Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Continental Aqua & SPA*** znajduje się w Krynicy Morskiej w odległości zaledwie 4 minutowego spaceru od szerokiej i piaszczystej plaży. W okolicy znajduje się wiele ciekawych atrakcji, które warto odwiedzić.
Krynica Morska znajduje się na wschodniej części polskiego wybrzeża Bałtyku, na Mierzei Wiślanej, która od Gdańska ciągnie się aż po granicę z obwodem kaliningradzkim. Mierzeja powstała w wyniku działalności wody morskiej i wiatru. Jest słabo zurbanizowana i uprzemysłowiona. Dzięki temu w Krynicy Morskiej nie brakuje sosnowych lasów wydzielających ożywczą woń i pięknych plaż, a całość jej terenu lądowego znajduje się pod ochroną Parku Krajobrazowego „Mierzeja Wiślana”. Krynica jest przy tym jednym z najmniejszych miast w Polsce – zamieszkuje ją zaledwie nieco ponad 1330 osób. Biegnąca wzdłuż wybrzeża promenada i zarazem ścieżka rowerowa, ciągnąca się aż do granicy rosyjskiej z jednej strony, a do Gdańska z drugiej, jest gratką dla aktywnych urlopowiczów.
Z Krynicą od zachodu sąsiaduje niewielka miejscowość Kąty Rybackie. Znajduje się tutaj port rybacki i Muzeum Zalewu Wiślanego. Szerokie i piaszczyste plaże co roku przyciągają turystów, którzy pragną odpocząć od zatłoczonych kurortów. Kąty Rybackie cenią także miłośnicy natury: tutejszy rezerwat przyrody chroni jedną z największych w Europie kolonii lęgowych kormorana czarnego. Nadmorska promenada, będąca jednocześnie ścieżką rowerową, biegnie stąd na wschód aż do granicy z Rosją, a na zachód – do Gdańska.
Atrakcje Krynicy Morskiej i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Continental Sp. z o.o., ul.Przyjaźni 30, 82-120 Krynica Morska, NIP: 5792251877
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Continental Aqua & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".