Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Bohem Prague Hotel spełnia standardy Triverna
Nowoczesny obiekt dobrze skomunikowany z rozmaitymi zakątkami Pragi. Główną filozofią Bohem Prague Hotelu są czystość i minimalizm, konsekwentnie realizowane od wejścia aż po wystrój pokoi. Hotel znajduje się w centrum Pragi, w jednej z jej najstarszych dzielnic – Smíchovie. W bliskim sąsiedztwie znajdują się obiekty zabytkowe, tereny zielone oraz punkty gastronomiczne.
Każdy pokój został zaprojektowany tak, by wyróżniały go czystość i minimalizm, połączone z nowoczesnym designem, co łącznie składa się na przyjemny pobyt. Głównym elementem w dekoracji każdego pokoju jest zaćmienie księżyca – detal znajdujący się nad łóżkiem. Każdy pokój posiada własną łazienkę oraz wyposażenie w postaci telewizora, sejfu, suszarki do włosów, ręczników, kosmetyków, a w większych pokojach także lodówki. Wszystkie pokoje mają dostęp do sieci Wi-Fi. Pokoje 2-osobowe są klimatyzowane, a ich okna wychodzą na ulicę. Widok z większych pokoi (3-, 4- i 6-osobowych) ukazuje zaciszny wewnętrzny dziedziniec.
W hotelu brak regularnej restauracji, posiłki serwowane są w części jadalnej sąsiadującej z recepcją, jednak śniadania nie są dowożone, a przygotowywane na miejscu każdego ranka – wyróżnia je świeżość i jakość. Śniadanie zazwyczaj składa się z tostów, dań jajecznych lub kiełbasek i sałatki ze świeżych warzyw. Codziennie serwowane są także słodkie desery, kawa, herbata, woda i soki.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
13:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 3 osoby
maks. 4 osoby
maks. 6 osób
Praga, stolica Czech, oferuje tyle atrakcji, że warto spędzić w niej kilka dni. Jest to miasto wprost idealne do zwiedzania, bo większość wysokiej klasy zabytków znajduje się w zasięgu spaceru, a lokale gastronomiczne, w których tradycyjne posiłki można popić kuflem osławionego czeskiego piwa, są gęsto rozsiane i zapraszają zmęczonych zwiedzaniem na chwilę relaksu przy stole. Piesze przemieszczanie po mieście rozłożonym po obu stronach rzeki Wełtawy oferuje ciekawe i niezapomniane widoki i ujęcia. Jest to miasto bardzo fotogeniczne. W czasie drugiej wojny światowej Praga została poddana Niemcom bez walki, co uchroniło jej zabytkową zabudowę przed zniszczeniem i dziś przyciąga licznych turystów. W roku 1992 całe historyczne centrum Pragi zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Dzisiejsza Praga powstała w 1784 r. z połączenia pięciu wcześniej samodzielnych, lecz powiązanych ze sobą organizmów, których początki sięgają średniowiecza: Starego Miasta, Nowego Miasta, Josefova, Małej Strany i Hradczan – siedziby czeskich władców. Obecnie każda z tych części przyciąga turystów zabytkami, muzeami, galeriami, centrami kulturalnymi, miejscami rozrywkowymi czy widokowymi.
Największe atrakcje Pragi. To musisz zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: MaxPragueHostel s.r.o., ul. Chudenicka 1059/30, 10200 Praga 10, NIP: CZ05292956
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Bohem Prague Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!