Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Miramare Vodice spełnia standardy Triverna
Położony nad brzegiem morza Hotel Miramare**** zachwyca swoją lokalizacją i oferuje wygodne warunki do wypoczynku w Dalmacji. Kameralny, rodzinny hotel znajduje się na wschód od centrum słynnej turystycznej miejscowości Vodice. Zaledwie 12 km dzieli hotel od urokliwego zabytkowego miasta Szybenik, blisko stąd do dwóch wspaniałych parków narodowych: Krka i Kornati.
Hotel Miramare oferuje zakwaterowanie w 61 pokojach z widokiem na plażę niedaleko hotelu lub hotelowy park. Znajdziesz tu wygodne 2-osobowe pokoje z możliwością dostawki. Pokoje są klimatyzowane i wyposażone w balkony. W każdym pokoju jest minibar, sejf, TV, dostęp do Wi-Fi oraz łazienka z prysznicem, suszarką do włosów i zestawem hotelowych kosmetyków.
W Hotelu Miramare mieści się restauracja z drink barem. Każdego dnia są w niej serwowane śniadania oraz obiadokolacje dla hotelowych gości, którzy cenią smak podawanych potraw.
Wśród udogodnień hotelu jest zewnętrzny basen z leżakami. To dobre miejsce na relaks i kąpiele słoneczne. Bezpośrednio za parkingiem rozpościera się bezpieczna adriatycka plaża z piaszczystą częścią. Można na niej wypożyczyć leżaki oraz sprzęt wodny, są dmuchane atrakcje dla dzieci.
Wśród hotelowych usług jest pranie i prasowanie odzieży, czyszczenie obuwia, wypożyczalnia samochodów czy parkowanie pojazdów w monitorowanym garażu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Vodice to jeden z najbardziej znanych, niewielkich ośrodków turystycznych w Chorwacji. Znajduje się w samym sercu Dalmacji i słynie z gościnnych mieszkańców. Miasto jest położone zaledwie 65 km od lotnisk w Splicie i Zadarze. Otaczają je parki narodowe oraz zabytki wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO (w miastach Szybenik, Zadar, Trogir i Split). We wszystkie wymienione miejsca można łatwo dostać się samochodem lub łodzią.
Vodice to idealne miejsce na pobyt dla gości, którzy oprócz morza i słońca pragną korzystać z dalmatyńskich atrakcji przyrodniczych i kulturowych. Miasto słynie z pięknych plaż i czystego morza, a najbardziej urokliwa Błękitna Plaża jest wyróżniana Błękitną Flagą, co gwarantuje jakość i czystość morskiej wody. Miłośnicy jazdy na rowerze mogą korzystać ze stu km szosowych i górskich tras rowerowych, bogata jest także oferta sportów wodnych i nurkowania.
Miejsca, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Kej d.o.o., Ljudevita Gaja 4, 22211 Vodice, NIP: HR64833434935
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Miramare Vodice. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!