Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt BalticON Apartments Morska 6 spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Nowoczesne butikowe apartamenty z widokiem na morze mieszczą się tuż przy słynnej latarni w Kołobrzegu. Poznaj BalticON Morska 6 – miejsce stworzone dla tych, którzy cenią spokojną atmosferę w centrum wydarzeń, surową elegancję i podmuch morskiej bryzy. Wyróżnikiem kameralnego apartamentowca jest taras z imponującym widokiem na Bałtyk, miasto, port i nadmorski park.
Wystrój apartamentów inspirowała odprężająca atmosfera nadmorskiego krajobrazu. Dzięki temu w sercu Kołobrzegu powstały wyjątkowe butikowe wnętrza, łączące wygodę, nowoczesny design, eleganckie detale i dzieła sztuki. Apartamenty są 2-pokojowymi niezależnymi mieszkaniami. Każdy składa się z sypialni z podwójnym łóżkiem, nowoczesnej łazienki z pralką i kabiną prysznicową oraz pokoju dziennego z rozkładaną sofą, TV, aneksem kuchennym, kącikiem jadalnym. Dzięki takiemu układowi apartamenty są przygotowane na wygodny pobyt 4 osób. Dodatkowo jeden apartament posiada antresolę, na której znajduje się łóżko dla piątej osoby. Aneksy kuchenne są w pełni wyposażone w zmywarkę, lodówkę, kuchenkę indukcyjną, czajnik, naczynia i sztućce. Wszystkie wnętrza znajdują się w zasięgu sieci Wi-Fi. Apartamenty różnią się widokiem – na morze lub od strony dziedzińca oraz lokalizacją – na 1, 2 i 4 piętrze. Winda wjeżdża do 3. piętra, na ostatnią kondygnację wiedzie kilka schodów.
Parter apartamentowca BalticON zajmuje nowy koncept kulinarny Maltgarden Beer & Food, łączący sezonowe menu z bogatym repertuarem piw rzemieślniczych. Wystarczy zejść na dół, by wstąpić na kufel lokalnie warzonego kraftowego piwa i zrelaksować się przy posiłku w wyjątkowym wnętrzu, wypełnionym dobrą muzyką i nietuzinkową atmosferą.
Na ostatnim piętrze apartamentowca przygotowano kameralne spa – idealne miejsce na relaks. Wynajęta na wyłączność sauna i kącik wypoczynkowy pozwolą oderwać się od zgiełku miasta i plaży.
Z dachu BalticON Morska 6 roztaczają się wspaniałe widoki. To taras położony najwyżej w kołobrzeskim porcie. Można godzinami zachwycać się morską panoramą, ruchem u ujścia Parsęty do Bałtyku czy życiem uzdrowiska.
Mieszkając na Morskiej 6, na wyciągnięcie ręki macie liczne ścieżki piesze i rowerowe, kultowe restauracje oraz symbole Kołobrzegu – oddzieloną zadbanym skwerem latarnię morską i wychodzące w morze molo.
Ze względu na położenie apartamentowca tuż przy promenadzie i portowym deptaku, nie posiada on własnych miejsc parkingowych. Można parkować przy ulicy, zgodnie z lokalną taryfą parkingową.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 3 osoby
maks. 3 osoby
maks. 3 osoby
maks. 3 osoby
maks. 4 osoby
maks. 2 osoby
Kołobrzeg to jedno z najbardziej znanych miast uzdrowiskowych nad polskim morzem. Posiada wyjątkowy mikroklimat, czyste powietrze, źródła solankowe i złoża borowiny. Malownicze krajobrazy oraz tutejsza flora i fauna niezmiennie zachwycają przez cały rok. Dzięki temu Kołobrzeg stanowi świetną i cenioną lokalizację na wypoczynek i odnowę. Fani sportów wodnych mogą skorzystać m.in. z oferty szkółek windsurfingu.
Kołobrzeg jest aktualnie czwartym największym miastem województwa zachodniopomorskiego. Leży w dolinie rzeki Parsęty, która oddziela Wybrzeże Słowiński od Wybrzeża Trzebiatowskiego. Był jedną z najstarszych osad na Pomorzu Zachodnim. Niestety 95% miasta uległo zniszczeniu w wyniku bitwy o Kołobrzeg w 1945 roku. W 1967 roku Kołobrzeg otrzymał formalnie status uzdrowiska, choć pierwszy zakład leczniczy powstał tu już w 1803 roku.
Atrakcje Kołobrzegu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Balticon Sp. z o.o., ul. Muszelkowa 1E lok. U2, 78-100 Kołobrzeg, NIP: 6711816383
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest BalticON Apartments Morska 6. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!