FAQ

Najczęściej zadawane pytania do Triverna.pl

PayPo

Co to jest PayPo?
PayPo to wygodne odroczone płatności. Rezerwujesz hotel jak zwykle, a płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych kosztów.
Jak działa PayPo?
  1. Wybierasz hotel oraz daty pobytu, rezerwujesz i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
  2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.
  3. PayPo opłaca Twoją rezerwację, a Ty cieszysz się wyjazdem.
  4. Na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni.
Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach (po upływie 30 dni), PayPo przygotuje dla Ciebie ofertę.
Kiedy mogę skorzystać z odroczonych płatności PayPo?
Odroczoną płatność PayPo możesz wykorzystać na rezerwację w ofercie bezzwrotnej. Możesz tą metodą opłacić wyłącznie 100% wartości rezerwacji.
Czy jest maksymalna kwota, którą mogę opłacić za pomocą PayPo?
Aktualnie maksymalna kwota płatności PayPo wynosi 3000 zł.
Kiedy nie mogę skorzystać z odroczonych płatności PayPo?
Płatności PayPo przeznaczone są wyłącznie dla konsumentów. Nie można z nich skorzystać w przypadku chęci otrzymania faktury VAT na firmę.

Oferta / Cena

Jak mam wyszukać daną ofertę na stronie?
Na stronie można skorzystać z filtrów określających region, promocję, wyżywienie bądź pozostałe udogodnienia oraz skorzystać z suwaka cen. W prawym, górnym rogu znajduje się też wyszukiwarka gdzie można wpisać miejscowość lub nazwę obiektu.
Czy podajecie ceny za pokój czy za osobę?
Na stronie oferty zawsze podajemy ceny za pokój za dobę. Dodatkowo przy wyliczaniu ceny znajduje się informacja o wybranej liczbie nocy i osób.
Dlaczego cena pobytu po wybraniu dat różni się od tej, którą podajecie przy opisie oferty?
W opisie oferty podajemy cenę „już od” - jest to cena za najtańszy pokój dostępny w danej ofercie. Natomiast przy obliczaniu wartości pobytu podajemy cenę za pokój wybrany w procesie rezerwacji. Cena pokoju może zależeć również od wybranego terminu - obowiązującą na dany dzień stawkę można łatwo sprawdzić najeżdżając myszką na wybrany dzień w kalendarzu - cena wyświetli się w dymku.
Czy podczas kalkulacji wartości pobytu podana obok zniżka jest już uwzględniona?
Tak, zniżka już jest uwzględniona w wyświetlanej cenie.
Co jest wliczone w cenę pakietu?
Świadczenia wliczone w cenę pakietu wypisujemy w tabelce „W cenie otrzymujesz”.
Czy cena za rezerwację jest ostateczna?
Tak, cena jest ostateczna. Triverna nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani prowizji za rezerwację. W hotelu może zaistnieć konieczność poniesienia dodatkowych opłat nie zawartych w pakiecie (jak np. obowiązkowa opłata klimatyczna lub opłata za parking). Informacja o tych opłatach znajduje się w tabelce „Oferta Nie Zawiera”.
Co to są pozostałe usługi hotelu? Czy są tutaj ukryte obowiązkowe dopłaty?
Pozostałe usługi hotelu obejmują wszelkie opcjonalne świadczenia dostępne bezpośrednio w obiekcie (mogą to być np. zabiegi w SPA, napoje w hotelowym barze, czy wypożyczenie sprzętu). Świadczenia te mogą być wykupione bezpośrednio w hotelu.
Czy cena pobytu zawiera dojazd?
Świadczenia wliczone w cenę pakietu wypisujemy w tabelce „W cenie otrzymujesz”. W większości ofert cena wykupionej rezerwacji nie obejmuje dojazdu.
Jak mogę sprawdzić, czy termin, który mnie interesuje, jest dostępny?
Wszystkie dostępne terminy zaznaczone są w kalendarzu kolorem czarnym. Jeżeli pokój jest w danym terminie niedostępny, nie będzie możliwe wybranie go w procesie rezerwacji.
Jak długo obowiązują oferty?
Informacja o końcu każdej oferty zamieszczona jest na stronie. Natomiast należy pamiętać, że liczba dostępnych pokoi jest ograniczona i pokoje w najlepszych cenach zwykle szybko się wyprzedają.

Oferty zwrotne / Środki Triverna

Na czym polega oferta z bezpłatną anulacją?
To oferta, którą możesz w razie nieprzewidzianych okoliczności bezpłatnie anulować zgodnie z zawartym do niej regulaminem na stronie Triverna. Aby anulować rezerwację, skorzystaj z linku do anulacji znajdującego się na Twoim mailowym potwierdzeniu rezerwacji lub zaloguj się do Triverny i z poziomu danej rezerwacji, anuluj ją, bądź wyślij taką prośbę na bok@triverna.pl z podaniem numeru rezerwacji
Gdzie trafiają wpłacone przeze mnie środki, gdy anuluję ofertę z możliwością bezpłatnej anulacji?
Wpłacone środki trafią na Twoje konto użytkownika w Trivernie zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie takich ofert. Stan środków możesz sprawdzić po zalogowaniu do "Moje Konto" i przejściu do karty "Ustawienia" w serwisie Triverna.pl.
Przegapiłem termin płatności pozostałej kwoty. Czy mogę jeszcze ją dopłacić, mimo że rezerwacja została anulowana?
W takim przypadku zgłoś się do nas pisząc na maila bok@triverna.pl.
Chcę dokonać płatności pozostałej kwoty, ale mam komunikat "brak autoryzacji". Co mam zrobić?
W takim przypadku zgłoś się do nas pisząc na maila bok@triverna.pl.
Czym są Środki Triverna?
Środki Triverna to środki w formie elektronicznej, które przyznawane są w wyniku anulowania rezerwacji oferty zwrotnej przez użytkownika bądź są to środki, którymi zasilane jest konto użytkownika w wyniku wykorzystania przez niego zakupionej/otrzymanej karty podarunkowej serwisu Triverna.pl. Środki Triverna nie podlegają wymianie na gotówkę.
W jaki sposób mogę wykorzystać Środki Triverna zgromadzone na moim koncie w serwisie?
Środki można wykorzystać przez rok od doładowania w serwisie Triverna.pl na rezerwacje dowolnego hotelu.
Stan środków można sprawdzić po zalogowaniu do "Moje Konto" i przejściu do karty "Ustawienia" w serwisie Triverna.pl.
Jeśli na koncie znajdują się środki, to w procesie rezerwacji, przed przejściem do płatności zostaną one odjęte od całej kwoty rezerwacji i pomniejszą odpowiednio kwotę, którą należy uiścić. Na tym kroku istnieje również możliwość odznaczenia opcji wykorzystania Środków Triverna - gdyby miały zostać one wykorzystane przy innej rezerwacji w przyszłości.
UWAGA: aby środki zostały wykorzystane na nowej rezerwacji, użytkownik musi być zalogowany do Triverny.

Pobyt Dzieci / Bon Turystyczny

Interesują mnie tylko oferty dla rodzin (z dużymi pokojami / możliwością dostawki). Jak je wyszukać na stronie?
Najprościej po wybraniu daty pobytu na głównej stronie i wyszukaniu hoteli, dobrać ilość osób, a w przypadku dzieci podać również wiek. Dodatkowo w kategorii "Promocja" można zaznaczyć "Rodzinne wyjazdy (Pok. 2+2)".
Co mam zrobić jeśli chcę zarezerwować dostawkę lub pobyt z małym dzieckiem?
W tabelce "Warto wiedzieć" w opisie oferty danego hotelu zawsze widnieją informacje odnośnie pobytu z dziećmi oraz dostawek w pokojach. W momencie dokonywania rezerwacji należy wybrać odpowiednią liczbę niemowląt/dzieci w zależności od przedziału wiekowego, a następnie dobrać dostawkę, której koszt automatycznie doliczy się do całkowitej wartości rezerwacji.
Czy mogę zrealizować Bon Turystyczny?
Możliwość wykorzystania bonów turystycznych na rezerwacje wygasła z dniem 31.03.2023. Do tego czasu należało podać taki bon hotelowi, który mógł go pobrać na poczet rezerwacji. Po tym terminie, bon turystyczny utracił już swoją ważność.

Rezerwacja / Płatność

Jak wygląda proces rezerwacji?
Proces rezerwacji jest niezwykle prosty i w całości odbywa się online. Po wybraniu oferty należy określić daty pobytu, liczbę osób (w tym dzieci i niemowląt - należy zwrócić uwagę na przedziały wiekowe, które wyświetlają się w dymkach) i kliknąć „Rezerwuj”.
Na kolejnych etapach można dokupić dodatkowe świadczenia, wybrać preferencję łóżek w pokoju oraz przesłać do hotelu życzenia specjalne. Aby przejść do płatności należy być zalogowanym.
Następnie należy podać dane osoby podróżującej i kliknąć „Płacę”. Rezerwacja jest wiążąca po dokonaniu płatności za pośrednictwem operatora płatności PayU.
Czym różni się pokój 2-osobowy twin od pokoju 2-osobowego double?
Pokój 2-osobowy twin posiada dwa pojedyncze łóżka, natomiast pokój 2-osobowy double – jedno łóżko podwójne.
Czy do podanej ceny należy doliczyć koszt za dostawkę, który widnieje w tabelce „warto wiedzieć”?
W momencie określenia dokładnej liczby osób, a także dodaniu odpowiedniej liczby dostawek/pokoi system automatycznie wylicza całkowity koszt.
Dlaczego w niektórych pokojach nie mogę dobrać danej liczby osób?
Podczas rezerwacji najeżdżając myszką na dany pokój, w dymku pojawia się informacja o możliwej liczbie dostawek do dodania.
Co oznacza niemowlę do lat 4?
Wiek dziecka do momentu ukończenia 4 roku życia, jeżeli ukończyło to zaliczamy je jako dziecko, a nie niemowlę.
Dlaczego koszt za pobyt dla jednej osoby jest taki sam jak dla dwóch?
Na stronie oferty zawsze podajemy ceny za pokój, nie za liczbę osób.
Czy mogą państwo dokonać rezerwacji w moim imieniu?
Nie ma takiej możliwości. Nie ingerujemy w transakcje klientów, rezerwacji więc należy dokonywać samodzielnie.
Czy mogę zarezerwować i zapłacić później?
Nie ma takiej możliwości. W związku z dynamicznymi zmianami w dostępności i ofercie poszczególnych hoteli, oraz ze względu na duże nimi zainteresowanie, nie prowadzimy wstępnych rezerwacji. Rezerwacje są wiążące po ich opłaceniu poprzez operatora płatniczego PayU.
Dlaczego nie mogę zapłacić 25% wartości rezerwacji w momencie jej dokonywania?
Hotele w poszczególnych ofertach lub okresach mogą włączyć konieczność opłacenia rezerwacji w 100% w momencie jej dokonywania.
Gdzie płacę pozostałą kwotę przy wyborze płatności 25%?
W zależności od rodzaju oferty, dopłaca się albo na miejscu - w przypadku ofert bezzwrotnych, albo online w Trivernie (przed terminem planowanego pobytu) - w przypadku ofert z możliwością bezpłatnej anulacji.
Czy mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?
Serwis umożliwia wyłącznie płatność kartą kredytową lub e-przelewem za pośrednictwem operatora PayU.
Zapłaciłem i co dalej? Czy muszę potwierdzać rezerwację?
Po pozytywnym zaksięgowaniu środków system automatycznie wysyła wiadomość z rezerwacją do użytkownika i do hotelu. Nie ma potrzeby dodatkowego potwierdzania rezerwacji w hotelu.
Nie udało mi się dokonać płatności za rezerwację. Czy jest możliwość ponowienia próby płatności czy należy rozpocząć rezerwację od nowa?
W takiej sytuacji należy rozpocząć rezerwację od nowa przechodząc każdy krok od początku.
Czy hotel może domagać się uiszczenia pozostałej kwoty gdy zrezygnuję z przyjazdu?
W momencie dokonywania rezerwacji, użytkownik akceptuje regulamin obowiązującej rezerwacji i na tej podstawie hotel ma prawo domagać się uiszczenia pozostałej kwoty. W momencie dokonania rezerwacji, użytkownik zadeklarował przyjazd i co za tym idzie dopłacenie pozostałej kwoty na miejscu.
Dlaczego nie mam maila z podsumowaniem rezerwacji?
Nawet jeżeli mail z podsumowaniem rezerwacji wpadnie do folderu spam, bądź z innych przyczyn nie dojdzie do adresata, to wszystkie prawidłowo dokonane rezerwacje dostępne są po zalogowaniu się w naszym serwisie, w zakładce „Moje konto / rezerwacje”.
Potrzebuję fakturę.
Fakturę za pobyt ma obowiązek wystawić hotel. Jeśli potrzebujesz fakturę na firmę koniecznie podaj NIP firmy w procesie rezerwacji, w przeciwnym przypadku hotel może wystawić wyłącznie fakturę imienną. Zgodnie z nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług od 1 stycznia 2020 roku Hotel nie będzie miał możliwości zmiany faktury z osoby fizycznej na firmę. Bardzo prosimy o podawanie nr NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji.

Pobyt / Reklamacje

Czy mogę zarezerwować pobyt dla kogoś innego?
Pokój może zarezerwować dowolna osoba, pod warunkiem, że osoba meldująca się zna numer rezerwacji. Przy wpisywaniu danych należy wpisać dane osoby przybywającej, ewentualnie można też umieścić taką informację w polu „życzenia specjalne” podając godność osób przybywających.
Czy istnieje możliwość dokupienia usług dodatkowych, jak np. masaż lub butelka wina?
Tak, w części ofert na drugim etapie rezerwacji można dokupić dodatkowe świadczenia w promocyjnych cenach. Pozostałe, niewymienione tam usługi można dokupić już bezpośrednio w hotelu, po cenach hotelowych.
Czy w hotelu również mogę dokupić dodatkowe usługi?
Dodatkowe usługi można dokupić w promocyjnych cenach w drugim kroku rezerwacji poprzez serwis Triverna.pl, w hotelu również istnieje taka możliwość, jednak po cenach ustalonych przez hotel.
W której części budynku będzie umiejscowiony mój pokój?
Hotel zapewnia pokój, który widnieje na potwierdzeniu rezerwacji. Natomiast konkretne pokoje są przydzielane według dostępności. Jeżeli nastąpi potrzeba umiejscowienia w konkretnym pokoju, należy umieścić tę informację w polu „życzenia specjalne” – hotel może przychylić się do prośby w miarę możności.
Czy mogę odwołać / skrócić / przedłużyć / przełożyć pobyt?
Większość ofert zakupionych za naszym pośrednictwem jest „bezzwrotna, bez możliwości modyfikacji” - jest to jeden z powodów dlaczego możemy oferować tak atrakcyjne ceny. W każdym przypadku informacja o warunkach ewentualnych zmian rezerwacji jest wyraźnie wskazana w treści Oferty.
Czy mogę zrezygnować z jednego pokoju gdy kupiłem ich więcej na jednej rezerwacji?
Nie. Rezerwacja obejmuje całą wykupioną usługę i nie można jej zmieniać już po wykupieniu.
Czy cena za pobyt zostanie obniżona gdy zdecyduję się zrezygnować z jakiejś usługi objętej ceną?
Nie. Cena nie ulegnie zmianie. Nie ma możliwości zrezygnować z wybranej usługi zawartej w cenie, nawet jeśli się z niej nie skorzysta na miejscu.
Chcę zamieścić opinię o hotelu. Jak mam to zrobić?
Opinię może dodać wyłącznie osoba, która zarezerwowała i zrealizowała pobyt w obiekcie za pośrednictwem Triverna.pl. Dzięki temu mamy pewność, że opinie rzetelnie opisują pobyt w obiekcie. W drugim dniu pobytu, na maila Gość otrzymuje wiadomość z prośbą o wystawienie opinii o pobycie. Za wystawienie opinii przewidziany jest mały bonus w postaci karty podarunkowej do wykorzystania przy następnej rezerwacji.
Co jeśli pobyt nie spełnił moich oczekiwań?
Jak każdemu klientowi przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji - najlepiej ją zgłosić od razu w trakcie pobytu w hotelowej recepcji.

Karty podarunkowe

Czy mogę u Państwa zakupić kartę podarunkową lub jakiś voucher?
Bezpośrednio przez stronę Triverna.pl możesz zakupić naszą Kartę Podarunkową w dostępnych tam nominałach. Kartą zapłacisz za dowolną rezerwację w naszym serwisie. Pamiętaj, że nie możesz jej użyć poza naszą stroną. Wszelkie szczegóły znajdują się tutaj: https://triverna.pl/karta-podarunkowa/zamow.
Jak wykorzystać Kartę Podarunkową?
Po zakupie/otrzymaniu karty:
  1. Zarejestruj się na Triverna.pl
  2. Aktywuj Kartę Podarunkową tutaj: https://triverna.pl/karta-podarunkowa/aktywuj
  3. Środki po aktywacji karty będą widoczne w Moje Konto -> Ustawienia
  4. Wybierz wymarzony hotel z bogatej oferty
  5. Przy płatności wartość Karty Podarunkowej automatycznie pomniejszy kwotę do zapłaty

Inne pytania

Czy mogę przez Waszą stronę zamówić pobyt grupowy?
Bezpośrednio przez stronę możesz zarezerwować wyjazd indywidualny, jeżeli chcesz zorganizować wyjazd dla grupy w jednym z naszych hoteli wypełnij formularz dostępny tutaj: https://triverna.pl/rezerwacjegrupowe.
Czy mogę dokupić u was ubezpieczenie podróży?
W obecnej chwili nie oferujemy takich usług w naszym serwisie.
Zarezerwowany przeze mnie hotel zamyka się. Jak mam odzyskać wpłacone pieniądze i kiedy je odzyskam?
Hotel jako strona zawartej umowy z użytkownikiem odpowiada za realizację rezerwacji jak również za wpłacone środki na poczet rezerwacji.
Czy w związku z panującą pandemią, w hotelach obowiązują jakieś dodatkowe wymagania bądź restrykcje?
Oprócz obostrzeń nałożonych przez rząd, które obejmują wszystkich, hotele mogą dodatkowo w ramach zachowania bezpieczeństwa wprowadzić u siebie dodatkowe wymagania bądź obostrzenia.