Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Baltic Park Molo Apartments spełnia standardy Triverna
Baltic Park Molo Apartments to część luksusowego kompleksu Baltic Park Molo z Aquaparkiem. Tuż przy piaszczystej plaży i tętniącej życiem promenadzie przygotowano nowoczesne apartamenty o przytulnym i funkcjonalnym wystroju. Poczuj się jak u siebie w domu, ciesząc się bliskością morza.
Baltic Park Molo oferuje komfortowe apartamenty z aneksami kuchennymi i wyposażeniem w wysokim standardzie. Apartamenty Lux są przygotowane na pobyt do 4 osób. To przytulny apartament z balkonem, wygodną sypialnią i przestronnym salonem, w którym znajduje się w pełni wyposażony aneks kuchenny oraz rozkładana sofa z funkcją spania. Na gości czekają szlafroki, TV, Wi-Fi, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, zmywarka do naczyń, kuchenka indukcyjna, lodówka, mikrofalówka, garnki, naczynia i sztućce oraz łazienka z prysznicem, suszarką do włosów, zestawem kosmetyków. Część apartamentów oferuje boczny widok na morze z balkonu.
Goście apartamentów mogą skorzystać z opcji wykupienia śniadań oraz obiadokolacji w restauracji hotelu Radisson Blu Resort, który znajduje się na terenie kompleksu Baltic Park Molo. W najbliższym sąsiedztwie, pomiędzy plażą i promenadą, nie brakuje i innych restauracji, drink barów, kawiarni czy pijalni czekolady.
W podziemiach kompleksu mieści się Baltic Park Molo Aquapark, z którego goście apartamentów Baltic Park Molo Apartments mogą korzystać na preferencyjnych warunkach. W Aquaparku znajdują się basen pływacki, basen rekreacyjny z atrakcjami (m.in. sztuczną falą do surfingu), basen dla dzieci ze zjeżdżalniami, 4 zjeżdżalnie, w tym dwie pontonowe, rwąca rzeka, strefa saun, 4 jacuzzi oraz dedykowany najmłodszym spray park.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.37 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
37 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Świnoujście jest położone nad Morzem Bałtyckim tuż przy granicy z Niemcami na trzech dużych wyspach: Wolin, Uznam i Karsibór oraz kilkudziesięciu mniejszych wysepkach. To najdalej wysunięte na północny zachód miasto w Polsce. Jest nadmorskim kurortem dysponującym znakomitą bazą pobytową dla kuracjuszy i turystów. Świnoujście to zarówno ważny ośrodek gospodarki morskiej i baza marynarki wojennej, jak i popularne uzdrowisko oraz miejscowość turystyczna.
Pośród szerokiej oferty kulturalnej każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. W amfiteatrze, muszli koncertowej i na Nadmorskiej Promenadzie odbywają się liczne imprezy: koncerty, festiwale, międzynarodowe projekty muzyczne i teatralne. Istnieją także dobre warunki do uprawiania sportu i aktywnej turystyki – lądowej i morskiej. Szlaki piesze, rowerowe, kajakowe umożliwiają nabywanie sprawności przy jednoczesnym kontakcie z przyrodą.
Do licznych atrakcji Świnoujścia należą plaża i kąpielisko. Latem mieszkańcy oraz turyści chętnie korzystają z morskich kąpieli. Szeroka plaża na wyspie Uznam od 2006 roku otrzymuje certyfikat Błękitnej Flagi, świadczący o bezpieczeństwie i czystości kąpieliska. Przez wielu jest uważana za najpiękniejszą plażę w Polsce.
Atrakcje Świnoujścia:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Zdrojowa Hotels Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 9, 78-100 Kołobrzeg, NIP: 6711756876
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Baltic Park Molo Apartments. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!