Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Bon spełnia standardy Triverna
Hotel Bon*** jest położony w pięknym otoczeniu Gór Izerskich, w pobliżu ośrodka narciarskiego Tanvaldsky Spicak. Dzięki swojej lokalizacji jest odpowiedni zarówno dla aktywnych sportowców, jak i rodzin z dziećmi. Goście zimą mogą korzystać z ośrodków narciarskich i tras biegowych w okolicy, a latem odbywać wiele wycieczek pieszych i rowerowych w Góry Izerskie, Karkonosze lub do Czeskiego Raju.
Hotel oferuje łącznie 89 miejsc noclegowych w pokojach dwuosobowych, trzyosobowych, czteroosobowych, a nawet pokoju rodzinnym dla 5 osób. Wszystkie pokoje są dla niepalących, nowocześnie wyposażone w telewizję satelitarną, dostęp do Wi-Fi i łazienkę z prysznicem, ręcznikami i suszarką do włosów.
Hotelowa restauracja jest przestronna i nowoczesna. Spróbujemy tutaj czeskiej kuchni, można także skorzystać z drink baru. Bon to hotel z kręgielnią w Czechach – taka forma rozrywki na pewno uatrakcyjni wasz pobyt w przypadku niepogody.
W hotelu znajduje się strefa wellness z jacuzzi, sauną fińską i gabinetem masażu. To doskonała możliwość odprężenia się po górskich aktywnościach. Obok hotelu mieszczą się korty tenisowe i pole do minigolfa.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 3 osoby
15 m2
maks. 3 osoby
15 m2
maks. 4 osoby
20 m2
maks. 5 osób
Tanvald to czeska miejscowość położona u stóp Gór Izerskich w dolinie Kamenicy i Desny. W okolicy rozpościera się rezerwat przyrody Góry Izerskie. To centrum wypoczynku w północnych Czechach i zarazem miasto przemysłowe z istotnymi dla gospodarki przedsiębiorstwami, zamieszkałe przez ponad 6 tysięcy osób. Miejscowość stanowi punkt wypadowy dla wycieczek pieszych, rowerowych i narciarskich. Na terenie gminy znajduje się jeden z najbardziej wybitnych ośrodków sportów zimowych w Górach Izerskich – Tanwaldzki Szpiczak. Przygotowano tutaj także szlaki turystyczne, basen miejski, taras widokowy na Malým Špičáku.
Zabytkiem Tanvaldu jest rokokowy kościół z XVIII wieku, a interesującym zabytkiem kultury i techniki jest linia kolejowa Tanvald-Kořenov-Harrachov zwana przez miejscowych „Zębatką” – to jedyna w Czechach linia z dwutorową koleją zębatą. Wyróżniają ją duże przewyższenia, dzięki czemu jest najbardziej stromą linią kolejową w Czechach. Warto się przejechać zębatkowym odcinkiem trasy Tanvald-Kořenov, który wynosi prawie 7 km oraz dalej do Harrachova przez most nad rzeką Izerą.
Ośrodek narciarski Tanvaldský Špičák posiada kilkanaście tras zjazdowych, kolejkę krzesełkową długości 1272 m oraz 7 wyciągów orczykowych. Atrakcją jest snowpark o długości 400 m z kilkoma przeszkodami o różnych poziomach trudności. Ośrodek jest połączony wspólnym karnetem i skibusami z Severakiem, tworząc Skiaréna Jizerky.
Dużą atrakcją regionu jest Muzeum Jary Cimrmana z imponującą wieżą widokową. Nieopodal znajduje się najstarsza wieża widokowa w okolicy – murowana Štepanka (za wstęp można zapłacić nawet w złotówkach). Na północnych zboczach pod Štepanką w miejscowości Kořenov znajduje się kilka znakomicie zachowanych bunkrów wartych odwiedzenia. Miłośnicy przyrody powinni zobaczyć także wodospady na Czarnej Deśnie na północ od miejscowości Desna.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Horske Chaty s.r.o., Strazne 111, 54352 Strazne, NIP: 04084799
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Bon. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!