Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Akwawit spełnia standardy Triverna
Hotel Akwawit*** to nowocześnie i komfortowo urządzony obiekt, położony niecałe półtora kilometra i piętnaście minut spacerem od historycznego centrum Leszna z najważniejszymi zabytkami i dworca kolejowego. 100 metrów od hotelu znajduje się hala do gry w tenisa.
Hotel przygotował 63 pokoje w trzech kategoriach: twin, double oraz triple. Obiekt został zmodernizowany i wyremontowany w 2022 roku, dzięki czemu gwarantuje gościom wnętrza wysokiej klasy, urządzone ze smakiem według najnowszych trendów. Wszystkie pokoje posiadają balkony i zostały wyposażone w dostęp do Wi-Fi, telewizor, klimatyzację, ogrzewanie podłogowe, zestaw do parzenia kawy i herbaty, prywatną łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków.
Hotelowa restauracja St. Joseph prowadzona przez szefa kuchni Waldemara Kaniewskiego serwuje nie tylko śniadania w formie bufetu, ale także pozostałe dania a’la carte, zarówno tradycyjnie polskie, jak i burgery, steki, włoskie sałatki czy makaron z owocami morza. Dostępne są także opcje wegetariańskie oraz przygotowane z myślą o dzieciach. W lobby znajduje się dodatkowo czynny całą dobę bar – St. Joseph Club, gdzie goście zamówią napoje alkoholowe i bezalkoholowe, w tym profesjonalny wybór win. W sezonie goście delektują się posiłkami i drinkami w zewnętrznym, zielonym ogródku.
Dodatkowe zalety hotelu to możliwość przyjazdu z pupilem, dwa stanowiska do ładowania samochodów elektrycznych i parking, na terenie którego za dodatkową opłatą można zostawić samochód w dozorowanej strefie.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
25 m2
maks. 3 osoby
Leszno to wielkopolskie miasto, położone w połowie drogi między Poznaniem a Wrocławiem. Było gniazdem rodowym rodu Leszczyńskich, o których mówiono: „Kto Leszczyńskich nie zna, ten Polski nie zna.” Najsłynniejsi przedstawiciele tej magnackiej rodziny to król Polski Stanisław Leszczyński i Maria Leszczyńska – żona króla Francji Ludwika XV. Leszczyńskim miejscowość zawdzięcza prawa miejskie, imponujące barokowe budowle, a w przeszłości – sławę miasta tolerancji religijnej, popularnego wśród europejskich żydów i protestantów w XVI i XVII wieku. Uciekając przed prześladowaniami religijnymi i osiedlając się tutaj, tworzyli barwne, wielokulturowe społeczeństwo, którego ślady możemy dziś podziwiać w zachowanym układzie urbanistycznym miasta i jego zabytkowych budynkach.
Oprócz historycznej zabudowy miasto słynie przede wszystkim ze swojego klubu żużlowego Unia Leszno – wielokrotnego mistrza Polski i jednego z największych w Europie trawiastego lotniska sportowego, na którym trenują miłośnicy podniebnych sportów różnego rodzaju i co roku odbywają się dwudniowe pokazy lotnicze.
Atrakcje Leszna:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: NBNS sp. z o.o., ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno, NIP: 6972337569
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Akwawit. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!