Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Chałupy są miejscowością wypoczynkową położoną na Mierzei Helskiej. Znajdują się jedynie 8 km od centrum Władysławowa. To jedno z nielicznych miejsc w Polsce, które z dwóch stron jest otoczone wodami Bałtyku. Od strony północnej jest to otwarte morze, zaś od południowej płytka Zatoka Pucka. Właśnie dlatego jest to idealny ośrodek uprawiania sportów wodnych, szczególnie windsurfingu. Chałupy, ze względu na swoje położenie nad spokojną oraz płytką Zatoką Pucką to wspaniałe miejsce do nauki tych sportów.
W miejscowości mieści się także port Chałupy. Jest to przystań z drewnianymi pomostami, która umożliwia cumowanie jednostek o zanurzeniu do 1,2 metra. Port oferuje również wypożyczalnię tradycyjnych drewnianych łodzi żaglowych, wiosłowych i motorowych oraz rowerów wodnych.
Atrakcje Władysławowa i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Meridian Olga Witczuk, ul. Kaperska 2, 84-120 Władysławowo, NIP: 5871232130
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Meridian. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".