Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Murowanica spełnia standardy Triverna
Hotel Murowanica to trzygwiazdkowy hotel w Zakopanem z basenem, jacuzzi i saunami. Położony w zacisznej części miasta, przy granicy z parkiem narodowym i obok górskiego potoku, jest świetnym miejscem na relaks w Tatrach i spokojny odpoczynek w górach. Dodatkowym atutem hotelu jest bliskość pieszych szlaków, kolejki na Kasprowy Wierch, Wielkiej Krokwi i wyciągów narciarskich.
Hotel przygotował dla gości apartamenty z aneksem kuchennym, wyposażonym w kuchenkę, ekspres do kawy, czajnik, lodówkę, mikrofalówkę i zlewozmywak. Apartamenty składają się z jednego lub dwóch pomieszczeń (osobnej sypialni). Wyposażono je w dostęp do Wi-Fi, telewizor, sejf. W prywatnej łazience znajduje się prysznic, ręczniki, szlafroki, suszarka do włosów. Apartament typu Studio oraz Deluxe mają balkon lub wyjście do ogrodu.
Hotel Murowanica posiada restaurację śniadaniową, w której podaje gościom śniadania w formie bufetu. Dostępne są także kolacje.
Po trekkingu górskimi szlakami albo szaleństwie na stoku można zrelaksować się w strefie rekreacji, składającej się z krytego basenu, jacuzzi, łaźni parowej i suchej sauny. Do tego celu znakomicie też służy hotelowy ogród z fotelami.
Hotel Murowanica udostępnia bez opłat korzystanie z pralni i prasowalni, przechowalnię sprzętu narciarskiego i sprzątanie apartamentu w trakcie pobytu (na życzenie).
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:30 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.35 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
30 m2
maks. 2 osoby
40 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr. Duży ośrodek sportów zimowych w każdej porze roku przyciąga turystów. Przyjezdni cieszą się majestatem górskich grani i spacerami po szlakach z pięknymi widokami. Pobyt w Zakopanem wyróżniają także wyraziste tradycje i liczne atrakcje turystyczne. Także atrakcje dla dzieci. Pod Tatrami nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu. Wówczas miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej. Nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem. Zakopane szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. Wytyczano też spacerowe szlaki turystyczne. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry. Istnieje tutaj cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HM 15 sp. z o.o., Ul. Przewodników Tatrzańskich 6, 34-500 Zakopane, NIP: 7361721629
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Murowanica. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.