Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Marina Selce spełnia standardy Triverna
Hotel Marina**** jest położony w pierwszym rzędzie nad morzem przy znanej nadadriatyckiej promenadzie. Ścieżka zdrowia prowadzi wzdłuż Riwiery Crikvenickiej w północnej Chorwacji do cenionego kurortu Crikvenica. Obok przyjemnej lokalizacji czterogwiazdkowy Hotel Marina oferuje także kryty basen i przestronne klimatyzowane pokoje. Tutejszy mikroklimat sprzyja wypoczynkowi przez cały rok.
Hotel Marina**** proponuje nadmorski wypoczynek w przestronnych klimatyzowanych pokojach dla 2 osób oraz dwupokojowych rodzinnych apartamentach dla 4 osób. Każdy pokój posiada własny balkon, wychodzący wprost na morze, częściowo na morze lub na śródziemnomorski park. Meble ustawione na balkonie pozwalają na wypoczynek z przyjemnym widokiem. W wyposażeniu pokoju znajduje się klimatyzacja, sejf, TV, wifi, biurko z krzesłem. W większości pokoi jest dodatkowa sofa, która może służyć za dostawkę.
Hotel Marina**** posiada restaurację z wyjątkowo piękną ekspozycją na morze. Dzięki niej tutejsze posiłki są jeszcze smaczniejsze. Codzienna oferta gastronomiczna opiera się na kuchni międzynarodowej oraz domowej, przygotowywanej według tradycyjnych receptur wyłącznie ze świeżych składników. Śniadania są podawane w formie bufetu, w pozostałej części dnia można korzystać z menu a la carte. Pomiędzy hotelem a plażą znajduje się kawiarnia Delfin, która także oferuje możliwość spoglądania na Adriatyk.
Poniżej restauracji mieści się strefa wellness z krytym basenem o półokrągłym kształcie. Oprócz pływalni na gości czeka także sauna oraz sala fitness i strefa relaksu z leżakami i szezlongami.
W najbliższym sąsiedztwie Hotelu Marina**** znajduje się kilka zejść do przejrzystej wody, podesty plażowe z leżakami i parasolami, prysznice plażowe oraz naturalne skałki pięknej linii brzegowej.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.29 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
25 m2
maks. 2 osoby
29 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
49 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Selce to niewielka letniskowa wioska z urozmaiconą linią brzegową, posiadającą nawet piękną piaszczystą plażę. Jest miejscowością turystyczną i portem Kvarneru. Położona nad spokojną zatoką jest świetnym wyborem na rodzinne wakacje oraz aktywny wypoczynek. Sąsiaduje ze słynną Crikvenicą.
Crikvenica to miejscowość wypoczynkowo-uzdrowiskowa, która latem wprost tętni życiem. Rozwój letniska rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży. Wkrótce potem powstały dwa pierwsze hotele, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów opinię idealnego miejsca do wypoczynku. Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste i piaszczyste plaże połączone dogodną na spacer promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych.
Atrakcje w okolicy Crikvenicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Elez d.o.o., Dugoselska cesta 33A, 10360 Sesvetski Kraljevec, NIP: HR 76139667535
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Marina Selce. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!