Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Czarne to 6-tysięczne miasteczko w województwie pomorskim, pod względem historycznym przynależące o Pomorza Gdańskiego, położone na pograniczu Doliny Gwdy i Pojezierza Północnokrajeńskiego. Prawa miejskie otrzymało w 1395 roku od wielkiego mistrza krzyżackiego, Krzyżacy wybudowali zamek do ochrony ważnego szlaku łączącego Pomorze Zachodnie z Pomorzem Gdańskim. Zamek został zniszczony podczas potopu szwedzkiego, dziś na jego miejscu stoi neogotycki pałac, otoczony pozostałościami średniowiecznych murów obwodowych.
Zabytkową atrakcją Czarnego jest kościół Wniebowzięcia NMP zbudowany w konstrukcji ryglowej, tzw. mur pruski. Świątynia ma ponad 250 lat, powstała po pożarze wcześniejszego kościoła. W jej wnętrzu zachowała się gotycka chrzcielnica, a XVIII-wieczne wyposażenie ma charakter barokowy i rokokowy.
Okolica Czarnego ma duże walory przyrodnicze – w sąsiedztwie przepływają Czernica oraz Gwda, obszar gęsto porastają lasy, w których wyznaczono kilka rezerwatów przyrody, m.in. Cisy w Czarnem, Dolina Gwdy, Wrzosowiska w Okonku. Miłośnicy historii mogą zwiedzać w okolicy fortyfikacje Wału Pomorskiego oraz Muzeum Wału Pomorskiego w Szczecinku.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Restauracja Studio 2000 Hotel nad Czernicą Leszek Wąsikowski, Ogrodowa 26, 77-330 Czarne, NIP: 8431142068
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel nad Czernicą. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".