Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Grand Hotel Slavia spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Położony w Baška Voda, popularnym kurorcie letniskowym na słynnej Makarskiej Riwierze, Grand Hotel Slavia**** to stylowy hotel utworzony w budynku sięgającym lat 30. XX wieku. Centralna nadmorska lokalizacja stanowi świetny wybór, by korzystać z atrakcji kurortu. Niedawno Grand Hotel Slavia przeszedł gruntowny remont, dzięki czemu jeszcze lepiej łączy dziedzictwo Makarskiej Riwiery z komfortowym wypoczynkiem. Hotel znajduje się zaledwie kilka kroków od brzegu Adriatyku i plaży wyróżnionej Błękitną Flagą.
Grand Hotel Slavia**** składa się z 72 nowoczesnych pokoi i apartamentów. Każdy pokój jest klimatyzowany, wyposażony w wygodne łóżko, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, sejf, TV, dostęp do Wi-Fi, szlafroki, ręczniki oraz łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Powiększone pokoje Comfort posiadają dodatkowo część wypoczynkową z sofą, a pokoje Premium oferują widok na morze.
Hotel posiada restaurację oraz drink bar, śniadania są podawane w formie bufetu w przestronnych salach śniadaniowych. Ze spektakularnego tarasu hotelowej restauracji a la carte Del Posto można podziwiać widok na centrum miasta, degustując zdrową kuchnię śródziemnomorską z szerokim wyborem najlepszych win.
Fontana Spa to idealne miejsce, by dopełnić stan odprężenia w trakcie wakacyjnego wyjazdu nad Adriatyk. Strefa spa obejmuje 4 rodzaje saun (fińską, solną, bio i parową), 2 jacuzzi z hydromasażem oraz wewnętrzny basen otoczony leżakami. W gabinetach można skorzystać z zabiegów kosmetycznych oraz masaży. Na terenie obiektu jest także salon fryzjerski oraz studio manicure.
Aktywnych gości ucieszy rozbudowane centrum fitness ze sprzętem zarówno do ćwiczeń siłowych, jak i kondycyjnych. Dzięki różnorodnym stanowiskom każdy zdoła tutaj odbyć satysfakcjonujący trening.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
maks. 2 osoby
Baška Voda, dawna wioska rybacka, jest dziś jednym z najbardziej znanych miejsc letniego wypoczynku na Makarskiej Riwierze. Ma dwa tysiące stałych mieszkańców i uosabia śródziemnomorski styl życia. Fenomenalnie położona wzdłuż pięknej plaży, u stóp majestatycznej góry Biokovo (1762 m n.p.m.), zapewnia doskonałe warunki na wakacyjny pobyt i nie traci atrakcyjności poza sezonem. Okoliczne gaje oliwne, winnice oraz zbocza góry Biokovo są przyjemnym miejscem na krótsze i dłuższe spacery.
Będąc w kurorcie, nie przegap wizyty w neoromańskim kościele św. Mikołaja (1899 r.), w którym w sezonie letnim często są organizowane koncerty muzyczne. Warto zobaczyć także barokową kaplicę św. Wawrzyńca z 1750 r., Muzeum Ojczyzny oraz Muzeum Mięczaków, spacerować po starej części miejscowości, gdzie zachowała się oryginalna architektura oraz wzdłuż atrakcyjnej promenady morskiej.
Atrakcje Baski Vody i okolicy:
Istnieje także możliwość organizowania wycieczek rowerowych, safari buggy po leśnych drogach góry Biokovo, kursów nurkowania czy wspinaczki skałkowej.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hoteli Baska Voda dd, ul. Stjepana Radica 2, 21320 Baska Voda, NIP: HR 38304309304
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Grand Hotel Slavia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!