Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Boutique Hotel Portorose spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Boutique Hotel Portorose**** znajduje się w miejscowości Portorož w Słowenii. To jeden z najpopularniejszych kurortów w kraju, do którego każdego roku przyjeżdża mnóstwo turystów spragnionych nadmorskiego klimatu. W odległości 600 metrów od hotelu znajduje się wybrzeże z szerokim deptakiem.
Do dyspozycji gości hotel przygotował świeżo wyremontowane pokoje w standardzie 4* superior, których wystrój łączy w sobie nowoczesność z śródziemnomorskim stylem. Wszystkie wyposażone są w klimatyzację, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, telefon, darmowy dostęp do sieci Wi-Fi, sejf oraz minibar. Każdy pokój posiada prywatną łazienkę z prysznicem, w której znajduje się suszarka do włosów oraz darmowy zestaw kosmetyków.
W hotelu znajduje się także restauracja oferująca starannie przygotowane dania bazujące na kuchni śródziemnomorskiej. Wszystkie posiłki składają się z wyselekcjonowanych składników najwyższej jakości. Szef kuchni ze starannością dba o to, aby goście uraczyli nie tylko swoje podniebienia, ale także oczy, dzięki kunsztownie przygotowanym potrawom.
Goście mają możliwość skorzystania również z baru w hotelowym lobby oraz na basenie. Oba w swoich menu posiadają wyselekcjonowane drinki, które zasmakują każdemu.
Na ternie Boutique Hotel Portorose**** znajduje się Strefa Wellness, która posiada w swojej ofercie masaże oraz zabiegi kosmetyczne wykonywane przez wykwalifikowany personel. Goście mają możliwość skorzystania również z basenu wewnętrznego lub zewnętrznego (w zależności od sezonu) oraz sauny.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Boutique Hotel Portorose**** znajduje się w miejscowości Portorož w Słowenii. Miasto to położone jest w zachodniej części kraju, tuż nad Morze, Adriatyckim.
W pobliżu Boutique Hotel Portorose**** znajduje się wiele ciekawych atrakcji, które trzeba zobaczyć, przyjeżdżając do Portorož. Jednym z głównych miejsc wybieranych przez turystów, szczególnie latem, jest plaża. Znajduje się ona w odległości 10-minutowego spaceru od hotelu. Nie jest to typowa piaszczysta plaża. Jest ona głównie betonowa i tylko miejscowo znajdują się na niej trawa i piasek. Nie przeszkadza to jednak w relaksowaniu się i spędzaniu miło czasu.
W niewielkiej odległości od miasta znajduje się Park Narodowy Strunjan. Można zobaczyć tutaj najwyższe nad Adriatykiem klify, które osiągają aż 80 metrów wysokości. Ponadto Mesečev Zaliv, czyli tutejszy zalew porastają morskie trawy i występują w nim małże o rozmiarach sięgających nawet do 1 metra.
Kolejnym miejscem wartym uwagi w pobliżu miasta Portorož jest Park Naturalny Sečovlje Saltpans. Składa się on z dwóch części. W pierwszej można zobaczyć tradycyjny sposób wydobywania soli, zaś w drugiej znajduje się muzeum prezentujące historię tego miejsca. Park zaliczany jest do największych mokradeł na świecie i jest domem dla setek gatunków ptaków.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Eurotas Hoteli d.o.o., Krekov trg 4 , 3000 Celje, NIP: SI17733332
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Boutique Hotel Portorose. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.