FAQ

Najczęściej zadawane pytania do Triverna.pl

Oferta / Cena

Jak mam wyszukać daną ofertę na stronie?
Na stronie można skorzystać z filtrów określających region, promocję bądź udogodnienia. W prawym, górnym rogu znajduje się też wyszukiwarka gdzie można wpisać miejscowość lub nazwę obiektu.
Czy podajecie ceny za pokój czy za osobę?
Na stronie oferty zawsze podajemy ceny za pokój za dobę. Dodatkowo przy wyliczaniu ceny znajduje się informacja o wybranej liczbie nocy i osób.
Dlaczego cena pobytu po wybraniu dat różni się od tej, którą podajecie przy opisie oferty?
W opisie oferty podajemy cenę „już od” - jest to cena za najtańszy pokój dostępny w danej ofercie. Natomiast przy obliczaniu wartości pobytu podajemy cenę za pokój wybrany w procesie rezerwacji. Cena pokoju może zależeć również od wybranego terminu - obowiązującą na dany dzień stawkę można łatwo sprawdzić najeżdżając myszką na wybrany dzień w kalendarzu - cena wyświetli się w dymku.
Co jest wliczone w cenę pakietu?
Świadczenia wliczone w cenę pakietu wypisujemy w tabelce „W cenie otrzymujesz”.
Czy cena za rezerwację jest ostateczna?
Tak, cena jest ostateczna. Triverna nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani prowizji za rezerwację. W hotelu może zaistnieć konieczność poniesienia dodatkowych opłat nie zawartych w pakiecie (jak np. obowiązkowa opłata klimatyczna lub opłata za parking). Informacja o tych opłatach znajduje się w tabelce „Oferta Nie Zawiera”.
Co to są pozostałe usługi hotelu? Czy są tutaj ukryte obowiązkowe dopłaty?
Pozostałe usługi hotelu obejmują wszelkie opcjonalne świadczenia dostępne bezpośrednio w obiekcie (mogą to być np. zabiegi w SPA, napoje w hotelowym barze, czy wypożyczenie sprzętu). Świadczenia te mogą być wykupione bezpośrednio w hotelu.
Jak mogę sprawdzić, czy termin, który mnie interesuje, jest dostępny?
Wszystkie dostępne terminy zaznaczone są w kalendarzu kolorem czarnym. Jeżeli pokój jest w danym terminie niedostępny, nie będzie możliwe wybranie go w procesie rezerwacji.
Jak długo obowiązują oferty?
Informacja o końcu każdej oferty zamieszczona jest na stronie. Natomiast należy pamiętać, że liczba dostępnych pokoi jest ograniczona i pokoje w najlepszych cenach zwykle szybko się wyprzedają.

Rezerwacja / Płatność

Jak wygląda proces rezerwacji?
Proces rezerwacji jest niezwykle prosty i w całości odbywa się online. Po wybraniu oferty należy określić daty pobytu, liczbę osób (w tym dzieci i niemowląt - należy zwrócić uwagę na przedziały wiekowe, które wyświetlają się w dymkach) i kliknąć „Rezerwuj”.
Na kolejnych etapach można dokupić dodatkowe świadczenia, wybrać preferencję łóżek w pokoju oraz przesłać do hotelu życzenia specjalne. Aby przejść do płatności należy być zalogowanym.
Następnie należy podać dane osoby podróżującej i kliknąć „Płacę”. Rezerwacja jest wiążąca po dokonaniu płatności za pośrednictwem operatora płatniczego DotPay.
Czym różni się pokój 2-osobowy twin od pokoju 2-osobowego double?
Pokój 2-osobowy twin posiada dwa pojedyncze łóżka, natomiast pokój 2-osobowy double – jedno łóżko podwójne.
Czy do podanej ceny należy doliczyć koszt za dostawkę, który widnieje w tabelce „warto wiedzieć”?
W momencie określenia dokładnej liczby osób, a także dodaniu odpowiedniej liczby dostawek/pokoi system automatycznie wylicza całkowity koszt.
Dlaczego w niektórych pokojach nie mogę dobrać danej liczby osób?
Podczas rezerwacji najeżdżając myszką na dany pokój, w dymku pojawia się informacja o możliwej liczbie dostawek do dodania.
Co oznacza niemowlę do lat 4?
Wiek dziecka do momentu ukończenia 4 roku życia, jeżeli ukończyło to zaliczamy je jako dziecko, a nie niemowlę.
Dlaczego koszt za pobyt dla jednej osoby jest taki sam jak dla dwóch?
Na stronie oferty zawsze podajemy ceny za pokój, nie za liczbę osób.
Czy mogą państwo dokonać rezerwacji w moim imieniu?
Nie ma takiej możliwości. Nie ingerujemy w transakcje klientów, rezerwacji więc należy dokonywać samodzielnie.
Czy mogę zarezerwować i zapłacić później?
Nie ma takiej możliwości. W związku z dynamicznymi zmianami w dostępności i ofercie poszczególnych hoteli, oraz ze względu na duże nimi zainteresowanie, nie prowadzimy wstępnych rezerwacji. Rezerwacje są wiążące po ich opłaceniu poprzez operatora płatniczego Dotpay.
Dlaczego nie mogę zapłacić 25% wartości rezerwacji w momencie jej dokonywania?
Hotele w poszczególnych ofertach lub okresach mogą włączyć konieczność opłacenia rezerwacji w 100% w momencie jej dokonywania.
Czy mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?
Serwis umożliwia wyłącznie płatność kartą kredytową lub e-przelewem za pośrednictwem operatora dotpay.
Zapłaciłem i co dalej? Czy muszę potwierdzać rezerwację?
Po pozytywnym zaksięgowaniu środków system automatycznie wysyła wiadomość z rezerwacją do użytkownika i do hotelu. Nie ma potrzeby dodatkowego potwierdzania rezerwacji w hotelu.
Dlaczego nie mam maila z podsumowaniem rezerwacji?
Nawet jeżeli mail z podsumowaniem rezerwacji wpadnie do folderu spam, bądź z innych przyczyn nie dojdzie do adresata, to wszystkie prawidłowo dokonane rezerwacje dostępne są po zalogowaniu się w naszym serwisie, w zakładce „Moje konto / rezerwacje”.
Potrzebuję fakturę.
Fakturę za pobyt ma obowiązek wystawić hotel.
Czy mogę dokonać rezerwacji przez telefon?
Nie, rezerwacji można dokonać wyłącznie online, natomiast nasze BOK służy pomocą w razie problemów lub pytań: 799 399 839.

Pobyt / Reklamacje

Czy mogę zarezerwować pobyt dla kogoś innego?
Pokój może zarezerwować dowolna osoba, pod warunkiem, że osoba meldująca się zna numer rezerwacji. Przy wpisywaniu danych należy wpisać dane osoby przybywającej, ewentualnie można też umieścić taką informację w polu „życzenia specjalne” podając godność osób przybywających.
Czy istnieje możliwość dokupienia usług dodatkowych, jak np. masaż lub butelka wina?
Tak, w części ofert na drugim etapie rezerwacji można dokupić dodatkowe świadczenia w promocyjnych cenach. Pozostałe, niewymienione tam usługi można dokupić już bezpośrednio w hotelu, po cenach hotelowych.
Czy w hotelu również mogę dokupić dodatkowe usługi?
Dodatkowe usługi można dokupić w promocyjnych cenach w drugim kroku rezerwacji poprzez serwis triverna.pl, w hotelu również istnieje taka możliwość, jednak po cenach ustalonych przez hotel.
W której części budynku będzie umiejscowiony mój pokój?
Hotel zapewnia pokój, który widnieje na potwierdzeniu rezerwacji. Natomiast konkretne pokoje są przydzielane według dostępności. Jeżeli nastąpi potrzeba umiejscowienia w konkretnym pokoju, należy umieścić tę informację w polu „życzenia specjalne” – hotel może przychylić się do prośby w miarę możności.
Czy mogę odwołać / skrócić / przedłużyć / przełożyć pobyt?
Większość ofert zakupionych za naszym pośrednictwem jest „bezzwrotna, bez możliwości modyfikacji” - jest to jeden z powodów dlaczego możemy oferować tak atrakcyjne ceny. W każdym przypadku informacja o warunkach ewentualnych zmian rezerwacji jest wyraźnie wskazana w treści Oferty.
Co jeśli pobyt nie spełnił moich oczekiwań?
Jak każdemu klientowi przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji - najlepiej ją zgłosić od razu w trakcie pobytu w hotelowej recepcji.