Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Aparthotel Landrynka spełnia standardy Triverna
Aparthotel Landrynka znajduje się w centrum malowniczego miasteczka Krynica Morska. Kurort jest położony na Mierzei Wiślanej, pomiędzy wodami Zatoki Gdańskiej i Zalewu Wiślanego. Aparthotel Landrynka niemal sąsiaduje z przystanią, portem jachtowym i portem rybackim. To jeden z niewielu obiektów w Krynicy, który posiada wewnętrzny basen oraz saunę.
Aparthotel Landrynka oferuje 30 pokoi rozmieszczonych na trzech kondygnacjach z windą. Pokoje 2-osobowe na pierwszym piętrze mają wyjście na taras, skąd rozpościera się widok na okolicę i Zalew Wiślany. Pokoje są wyposażone w lodówkę, czajnik bezprzewodowy, telewizor, WiFi, biurko oraz łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, zestawem kosmetyków i ręczników. Co istotne, w większości pokoi 2-osobowych mieści się sofa, która stanowi wygodne miejsce dziennego odpoczynku, a zarazem może pełnić funkcję noclegową dla dziecka w wieku 3-15 lat. Mniejsze dzieci nie są akceptowane w obiekcie.
W Aparthotelu Lanndrynka można przyjemnie rozpocząć dzień śniadaniem organizowanym w formie urozmaiconego bufetu. Na stół trafiają świeże i smaczne produkty, z których można skomponować ulubione śniadanie. W bliskiej okolicy znajduje się kilka restauracji, smażalni ryb i barów.
Atutami Aparthotelu Landrynka są dogodne położenie w nadmorskiej miejscowości oraz strefa relaksu dostępna dla gości. Hotel posiada wewnętrzny basen rekreacyjny z podgrzewaną leżanką oraz saunę suchą. Basen jest czynny codziennie, natomiast sauna jest dostępna tylko w okresie jesienno-zimowym.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.18 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
18 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
18 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Krynica Morska znajduje się na wschodniej części polskiego wybrzeża Bałtyku, na Mierzei Wiślanej, która od Gdańska ciągnie się aż po granicę z obwodem kaliningradzkim. Mierzeja powstała w wyniku działalności wody morskiej i wiatru. Jest słabo zurbanizowana i uprzemysłowiona. Dzięki temu w Krynicy Morskiej nie brakuje sosnowych lasów wydzielających ożywczą woń i pięknych plaż, a całość jej terenu lądowego znajduje się pod ochroną Parku Krajobrazowego „Mierzeja Wiślana”. Krynica jest przy tym jednym z najmniejszych miast w Polsce – zamieszkuje ją zaledwie nieco ponad 1330 osób. Biegnąca wzdłuż wybrzeża promenada i zarazem ścieżka rowerowa, ciągnąca się aż do granicy rosyjskiej z jednej strony, a do Gdańska z drugiej, jest gratką dla aktywnych urlopowiczów.
Z Krynicą od zachodu sąsiaduje niewielka miejscowość Kąty Rybackie. Znajduje się tutaj port rybacki i Muzeum Zalewu Wiślanego. Szerokie i piaszczyste plaże co roku przyciągają turystów, którzy pragną odpocząć od zatłoczonych kurortów. Kąty Rybackie cenią także miłośnicy natury: tutejszy rezerwat przyrody chroni jedną z największych w Europie kolonii lęgowych kormorana czarnego. Nadmorska promenada, będąca jednocześnie ścieżką rowerową, biegnie stąd na wschód aż do granicy z Rosją, a na zachód – do Gdańska.
Atrakcje Krynicy Morskiej i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Service Robert Wojtala, Wałowa 25/19, 80-858 Gdańsk, NIP: 8120000254
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aparthotel Landrynka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!