Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt CKiR Geovita w Lądku Zdroju spełnia standardy Triverna
Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita znajduje się w Lądku-Zdroju. To jedno z najpiękniejszych uzdrowisk w Polsce w przyjemnym zakątku Dolnego Śląska. Obiekt jest malowniczo położony pośród lasów w sercu Gór Złotych. To doskonała baza wypadowa dla narciarzy oraz znane centrum odnowy biologicznej z zapleczem rekreacyjno-sportowym.
CKiR Geovita w Lądku-Zdroju posiada pokoje dla 1, 2 oraz 3 osób. Są to wnętrza wyższej klasy turystycznej z prywatnymi łazienkami. W każdym pokoju jest telewizor z kanałami satelitarnymi i telefon, a w łazience kabina prysznicowa, suszarka do włosów oraz ręczniki. Bezprzewodowy internet jest dostępny w wyznaczonych strefach obiektu.
Ośrodek posiada salę restauracyjną w której kilka razy dziennie podawane są posiłki. Śniadanie jest przygotowywane w formie bufetu, natomiast, obiady i kolacje są serwowane. Kuchnia nie realizuje diet. Ponadto na terenie obiektu mieści się chata grillowa oraz kawiarnia z tarasem letnim.
CKiR Geovita w Lądku-Zdroju ma szeroką ofertę dla osób lubiących aktywny wypoczynek. Mają one do dyspozycji kort tenisowy, boisko do siatkówki, koszyków i badmintona, a wewnątrz bilard i tenis stołowy. Istnieje także możliwość wypożyczenia kijków do nordic walking oraz ćwiczenia na salce gimnastycznej. Dla relaksu można wypożyczyć coś z lokalnej biblioteczki.
Ośrodek Geovita proponuje bogatą ofertę odnowy biologicznej. Można tutaj skorzystać z hydroterapii, fizykoterapii, aerozoloterapii, termoterapii, kinezyterapii, leczniczych masaży i innych zabiegów. Można tutaj leczyć choroby reumatyczne, choroby narządów ruchu, układu trawiennego i moczowego.
Ośrodki narciarskie znajdują się w Lądku-Zdroju (1 km), Czarnej Górze (15 km), Kamienicy, Bielicach.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Urokliwe miasteczko Lądek-Zdrój już od pięciu wieków jest znane jako uzdrowisko i stanowi atrakcję Kotliny Kłodzkiej. Najstarszy zakład przyrodoleczniczy "Jerzy" powstał tu już w 1498 roku. Na kuracje do tutejszych wód przyjeżdżali sławni ludzie, m.in. cesarzowa Katarzyna II, Goethe, John Quincy Adams.
Jednym z najprzyjemniejszych zakątków Lądka-Zdroju jest Park Zdrojowy. Mieści się w nim Pijalnia Wód Mineralnych oraz fontanna. Pijalnia znajduje się na piętrze okazałego zakładu przyrodoleczniczego "Wojciech". To najbardziej spektakularny budynek w mieście. Historyczna budowla została wzniesiona w 1680 roku, w wyniku przebudów zyskała neobarokowy wygląd. To najstarszy obiekt balneologiczny w uzdrowisku w Lądku-Zdroju. Szczególną uwagą warto obdarzyć rynek otoczony kolorowymi kamieniczkami. Pośrodku stoi bajkowy neorenesansowy ratusz. To niezwykle malownicze miejsce w centrum uzdrowiska. Wyjątkowo atrakcyjnie prezentuje się w słoneczny dzień.
Atrakcje Lądka-Zdroju i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: GEOVITA S.A., Ogrodowa 31, 05-140 Jadwisin, NIP: 5262734680
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest CKiR Geovita w Lądku Zdroju. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!