Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Bieszczady pełne są atrakcji, szczególnie dla pieszych turystów, którzy przyjechali w nie własnym transportem – tak najłatwiej dotrzeć w ciekawe miejsca. Sama miejscowość Rajskie jest malowniczo położona w miejscu, gdzie San zamienia się w Jezioro Solińskie. Nieopodal ośrodka, nad brzegiem Sanu, znajduje się miejsce niegdysiejszego wydobywania ropy naftowej. Warto przespacerować się dalej ku małej bieszczadzkiej obwodnicy i skręcić na niej w lewo, a następnie w prawo, by dotrzeć do urzekającego opuszczonego zakątka dawnej wsi Rajskie, gdzie znajdują się miejsce po klasztorze sióstr szarytek, tzw. Pawłusiewiczówka, w której mieszkał autor książki „Na dnie jeziora”, tzw. Berlingówka, czyli domek myśliwski dla generała Berlinga oraz miejsce po cerkwi z 1872 r., która w 1980 r. została wysadzona w powietrze na polecenie ówczesnych władz. Kawałeczek dalej na prawo, nad brzegiem Sanu, wdzięczy się gruntownie wyremontowana XIX-wieczna kapliczka na Hrabie – jedna z najpiękniejszych w Bieszczadach, z uroczym widokiem na Jezioro Solińskie oraz pasmo Otrytu.
Bieszczadzkie atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: EDEN RAJSKIE SMAKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Rajskie 26, 38-610 Rajskie, NIP: 8133672240
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Eden Rajskie Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".