Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Botel Vodnik spełnia standardy Triverna
Botel Vodnik to unikalne miejsce w standardzie 3*. Właśnie tutaj możesz nocować w wygodnym pokoju na wodach słynnej rzeki Wełtawy i jeść na niej śniadanie z widokiem na zabytkową Pragę. Nudzą Cię standardowe hotele? Spróbuj noclegu na wodzie w Pradze, zaledwie kwadrans spacerem od Wyszehradu. Botel Vodnik cumuje na lewym brzegu portu Smichov, przy krańcu lubianej wyspy Cesarska Łąka.
Botel Vodnik *** oferuje zakwaterowanie w 28 nowoczesnych i funkcjonalnych pokojach (kabinach) z klimatyzacją i łazienką (prysznic, umywalka, toaleta). W wyposażeniu pokoju zadbano o dostęp do Wi-Fi, telewizor, ręczniki i klimatyzację. Na statku znajdują się zarówno pokoje dla dwóch, jak i czterech osób.
Do dyspozycji gości jest restauracja śniadaniowa i odkryty taras z pięknym widokiem na Wyszehrad i inne zabytki Pragi. Śniadanie jest podawane na pokładzie statku w formie bufetu.
Recepcja Botelu jest do dyspozycji gości całą dobę. W recepcji można kupić drobne przekąski, kosmetyki, pamiątki, zamówić taksówkę lub zapytać o atrakcje i wydarzenia kulturalne w Pradze i okolicy. Obiekt oferuje także łatwo dostępny parking.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.10 m2
maks. 2 osoby
10 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
10 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
12 m2
maks. 4 osoby
12 m2
maks. 4 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Praga, stolica Czech, oferuje tyle atrakcji, że warto spędzić w niej kilka dni. Jest to miasto wprost idealne do zwiedzania, bo większość wysokiej klasy zabytków znajduje się w zasięgu spaceru, a lokale gastronomiczne, w których tradycyjne posiłki można popić kuflem osławionego czeskiego piwa, są gęsto rozsiane i zapraszają zmęczonych zwiedzaniem na chwilę relaksu przy stole. Piesze przemieszczanie po mieście rozłożonym po obu stronach rzeki Wełtawy oferuje ciekawe i niezapomniane widoki i ujęcia. Jest to miasto bardzo fotogeniczne. W czasie drugiej wojny światowej Praga została poddana Niemcom bez walki, co uchroniło jej zabytkową zabudowę przed zniszczeniem i dziś przyciąga licznych turystów. W roku 1992 całe historyczne centrum Pragi zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Dzisiejsza Praga powstała w 1784 r. z połączenia pięciu wcześniej samodzielnych, lecz powiązanych ze sobą organizmów, których początki sięgają średniowiecza: Starego Miasta, Nowego Miasta, Josefova, Małej Strany i Hradczan – siedziby czeskich władców. Obecnie każda z tych części przyciąga turystów zabytkami, muzeami, galeriami, centrami kulturalnymi, miejscami rozrywkowymi czy widokowymi.
Największe atrakcje Pragi. To musisz zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Horske Chaty s.r.o., Strazne 111, 54352 Strazne, NIP: 04084799
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Botel Vodnik. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.