Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Harenda Residence spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Harenda Residence to nowoczesny kompleks luksusowych apartamentów zlokalizowany w cichej części Zakopanego, około 10 minut jazdy od Krupówek. Jest to doskonała baza wypadowa do zwiedzania Zakopanego: niedaleko znajdują się liczne wyciągi narciarskie, łatwo można też dotrzeć na tatrzańskie szlaki.
Do dyspozycji gości oddane zostały komfortowe apartamenty mogące pomieścić od 2 do nawet 8 osób. Apartamenty wyróżniają się designerskim wystrojem, w którym prym wiodą wysokiej jakości meble i dodatki. Każdy apartament został podzielony na sypialnię (od 1 do 3), salon wypoczynkowy, aneks kuchenny ze sprzętem AGD, łazienkę z kabiną prysznicową i pralką. Każdy apartament dysponuje przestronnym tarasem z zestawem wypoczynkowym - można stąd podziwiać górskie szczyty i delektować się świeżym górskim powietrzem. Część apartamentów ma do dyspozycji prywatne sauny. Apartament z 3 sypialniami i widokiem na góry umożliwia pobyt aż 8 osób: w 2 sypialniach stoją podwójne łóżka, w trzeciej sypialni są 2 pojedyncze łóżka, a w salonie rozkładana sofa.
W obiekcie nie ma restauracji, ale aneks kuchenny w każdym apartamencie jest w pełni wyposażony i posiada: zmywarkę do naczyń, czajnik elektryczny, ekspres do kawy, mikrofalówkę, płytę indukcyjną, sztućce, garnki, talerze, szklanki, kubki. W nieodległym sąsiedztwie znajdują się restauracje, karczma, lodziarnia.
Z myślą o wygodzie gości, istnieje możliwość zamówienia śniadania do apartamentu. Śniadanie serwowane jest w ozdobnym koszu i dostarczane przez obsługę na ustaloną wcześniej godzinę.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
maks. 2 osoby
+ 4 dostawki
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr. Duży ośrodek sportów zimowych w każdej porze roku przyciąga turystów. Przyjezdni cieszą się majestatem górskich grani i spacerami po szlakach z pięknymi widokami. Pobyt w Zakopanem wyróżniają także wyraziste tradycje i liczne atrakcje turystyczne. Także atrakcje dla dzieci. Pod Tatrami nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu. Wówczas miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej. Nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem. Zakopane szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. Wytyczano też spacerowe szlaki turystyczne. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry. Istnieje tutaj cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Doradzamy pl Leszek Mięczkowski, ul. Balladyny 15a, 81-542 Gdynia, NIP: 8481324311
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Harenda Residence. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!