Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Komfortowy hotel w bardzo wygodnej lokalizacji. Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa*** spełnia wysokie standardy marki Hilton i stanowi jeden z lepszych adresów na pobyt w Gdańsku – tak prywatny, jak i biznesowy. Goście cenią bliskość dworca kolejowego oraz plaż i łatwy dojazd do trójmiejskich atrakcji.
Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa*** oferuje ładne, eleganckie, przestronne pokoje z bardzo wygodnymi łóżkami. Goście mogą wybrać nocleg w 2-osobowym pokoju typu standard lub w 3-osobowym pokoju queen z dodatkową sofą. Pokoje są klimatyzowane, wyposażone w biurko, sejf, szafę, wieszaki na ubrania, żelazko i deskę do prasowania, TV, wifi, lampkę nocną. Na Gości czeka tutaj woda mineralna oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Łazienka posiada kabinę prysznicową i suszarkę do włosów, obsługa przygotowuje także ręczniki, kosmetyki i chusteczki higieniczne.
Hotel znany jest ze znakomitych śniadań, które doceniają także klienci biznesowi często korzystający z hotelowej kuchni. Wyróżnia je duży wybór słodkich i wytrawnych dań. Miłośników łakoci z pewnością usatysfakcjonuje możliwość zrobienia sobie gofrów oraz smacznej i aromatycznej kawy.
Goście hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa*** przez całą dobę mogą korzystać z sali fitness z siłownią, a także strzeżonego parkingu.
Hotel jest bardzo dobrze zlokalizowany – zaledwie 3 minuty spacerem od dworca kolejowego Gdańsk Oliwa. Wszędzie stąd blisko, a nieodległy przystanek tramwajowy ułatwia korzystanie z komunikacji miejskiej. Blisko stąd do Sopotu oraz na plaże w Jelitkowie (3 km) czy Brzeźnie (5km), na które można dostać się tramwajem, rowerem lub samochodem w 10 minut. Po sąsiedzku znajduje się sklep samoobsługowy.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
20 m2
maks. 2 osoby
22 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całej Europy. Tutaj historia przeplata się z nowoczesnością, a odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Świetna lokalizacja hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa*** pozwala poczuć klimat Trójmiasta i jego urozmaiconych atrakcji – od pełnych zieleni parków, przez gotyckie budowle sakralne, po nowoczesne projekty architektoniczne. Hotel umożliwia łatwe dotarcie zarówno do centrum Gdańska, jak i Sopotu, a także na plaże w Brzeźnie i Jelitkowie.
Przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta i poznać historię Westerplatte, Twierdzy Wisłoujście, Stoczni Gdańskiej, Muzeum Bursztynu oraz zobaczyć molo w Brzeźnie, oddalone od słynnego sopockiego zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
W najbliższej okolicy warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Unirest Hotele Sp. z o.o., ul. Dąbska 5, 31-572 Kraków, NIP: 6751402280
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.