Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel*** NAT Bukowina Tatrzańska spełnia standardy Triverna
Malowniczo położony u podnóża Tatr Hotel*** NAT w Bukowinie Tatrzańskiej to miejsce wypoczynku na najwyższym poziomie. Hotel świetnie zlokalizowany w centrum Bukowiny zapewnia łatwy dostęp do okolicznych atrakcji. W hotelu znajduje się strefa wellness do dyspozycji gości, a w sąsiedztwie baseny termalne, wyciągi narciarskie i górskie szlaki turystyczne.
Hotel*** NAT Bukowina Tatrzańska oferuje nowoczesne pokoje 2-osobowe. Część pokoi posiada dodatkowo rozkładaną sofę, która może pełnić rolę dostawki – te pokoje są idealne na rodzinny wyjazd z dziećmi do Bukowiny. Każdy pokój został wyposażony w lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty, TV, sejf, dostęp do Wi-Fi oraz łazienkę z prysznicem, ręcznikami, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków.
Szukasz restauracji z regionalną kuchnią w Bukowinie Tatrzańskiej? W Hotelu*** NAT funkcjonuje restauracja TaTRadycja, która specjalizuje się w daniach regionu i hołduje podhalańskim tradycjom kulinarnym. Każdy dzień gości hotelowych rozpoczyna się tutaj śniadaniem podawanym w formie bufetu. Lobby Bar to przytulne miejsce na wieczornego drinka.
Hotel*** NAT w Bukowinie Tatrzańskiej oferuje swym gościom strefę relaksu – to kameralne miejsce pozwalające się odprężyć i zrelaksować. W strefie wellness na gości czekają wygodne jacuzzi, przestronna sauna parowa, sauna sucha oraz brodzik z gorącą i zimną wodą poprawiający krążenie.
Wyróżnikiem Hotelu*** NAT jest także przestronny taras widokowy z przepięknym widokiem na panoramę Tatr. Atutem jest także lokalizacja blisko wyciągów narciarskich na Olczańskim Wierchu oraz w zasięgu krótkiego spaceru od Term Bukovina.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.21 m2
maks. 2 osoby
21 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Bukowina Tatrzańska to jedna z najpopularniejszych miejscowości polskiego Podtatrza. Chętnie przybywają tutaj miłośnicy spacerów w górskim powietrzu. Zimą to świetne miejsce do jazdy na nartach oraz wypoczynku w relaksujących termach Podhala.
Bukowina zyskała rangę miejscowości turystycznej w dwudziestoleciu międzywojennym. Wcześniej była wioską o charakterze rolniczo-pasterskim. Obecnie jest dużym ośrodkiem wypoczynkowym oraz centrum sportów zimowych. Ma rozbudowaną bazę gastronomiczną i liczne wyciągi narciarskie. Popularnymi ośrodkami są Olczański Wierch ze stacją Turnia oraz stacja narciarska Rusiń-Ski. Obie posiadają wyciągi krzesełkowe.
Bukowina jest gminą mieszczącą w swych granicach Rysy – najwyższy szczyt Polski. Także tutaj znajduje się najwyższy wodospad – Siklawa oraz najsłynniejsze polskie jezioro – Morskie Oko. To sprawia, że co roku granicę gminy przekracza około miliona turystów.
Atrakcje w Bukowinie. Co robić w Bukowinie?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o., ul. Towarowa 23, 43-100 Tychy, NIP: 6462070334
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel*** NAT Bukowina Tatrzańska. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!