Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Piran spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Piran to najbardziej malownicze miasto słoweńskiego wybrzeża, a Hotel Piran**** pozwala w pełni poczuć jego atmosferę – z jednej strony do hotelu dochodzą wąskie uliczki starego miasta, z drugiej morze i plaża. Hotel Piran ma ponad stuletnią historię, ale oferuje zupełnie nowoczesne wnętrza i wygody, by zapewniać komfortowy pobyt swym gościom.
Hotel dysponuje setką pokoi i apartamentów. Pokoje są 2-osobowe, klimatyzowane, ich okna wychodzą na stare miasto lub morze. Wyposażenie stanowią wygodne podwójne łóżko, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji kablowej, minibar, sejf, szafa. W łazience znajdują się prysznic, suszarka do włosów oraz przybory toaletowe i ręczniki. We wszystkich pokojach można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu.
Śniadania serwowane są w hotelowej restauracji z widokiem na morze. Jej karta oferuje lokalne smaki bazujące na produktach śródziemnomorskich oraz doświadczeniach mieszkańców wybrzeża. Ponadto na dachu hotelu urządzono niepowtarzalną strefę Heaven Terrace 99 – taras oferujący niezapomniane widoki na trzy kraje i możliwość śledzenia wędrówki słońca po niebie. Zachody na dachu są niezrównane.
Poza wspaniałą lokalizacją Hotel Piran**** oferuje także strefę wellness z zabiegami relaksującymi oraz pomagającymi zadbać o zdrowie i kondycję.
W położonym na półwyspie historycznym Piranie samochody mogą parkować tylko jego mieszkańcy posiadający specjalne zezwolenie. Dla gości przygotowano parkingi przed wjazdem do centrum. Goście Hotelu Piran mogą korzystać z bezpłatnego transportu z parkingu do hotelu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
22 m2
maks. 2 osoby
Piran to bardzo atrakcyjna miejscowość na wybrzeżu Adriatyku, która oferuje zarówno dobre warunki do wypoczynku, jak i atrakcyjne miejsca spacerowe, jest także niezłą bazą do wycieczek po okolicy, szczególnie do odkrywania tajemnic słoweńskiego krasu, ale również, by odbyć rejs do Wenecji.
Najstarsze centrum miasta powstało prawdopodobnie już w VII wieku i z czasem rozrosło się na kwartały, które nazwano od bram miejskich: Milje, Stolna, Osrednja i Poljska. W miarę rozwoju miasta mury zaczęły przesuwać się w kierunku południowo-wschodnim i obejmować kolejne kwartały. Najstarsza część murów w rejonie przylądka nie zmieniła swego przebiegu i stanowi atrakcję turystyczną.
Bliskość Włoch i Wenecji nie pozostała bez śladu w tym uroczym miasteczku. Przyglądając się uważnie, można dostrzec liczne próbki gotyckiej architektury weneckiej. Najlepszą z nich jest bez wątpienia Benecanka – to piękny budynek z XV wieku, najstarszy zachowany dom przy placu Tartini. Bogate kamienne ozdoby stanowią dekorację dla najbardziej charakterystycznego gotyckiego narożnego balkonu.
Ukryty wśród wąskich uliczek Stary Rynek, współcześnie zwany Placem 1 Maja, niegdyś był centrum administracyjnym miasta, dziś stanowi serce starej Punty – to tutaj spotykają się główne uliczki najdawniejszego Piranu, a mieszkańcy i goście delektują się czerwonym winem i robią udane zakupy. W miesiącach letnich na placu wiele się dzieje.
Nieopodal znajduje się także Portoroż - znane zagłębie kasyn, kurort z efektowną riwierą.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Eurotas Hoteli d.o.o., Krekov trg 4 , 3000 Celje, NIP: SI17733332
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Piran. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.