Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Kołobrzeg to jedno z najbardziej znanych miast uzdrowiskowych nad polskim morzem. Posiada wyjątkowy mikroklimat, czyste powietrze, źródła solankowe i złoża borowiny. Malownicze krajobrazy oraz tutejsza flora i fauna niezmiennie zachwycają przez cały rok. Dzięki temu Kołobrzeg stanowi świetną i cenioną lokalizację na wypoczynek i odnowę. Fani sportów wodnych mogą skorzystać m.in. z oferty szkółek windsurfingu.
Kołobrzeg jest aktualnie czwartym największym miastem województwa zachodniopomorskiego. Leży w dolinie rzeki Parsęty, która oddziela Wybrzeże Słowiński od Wybrzeża Trzebiatowskiego. Był jedną z najstarszych osad na Pomorzu Zachodnim. Niestety 95% miasta uległo zniszczeniu w wyniku bitwy o Kołobrzeg w 1945 roku. W 1967 roku Kołobrzeg otrzymał formalnie status uzdrowiska, choć pierwszy zakład leczniczy powstał tu już w 1803 roku.
Atrakcje Kołobrzegu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Diva sp. z o.o., ul. Kościuszki 16, 78-100 Kołobrzeg, NIP: 6711739464
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Diva Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".