serwisie.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 20 kwietnia 2020.
Triverna może zmienić niniejszy regulamin w dowolnej chwili. Informacja o zmianie, treść zmian i ich powód zostaną opublikowane w Serwisie wraz z nową treścią regulaminu. Zmiana regulaminu nie ma zastosowania do już dokonanych Rezerwacji.
Jeżeli pojedyncze postanowienia warunków regulaminu są lub okażą się nieważne, nie narusza to ważności pozostałych postanowień.
Prawem właściwym dla niniejszego regulaminu jest prawo polskie.
Środki Triverna
Serwis może przyznać Użytkownikowi środki płatnicze w formie elektronicznej do wykorzystania wyłącznie w ramach Serwisu (zwane dalej Środki Triverna).
Środki Triverna przypisane są do konkretnego Użytkownika i nie mogą zostać przekazane innemu Użytkownikowi.
Środki Triverna nie są kartą płatniczą, ani nie są instrumentem pieniądza elektronicznego w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa i w żadnym przypadku nie podlegają wymianie na gotówkę, również w sytuacji, gdy Środki Triverna nie zostaną wykorzystane w terminie ważności.
Środki Triverna umożliwiają wyłącznie dokonanie płatności w Serwisie na rzecz Hotelu, tytułem dokonanej za pośrednictwem Serwisu rezerwacji.
Środki Triverna posiadają określoną wartość wyrażoną w złotych polskich (Wartość Środków Triverna) oraz określony termin ważności, po upłynięciu którego nie mogą zostać wykorzystane.
Środki Triverna zostają przyznane Użytkownikowi w przypadku:
wykorzystania przez Użytkownika bonu podarunkowego
anulowania przez Użytkownika rezerwacji wykonanej w Ofercie dopuszczającej anulowanie (tzw. Zwrot na Środki)
pozytywnego rozpatrzenia reklamacji związanej z działaniem Serwisu złożonej przez użytkownika
wybranych akcji marketingowych
W zależności od okoliczności przyznania Środków Triverna ich wykorzystanie może być ograniczone do Ofert wybranych Hoteli.
Po przyznaniu Środków Triverna Użytkownik otrzyma na adres mailowy powiązany z Kontem Użytkownika informację o Wartości Środków Triverna, terminie ważności oraz ewentualnych ograniczeniach ich wykorzystania. Środki będą także widoczne w Serwisie po zalogowaniu w zakładce Moje Konto.
Środki Triverna podlegają sumowaniu.
W toku wykorzystania Środków ich Wartość odejmowana jest od pełnej kwoty rezerwacji. W przypadku, gdy wartość rezerwacji przekracza posiadaną przez użytkownika Wartość Środków Triverna, różnicę pomiędzy posiadaną Wartością Środków Triverna a wartością rezerwacji należy opłacić zgodnie z dostępnymi w serwisie metodami płatności.
Jeżeli środki zostaną wykorzystane na opłacenie rezerwacji w Ofercie dopuszczającej anulowanie, a następnie rezerwacja zostanie anulowana przez Użytkownika, Użytkownikowi zostaną zwrócone Środki o pierwotnej Wartości Środków i pierwotnym terminie ważności.
W przypadku wykrycia nadużyć lub działania na szkodę Serwisu, Triverna zastrzega sobie prawo do anulowania Środków przyznanych Użytkownikowi.
Nabywanie i Wykorzystywanie Kart Podarunkowych
Karta Podarunkowa jest elektroniczną formą bonu wartościowego na okaziciela generowaną przez Triverna, o określonej z góry wartości nominalnej wyrażonej w polskich złotych oraz o określonej dacie ważności (Karta Podarunkowa jest bonem różnego przeznaczenia w rozumieniu Ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług).
Karta Podarunkowa nie jest kartą płatniczą, ani instrumentem pieniądza elektronicznego w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa i w żadnym przypadku nie podlega wymianie na gotówkę, również w sytuacji, gdy Karta Podarunkowa nie zostanie zrealizowana w okresie ważności.
Jeżeli nie wskazano inaczej, Karta Podarunkowa jest ważna przez okres 365 dni od daty zakupu.
Nabycie i wykorzystanie Karty Podarunkowej możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym założeniu konta i zalogowaniu się w Serwisie.
Karta Podarunkowa nabywana jest wyłącznie w Serwisie w drodze umowy sprzedaży w zamian za otrzymane od Użytkownika środki pieniężne.
Wydanie Karty Podarunkowej następuje w drodze korespondencji e-mail na adres Użytkownika wskazany w ustawieniach konta Użytkownika w Serwisie.
Wydanie Karty Podarunkowej nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego.
W celu uzyskania noty księgowej z tytułu zakupionych Kart Podarunkowych Użytkownik może skontaktować się z Triverna na adres e-mail: bok@triverna.pl.
Karta Podarunkowa może być przekazana przez Użytkownika osobie trzeciej (Posiadacz Karty Podarunkowej).
Użytkownik zobowiązany jest poinformować Posiadacza Karty Podarunkowej o zawartych w niniejszym Regulaminie zasadach realizacji Karty Podarunkowej oraz o konieczności zapoznania się z jego treścią. Odpowiedzialność za przekazanie Posiadaczowi Karty Podarunkowej pełnej informacji o zasadach realizacji Karty Podarunkowej ponosi Użytkownik.
W wyniku wykorzystania Karty Podarunkowej Posiadaczowi Karty Podarunkowej zostaną przyznane Środki Triverna o Wartości Środków równej nominalnej wartości Karty Podarunkowej i terminie ważności równym dacie ważności Karty Podarunkowej. Następnie Środki Triverna mogą zostać wykorzystane na rezerwacje w Serwisie zgodnie z par. 10 Regulaminu.
W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Triverna nie ponosi odpowiedzialności za posłużenie się przez osobę trzecią Kartą Podarunkową, jak również za utratę lub uszkodzenie Karty Podarunkowej z przyczyny nieleżącej po stronie Triverna, po jej przekazaniu Użytkownikowi.
Użytkownik może zgłosić utratę lub uszkodzenie Karty Podarunkowej w celu jej zablokowania. Blokada Karty Podarunkowej nastąpi niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu roboczym. Zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: bok@triverna.pl z podaniem nr zamówienia.
Użytkownik może dokonać zwrotu niewykorzystanej Karty Podarunkowej w terminie 14 dni od dnia dokonania zapłaty. Odstąpienie może mieć formę wiadomości e-mail przesłanej na adres bok@triverna.pl z podaniem kodu Karty Podarunkowej lub nr zamówienia lub potwierdzenia płatności. Odstępując od umowy Użytkownik gwarantuje, że do czasu dezaktywacji Karty Podarunkowej Użytkownik ani Posiadacz Karty Podarunkowej nie skorzysta z Karty Podarunkowej. W razie gdyby w okresie między otrzymaniem maila Użytkownika o odstąpieniu od umowy zakupu Karty Podarunkowej a dezaktywacją Karty Podarunkowej użytkownik skorzystał z Karty Podarunkowej, Triverna będzie zwolniona z obowiązku zwrotu Użytkownikowi zapłaconej ceny za Kartę Podarunkową.
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.
Triverna to ekskluzywny klub hotelowy ze starannie dobranymi ofertami w wyjątkowych cenach specjalnie dla klubowiczów. Korzystając z naszego Klubu masz pewność, że oferowane promocje są unikalnymi okazjami. Możesz zaoszczędzić nawet do 70%.Serwis triverna.pl używa cookies. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania - zapoznaj się z naszą polityką prywatności. Jeżeli chcesz zmienić swoje ustawienia dotyczące plików cookies, kliknij [tutaj], aby otworzyć banner z ustawieniami.