Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Bryza Resort & Spa spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Dla gości przygotowano przestronne i eleganckie pokoje oraz apartamenty. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, sejf, suszarkę do włosów i wodę mineralną. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka. Apartamenty składają się z sypialni z łożem małżeńskim oraz salonu z sofą i kącikiem telewizyjnym. Ich dodatkowym wyposażeniem jest minibar oraz płaszcz kąpielowy i kapcie.
Hotelowa restauracja serwuje dania kuchni polskiej i europejskiej, bazując na owocach morza i rybach. Posiłki są przygotowywane ze świeżych i ekologicznych produktów. Codzienne podawane są pyszne śniadania i bogate kolacje. W wolnym czasie można wybrać się do kawiarni Monte Carlo i napić się aromatycznej kawy czy zjeść wyśmienity deser. W okresie letnim dostępna jest również restauracja Markiza i bar na plaży Coco Beach.
Do dyspozycji gości są baseny wewnętrzne oraz basen zewnętrzny (dostępny tylko w okresie letnim). Poza tym znajduje się tutaj strefa saun (sauna sucha, łaźnia parowa), dobrze wyposażona sala fitness oraz kort tenisowy. Dla większego relaksu można skorzystać z oferty hotelowego spa. Do wyboru są różnego rodzaju masaże oraz zabiegi na twarz i ciało.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
30 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Fani sportów wodnych mogą skorzystać m.in. z oferty licznych szkółek windsurfingu. Oprócz tego wzdłuż mierzei ciągnie się trasa piesza i rowerowa, dzięki której można podziwiać jej uroki.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Bryza Sp. z o.o., ul. Międzymorze 2, 84-141 Jurata, NIP: 5870201015
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Bryza Resort & Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.