Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Impresja spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji gości oddane zostały pokoje dwu, trzy oraz czteroosobowe na wyposażeniu których znajduje się: lodówka, czajnik, zestaw herbaciany, woda mineralna, TV SAT, Wi-Fi, łazienka z kabiną prysznicową, suszarka do włosów, suszarka na ubrania, stół z krzesłami, garderoba, zestaw kosmetyków.
Codzienne śniadania w postaci bogatego bufetu szwedzkiego oraz wyśmienite obiadokolacje serwowane są w gustownej sali restauracyjnej. Tutejsza kuchnia inspirowana jest nurtem „slow food” - każdą potrawę przygotowuje się na bazie naturalnych, zdrowych i świeżych produktów. W menu znaleźć można zarówno dania tradycyjne, jak również wegetariańskie i bezglutenowe.
Café Impresja zaś zaprasza na pyszną kawę, aromatyczną herbatę, pyszne desery a wieczorem na ulubionego drinka.
Bezpośrednio przy jadalni hotelowej znajduje się taras oraz ogród, gdzie od wiosny do jesieni goście mogą skorzystać z leżaków. Z kolei najmłodsi goście spędzą miło czas w pokoju zabaw wyposażonym w kolorowe zabawki i rożnego rodzaju gry.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.22 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
30 m2
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
45 m2
maks. 4 osoby
+ 1 dostawka
7 km od hotelu mieści się jeden z największych ośrodków narciarskich – Zieleniec Ski Arena. W okresie ferii zimowych darmowy Ski Bus odwozi hotelowych gości do kurortu narciarskiego co godzinę.
Atrakcje w Dusznikach:
Ponadto ciągną się tu kilometry szlaków turystycznych i rowerowych prowadzących przez najciekawsze zakątki okolicy.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: ASCENS PROJEKT Mariusz Pieńkos, ul. Zielona 19, 57-340 Duszniki-Zdrój, NIP: 5211703853
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Impresja. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.