Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Aparthotel Cristina spełnia standardy Triverna
Aparthotel Cristina to butikowy obiekt w centrum Zakopanego. Składa się zaledwie z 19 apartamentów, które zostały zaaranżowane w budynku dawnej drukarni „Polonia”, mniej niż 200 m od Krupówek, otoczony zielenią parku. Wysmakowane, klimatyzowane wnętrza, jacuzzi na tarasie, dwie restauracje – to atuty tego wyjątkowego aparthotelu, dzięki któremu pobyt w Zakopanem stanie się niezapomnianym przeżyciem.
Dla gości przygotowano apartamenty urządzone w jednym z trzech stylów: alpejskim, góralskim lub klasycznym, o powierzchni minimum 32 m². Każdy jest klimatyzowany i posiada balkon (z widokiem na centrum miasta lub góry), ma część wypoczynkową, smart TV, dostęp do Wi-Fi, sejf, minibar (dodatkowo płatny), zestaw do parzenia kawy i herbaty, żelazko i deskę do prasowania. Prywatną łazienkę wyposażono w prysznic, ręczniki, suszarkę do włosów, zestaw kosmetyków. Szlafroki i kapcie są dostępne na prośbę gości.
Śniadanie jest serwowane w restauracji Drukarnia Smaku Cristina. Składa się ze starteru (świeże, chrupiące pieczywo, domowe masło, dodatki) i dania głównego (do wyboru śniadanie angielskie, francuskie, polskie, włoskie i dla dzieci). Posiłek uzupełniają ciepłe i zimne napoje, w tym aromatyczna, włoska kawa. Drukarnia Smaku serwuje też dania z karty – króluje tutaj kuchnia polska uatrakcyjniona międzynarodowymi akcentami. Wielbiciele kuchni włoskiej mogą skorzystać z oferty drugiej restauracji – Cristina Ristorante & Pizzeria. Nad ofertą win czuwa doświadczony sommelier.
Aparthotel Cristina posiada strefę Wellness & SPA z dwoma całorocznymi 5-os. jacuzzi na przeszklonym tarasie, suchą saunę, podgrzewane kamienne leżanki. Dostępny jest także szeroki wybór masaży.
Obiekt dba o ochronę środowiska. W łazience znajdziemy eko kosmetyki i papier toaletowy, we wnętrzach wykorzystano lokalne surowce i rękodzieło, a zaawansowany system wentylacji umożliwia odzyskiwanie ciepła z pary wodnej w strefie jacuzzi. To tylko kilka wybranych przykładów ekologicznych rozwiązań w Aparthotelu Cristina.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.32 m2
maks. 2 osoby
32-43 m2
maks. 2 osoby
35 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr. Duży ośrodek sportów zimowych w każdej porze roku przyciąga turystów. Przyjezdni cieszą się majestatem górskich grani i spacerami po szlakach z pięknymi widokami. Pobyt w Zakopanem wyróżniają także wyraziste tradycje i liczne atrakcje turystyczne. Także atrakcje dla dzieci. Pod Tatrami nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu. Wówczas miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej. Nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem. Zakopane szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. Wytyczano też spacerowe szlaki turystyczne. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry. Istnieje tutaj cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DSA K&R Bulas sp. z o.o., Plac Niepodległości 7, 34-500 Zakopane, NIP: 7361745156
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aparthotel Cristina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.