FAQ
Najczęściej zadawane pytania do Triverna.pl
PayPo
- Co to jest PayPo?
- PayPo to wygodne odroczone płatności. Rezerwujesz hotel jak zwykle, a płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych kosztów.
- Jak działa PayPo?
-
- Wybierasz hotel oraz daty pobytu, rezerwujesz i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
- Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.
- PayPo opłaca Twoją rezerwację, a Ty cieszysz się wyjazdem.
- Na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni.
- Czy to coś kosztuje?
- Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach (po upływie 30 dni), PayPo przygotuje dla Ciebie ofertę.
- Kiedy mogę skorzystać z odroczonych płatności PayPo?
- Odroczoną płatność PayPo możesz wykorzystać na rezerwację w ofercie bezzwrotnej. Możesz tą metodą opłacić wyłącznie 100% wartości rezerwacji.
- Czy jest maksymalna kwota, którą mogę opłacić za pomocą PayPo?
- Aktualnie maksymalna kwota płatności PayPo wynosi 3000 zł.
- Kiedy nie mogę skorzystać z odroczonych płatności PayPo?
- Płatności PayPo przeznaczone są wyłącznie dla konsumentów. Nie można z nich skorzystać w przypadku chęci otrzymania faktury VAT na firmę.


Oferta / Cena
- Jak mam wyszukać daną ofertę na stronie?
- Na stronie można skorzystać z filtrów określających region, promocję, wyżywienie bądź pozostałe udogodnienia oraz skorzystać z suwaka cen. W prawym, górnym rogu znajduje się też wyszukiwarka gdzie można wpisać miejscowość lub nazwę obiektu.
- Czy podajecie ceny za pokój czy za osobę?
- Na stronie oferty zawsze podajemy ceny za pokój za dobę. Dodatkowo przy wyliczaniu ceny znajduje się informacja o wybranej liczbie nocy i osób.
- Dlaczego cena pobytu po wybraniu dat różni się od tej, którą podajecie przy opisie oferty?
- W opisie oferty podajemy cenę „już od” - jest to cena za najtańszy pokój dostępny w danej ofercie. Natomiast przy obliczaniu wartości pobytu podajemy cenę za pokój wybrany w procesie rezerwacji. Cena pokoju może zależeć również od wybranego terminu - obowiązującą na dany dzień stawkę można łatwo sprawdzić najeżdżając myszką na wybrany dzień w kalendarzu - cena wyświetli się w dymku.
- Czy podczas kalkulacji wartości pobytu podana obok zniżka jest już uwzględniona?
- Tak, zniżka już jest uwzględniona w wyświetlanej cenie.
- Co jest wliczone w cenę pakietu?
- Świadczenia wliczone w cenę pakietu wypisujemy w tabelce „W cenie otrzymujesz”.
- Czy cena za rezerwację jest ostateczna?
- Tak, cena jest ostateczna. Triverna nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani prowizji za rezerwację. W hotelu może zaistnieć konieczność poniesienia dodatkowych opłat nie zawartych w pakiecie (jak np. obowiązkowa opłata klimatyczna lub opłata za parking). Informacja o tych opłatach znajduje się w tabelce „Oferta Nie Zawiera”.
- Co to są pozostałe usługi hotelu? Czy są tutaj ukryte obowiązkowe dopłaty?
- Pozostałe usługi hotelu obejmują wszelkie opcjonalne świadczenia dostępne bezpośrednio w obiekcie (mogą to być np. zabiegi w SPA, napoje w hotelowym barze, czy wypożyczenie sprzętu). Świadczenia te mogą być wykupione bezpośrednio w hotelu.
- Czy cena pobytu zawiera dojazd?
- Świadczenia wliczone w cenę pakietu wypisujemy w tabelce „W cenie otrzymujesz”. W większości ofert cena wykupionej rezerwacji nie obejmuje dojazdu.
- Jak mogę sprawdzić, czy termin, który mnie interesuje, jest dostępny?
- Wszystkie dostępne terminy zaznaczone są w kalendarzu kolorem czarnym. Jeżeli pokój jest w danym terminie niedostępny, nie będzie możliwe wybranie go w procesie rezerwacji.
- Jak długo obowiązują oferty?
- Informacja o końcu każdej oferty zamieszczona jest na stronie. Natomiast należy pamiętać, że liczba dostępnych pokoi jest ograniczona i pokoje w najlepszych cenach zwykle szybko się wyprzedają.
Oferty zwrotne / Środki Triverna
- Na czym polega oferta z bezpłatną anulacją?
- To oferta, którą możesz w razie nieprzewidzianych okoliczności bezpłatnie anulować zgodnie z zawartym do niej regulaminem na stronie Triverna. Aby anulować rezerwację, skorzystaj z linku do anulacji znajdującego się na Twoim mailowym potwierdzeniu rezerwacji lub zaloguj się do Triverny i z poziomu danej rezerwacji, anuluj ją, bądź wyślij taką prośbę na bok@triverna.pl z podaniem numeru rezerwacji
- Gdzie trafiają wpłacone przeze mnie środki, gdy anuluję ofertę z możliwością bezpłatnej anulacji?
- Wpłacone środki trafią na Twoje konto użytkownika w Trivernie zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie takich ofert. Stan środków możesz sprawdzić po zalogowaniu do "Moje Konto" i przejściu do karty "Ustawienia" w serwisie Triverna.pl.
- Przegapiłem termin płatności pozostałej kwoty. Czy mogę jeszcze ją dopłacić, mimo że rezerwacja została anulowana?
- W takim przypadku zgłoś się do nas pisząc na maila bok@triverna.pl.
- Chcę dokonać płatności pozostałej kwoty, ale mam komunikat "brak autoryzacji". Co mam zrobić?
- W takim przypadku zgłoś się do nas pisząc na maila bok@triverna.pl.
- Czym są Środki Triverna?
- Środki Triverna to środki w formie elektronicznej, które przyznawane są w wyniku anulowania rezerwacji oferty zwrotnej przez użytkownika bądź są to środki, którymi zasilane jest konto użytkownika w wyniku wykorzystania przez niego zakupionej/otrzymanej karty podarunkowej serwisu Triverna.pl. Środki Triverna nie podlegają wymianie na gotówkę.
- W jaki sposób mogę wykorzystać Środki Triverna zgromadzone na moim koncie w serwisie?
- Środki można wykorzystać przez rok od doładowania w serwisie Triverna.pl na rezerwacje dowolnego hotelu.
- Stan środków można sprawdzić po zalogowaniu do "Moje Konto" i przejściu do karty "Ustawienia" w serwisie Triverna.pl.
- Jeśli na koncie znajdują się środki, to w procesie rezerwacji, przed przejściem do płatności zostaną one odjęte od całej kwoty rezerwacji i pomniejszą odpowiednio kwotę, którą należy uiścić. Na tym kroku istnieje również możliwość odznaczenia opcji wykorzystania Środków Triverna - gdyby miały zostać one wykorzystane przy innej rezerwacji w przyszłości.
- UWAGA: aby środki zostały wykorzystane na nowej rezerwacji, użytkownik musi być zalogowany do Triverny.
Pobyt Dzieci / Bon Turystyczny
- Interesują mnie tylko oferty dla rodzin (z dużymi pokojami / możliwością dostawki). Jak je wyszukać na stronie?
- Najprościej po wybraniu daty pobytu na głównej stronie i wyszukaniu hoteli, dobrać ilość osób, a w przypadku dzieci podać również wiek. Dodatkowo w kategorii "Promocja" można zaznaczyć "Rodzinne wyjazdy (Pok. 2+2)".
- Co mam zrobić jeśli chcę zarezerwować dostawkę lub pobyt z małym dzieckiem?
- W tabelce "Warto wiedzieć" w opisie oferty danego hotelu zawsze widnieją informacje odnośnie pobytu z dziećmi oraz dostawek w pokojach. W momencie dokonywania rezerwacji należy wybrać odpowiednią liczbę niemowląt/dzieci w zależności od przedziału wiekowego, a następnie dobrać dostawkę, której koszt automatycznie doliczy się do całkowitej wartości rezerwacji.
- Czy mogę zrealizować Bon Turystyczny?
- Możliwość wykorzystania bonów turystycznych na rezerwacje wygasła z dniem 31.03.2023. Do tego czasu należało podać taki bon hotelowi, który mógł go pobrać na poczet rezerwacji. Po tym terminie, bon turystyczny utracił już swoją ważność.
Rezerwacja / Płatność
- Jak wygląda proces rezerwacji?
- Proces rezerwacji jest niezwykle prosty i w całości odbywa się online. Po wybraniu oferty należy określić daty pobytu, liczbę osób (w tym dzieci i niemowląt - należy zwrócić uwagę na przedziały wiekowe, które wyświetlają się w dymkach) i kliknąć „Rezerwuj”.
- Na kolejnych etapach można dokupić dodatkowe świadczenia, wybrać preferencję łóżek w pokoju oraz przesłać do hotelu życzenia specjalne. Aby przejść do płatności należy być zalogowanym.
- Następnie należy podać dane osoby podróżującej i kliknąć „Płacę”. Rezerwacja jest wiążąca po dokonaniu płatności za pośrednictwem operatora płatności PayU.
- Czym różni się pokój 2-osobowy twin od pokoju 2-osobowego double?
- Pokój 2-osobowy twin posiada dwa pojedyncze łóżka, natomiast pokój 2-osobowy double – jedno łóżko podwójne.
- Czy do podanej ceny należy doliczyć koszt za dostawkę, który widnieje w tabelce „warto wiedzieć”?
- W momencie określenia dokładnej liczby osób, a także dodaniu odpowiedniej liczby dostawek/pokoi system automatycznie wylicza całkowity koszt.
- Dlaczego w niektórych pokojach nie mogę dobrać danej liczby osób?
- Podczas rezerwacji najeżdżając myszką na dany pokój, w dymku pojawia się informacja o możliwej liczbie dostawek do dodania.
- Co oznacza niemowlę do lat 4?
- Wiek dziecka do momentu ukończenia 4 roku życia, jeżeli ukończyło to zaliczamy je jako dziecko, a nie niemowlę.
- Dlaczego koszt za pobyt dla jednej osoby jest taki sam jak dla dwóch?
- Na stronie oferty zawsze podajemy ceny za pokój, nie za liczbę osób.
- Czy mogą państwo dokonać rezerwacji w moim imieniu?
- Nie ma takiej możliwości. Nie ingerujemy w transakcje klientów, rezerwacji więc należy dokonywać samodzielnie.
- Czy mogę zarezerwować i zapłacić później?
- Nie ma takiej możliwości. W związku z dynamicznymi zmianami w dostępności i ofercie poszczególnych hoteli, oraz ze względu na duże nimi zainteresowanie, nie prowadzimy wstępnych rezerwacji. Rezerwacje są wiążące po ich opłaceniu poprzez operatora płatniczego PayU.
- Dlaczego nie mogę zapłacić 25% wartości rezerwacji w momencie jej dokonywania?
- Hotele w poszczególnych ofertach lub okresach mogą włączyć konieczność opłacenia rezerwacji w 100% w momencie jej dokonywania.
- Gdzie płacę pozostałą kwotę przy wyborze płatności 25%?
- W zależności od rodzaju oferty, dopłaca się albo na miejscu - w przypadku ofert bezzwrotnych, albo online w Trivernie (przed terminem planowanego pobytu) - w przypadku ofert z możliwością bezpłatnej anulacji.
- Czy mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?
- Serwis umożliwia wyłącznie płatność kartą kredytową lub e-przelewem za pośrednictwem operatora PayU.
- Zapłaciłem i co dalej? Czy muszę potwierdzać rezerwację?
- Po pozytywnym zaksięgowaniu środków system automatycznie wysyła wiadomość z rezerwacją do użytkownika i do hotelu. Nie ma potrzeby dodatkowego potwierdzania rezerwacji w hotelu.
- Nie udało mi się dokonać płatności za rezerwację. Czy jest możliwość ponowienia próby płatności czy należy rozpocząć rezerwację od nowa?
- W takiej sytuacji należy rozpocząć rezerwację od nowa przechodząc każdy krok od początku.
- Czy hotel może domagać się uiszczenia pozostałej kwoty gdy zrezygnuję z przyjazdu?
- W momencie dokonywania rezerwacji, użytkownik akceptuje regulamin obowiązującej rezerwacji i na tej podstawie hotel ma prawo domagać się uiszczenia pozostałej kwoty. W momencie dokonania rezerwacji, użytkownik zadeklarował przyjazd i co za tym idzie dopłacenie pozostałej kwoty na miejscu.
- Dlaczego nie mam maila z podsumowaniem rezerwacji?
- Nawet jeżeli mail z podsumowaniem rezerwacji wpadnie do folderu spam, bądź z innych przyczyn nie dojdzie do adresata, to wszystkie prawidłowo dokonane rezerwacje dostępne są po zalogowaniu się w naszym serwisie, w zakładce „Moje konto / rezerwacje”.
- Potrzebuję fakturę.
- Fakturę za pobyt ma obowiązek wystawić hotel. Jeśli potrzebujesz fakturę na firmę koniecznie podaj NIP firmy w procesie rezerwacji, w przeciwnym przypadku hotel może wystawić wyłącznie fakturę imienną. Zgodnie z nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług od 1 stycznia 2020 roku Hotel nie będzie miał możliwości zmiany faktury z osoby fizycznej na firmę. Bardzo prosimy o podawanie nr NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji.
Pobyt / Reklamacje
- Czy mogę zarezerwować pobyt dla kogoś innego?
- Pokój może zarezerwować dowolna osoba, pod warunkiem, że osoba meldująca się zna numer rezerwacji. Przy wpisywaniu danych należy wpisać dane osoby przybywającej, ewentualnie można też umieścić taką informację w polu „życzenia specjalne” podając godność osób przybywających.
- Czy istnieje możliwość dokupienia usług dodatkowych, jak np. masaż lub butelka wina?
- Tak, w części ofert na drugim etapie rezerwacji można dokupić dodatkowe świadczenia w promocyjnych cenach. Pozostałe, niewymienione tam usługi można dokupić już bezpośrednio w hotelu, po cenach hotelowych.
- Czy w hotelu również mogę dokupić dodatkowe usługi?
- Dodatkowe usługi można dokupić w promocyjnych cenach w drugim kroku rezerwacji poprzez serwis Triverna.pl, w hotelu również istnieje taka możliwość, jednak po cenach ustalonych przez hotel.
- W której części budynku będzie umiejscowiony mój pokój?
- Hotel zapewnia pokój, który widnieje na potwierdzeniu rezerwacji. Natomiast konkretne pokoje są przydzielane według dostępności. Jeżeli nastąpi potrzeba umiejscowienia w konkretnym pokoju, należy umieścić tę informację w polu „życzenia specjalne” – hotel może przychylić się do prośby w miarę możności.
- Czy mogę odwołać / skrócić / przedłużyć / przełożyć pobyt?
- Większość ofert zakupionych za naszym pośrednictwem jest „bezzwrotna, bez możliwości modyfikacji” - jest to jeden z powodów dlaczego możemy oferować tak atrakcyjne ceny. W każdym przypadku informacja o warunkach ewentualnych zmian rezerwacji jest wyraźnie wskazana w treści Oferty.
- Czy mogę zrezygnować z jednego pokoju gdy kupiłem ich więcej na jednej rezerwacji?
- Nie. Rezerwacja obejmuje całą wykupioną usługę i nie można jej zmieniać już po wykupieniu.
- Czy cena za pobyt zostanie obniżona gdy zdecyduję się zrezygnować z jakiejś usługi objętej ceną?
- Nie. Cena nie ulegnie zmianie. Nie ma możliwości zrezygnować z wybranej usługi zawartej w cenie, nawet jeśli się z niej nie skorzysta na miejscu.
- Chcę zamieścić opinię o hotelu. Jak mam to zrobić?
- Opinię może dodać wyłącznie osoba, która zarezerwowała i zrealizowała pobyt w obiekcie za pośrednictwem Triverna.pl. Dzięki temu mamy pewność, że opinie rzetelnie opisują pobyt w obiekcie. W drugim dniu pobytu, na maila Gość otrzymuje wiadomość z prośbą o wystawienie opinii o pobycie. Za wystawienie opinii przewidziany jest mały bonus w postaci karty podarunkowej do wykorzystania przy następnej rezerwacji.
- Co jeśli pobyt nie spełnił moich oczekiwań?
- Jak każdemu klientowi przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji - najlepiej ją zgłosić od razu w trakcie pobytu w hotelowej recepcji.
Karty podarunkowe
- Czy mogę u Państwa zakupić kartę podarunkową lub jakiś voucher?
- Bezpośrednio przez stronę Triverna.pl możesz zakupić naszą Kartę Podarunkową w dostępnych tam nominałach. Kartą zapłacisz za dowolną rezerwację w naszym serwisie. Pamiętaj, że nie możesz jej użyć poza naszą stroną. Wszelkie szczegóły znajdują się tutaj: https://triverna.pl/karta-podarunkowa/zamow.
- Jak wykorzystać Kartę Podarunkową?
-
Po zakupie/otrzymaniu karty:
- Zarejestruj się na Triverna.pl
- Aktywuj Kartę Podarunkową tutaj: https://triverna.pl/karta-podarunkowa/aktywuj
- Środki po aktywacji karty będą widoczne w Moje Konto -> Ustawienia
- Wybierz wymarzony hotel z bogatej oferty
- Przy płatności wartość Karty Podarunkowej automatycznie pomniejszy kwotę do zapłaty
Inne pytania
- Czy mogę przez Waszą stronę zamówić pobyt grupowy?
- Bezpośrednio przez stronę możesz zarezerwować wyjazd indywidualny, jeżeli chcesz zorganizować wyjazd dla grupy w jednym z naszych hoteli wypełnij formularz dostępny tutaj: https://triverna.pl/rezerwacjegrupowe.
- Czy mogę dokupić u was ubezpieczenie podróży?
- W obecnej chwili nie oferujemy takich usług w naszym serwisie.
- Zarezerwowany przeze mnie hotel zamyka się. Jak mam odzyskać wpłacone pieniądze i kiedy je odzyskam?
- Hotel jako strona zawartej umowy z użytkownikiem odpowiada za realizację rezerwacji jak również za wpłacone środki na poczet rezerwacji.
- Czy w związku z panującą pandemią, w hotelach obowiązują jakieś dodatkowe wymagania bądź restrykcje?
- Oprócz obostrzeń nałożonych przez rząd, które obejmują wszystkich, hotele mogą dodatkowo w ramach zachowania bezpieczeństwa wprowadzić u siebie dodatkowe wymagania bądź obostrzenia.