Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Świnoujście jest położone nad Morzem Bałtyckim tuż przy granicy z Niemcami na trzech dużych wyspach: Wolin, Uznam i Karsibór oraz kilkudziesięciu mniejszych wysepkach. To najdalej wysunięte na północny zachód miasto w Polsce. Jest nadmorskim kurortem dysponującym sanatoriami, zakładami przyrodoleczniczymi, znakomitą bazą pobytową dla kuracjuszy i turystów. Świnoujście to zarówno ważny ośrodek gospodarki morskiej i baza marynarki wojennej, jak i popularne uzdrowisko oraz miejscowość turystyczna.
Pośród szerokiej oferty kulturalnej każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. W amfiteatrze, muszli koncertowej i na Nadmorskiej Promenadzie odbywają się liczne imprezy: koncerty, festiwale, międzynarodowe projekty muzyczne i teatralne. Istnieją także dobre warunki do uprawiania sportu i aktywnej turystyki – lądowej i morskiej. Szlaki piesze, rowerowe, kajakowe umożliwiają nabywanie sprawności przy jednoczesnym kontakcie z nieskażoną przyrodą.
Do licznych atrakcji Świnoujścia bez wątpienia należą plaża i kąpielisko. Latem mieszkańcy oraz turyści chętnie korzystają z morskich kąpieli. Co warto podkreślić, szeroka plaża na wyspie Uznam od 2006 roku otrzymuje certyfikat Błękitnej Flagi, świadczący o bezpieczeństwie i czystości kąpieliska. Przez wielu jest uważana za najpiękniejszą plażę w Polsce.
Atrakcje Świnoujścia:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Qorum sp. z o.o., Sławomira 20, 71-606 Szczecin, NIP: 8550004102
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Polaris. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".