Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Bonum spełnia standardy Triverna
Hotel Bonum oferuje swoim gościom gustowne i wygodne pokoje wyposażone w liczne udogodnienia. Wnętrza są klimatyzowane, w pokojach jest dostępna telewizja satelitarna, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, lodówka oraz Wi-Fi, a w łazience suszarka do włosów. Funkcjonalne wyposażenie pokoi oraz ciepła kolorystyka sprzyjają odpoczynkowi, czyniąc pobyt komfortowym i beztroskim.
Hotelowa Restauracji Bonum, znajdująca się w podpiwniczeniu hotelu, serwuje codziennie pyszne śniadania z wypiekami własnej produkcji. Sala restauracyjna ma kameralny charakter i ciepłą stylistykę wnętrz, w których dobrze rozpoczyna się dzień.
Zaledwie kilkaset metrów dzieli Hotel Bonum*** od najbardziej znanych gdańskich obiektów zabytkowych, jak legendarna ulica Długa czy Żuraw, będący wizytówką Gdańska. Blisko mieści się nowocześnie zrewitalizowany, modny teren Starej Stoczni, gdzie powstało cenione Muzeum II Wojny Światowej. W niespełna kwadrans można dojść spacerem do Europejskiego Centrum Solidarności, a w kilka minut przez zwodzoną kładkę wejdziemy na wyspę Ołowiankę. Stąd wszędzie jest blisko.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.22-25 m2
maks. 2 osoby
15-20 m2
maks. 1 osoba
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całego świata. Tutaj historia wytwornie przeplata się z nowoczesnością. Odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Położenie miasta nad brzegiem Zatoki Gdańskiej Morza Bałtyckiego podnosi jego atrakcyjność. Gdańsk jest chętnie wybierany jako cel tzw. city break. W kilka dni można zwiedzić miasto i przy okazji odpocząć na plaży.
Gdańsk jest stolicą województwa pomorskiego. Ma niespełna 500 tysięcy mieszkańców, zajmuje 6. miejsce w Polsce pod względem liczby ludności. Posiada duży bałtycki port handlowy i jest ważnym ośrodkiem gospodarki morskiej. Odgrywa istotną rolę jako część Trójmiasta – aglomeracji, w której łączy się z Sopotem i Gdynią. Posiada bardzo bogatą historię miasta królewskiego i hanzeatyckiego. Lokalizacja u ujścia Wisły do Bałtyku sprawiła, że miasto prężnie rozwijało się jako port handlowy. To właśnie tutaj przez wieki spławiano towary z południa i centrum Polski. W XVI w. Gdańsk był najbogatszym miastem Rzeczpospolitej. Symbolicznie jest uznawany za miejsce wybuchu II wojny światowej oraz początku upadku komunizmu w Europie Środkowej.
Różnorodne dzieje historii miasta możemy poznać w rozmaitych miejscach, w tym nowoczesnych muzeach. Dlatego przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta. Koniecznie trzeba poznać historię Westerplatte i Twierdzy Wisłoujście. Zapoznać się z wydarzeniami w Stoczni Gdańskiej na nowej wystawie Europejskiego Centrum Solidarności. Odnaleźć Muzeum Bursztynu oraz molo w Brzeźnie. Jest ono oddalone od tego słynnego w Sopocie zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
Atrakcje Gdańska w centrum miasta:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel BONUM Sp. z. o.o., Sieroca 3, 80-398 Gdańsk, NIP: 5833370901
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Bonum. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.