Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Skalite SPA & Wellness spełnia standardy Triverna
Hotel Skalite to przytulny i komfortowy hotel zlokalizowany w Szczyrku, przy samym deptaku i w bliskim sąsiedztwie skoczni narciarskiej. Takie położenie hotelu z jednej strony pozwala wypocząć i wyciszyć się, z drugiej czyni obiekt doskonałą bazą wypadową do zwiedzania okolicznych atrakcji.
Do dyspozycji gości oddano przestronne pokoje 1, 2 i 3-osobowe oraz pokoje studio i apartamenty. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor z dostępem do kanałów kablowych, telefon, stałe łącze internetowe oraz nowoczesną łazienkę z kabiną prysznicową.
Hotelowa restauracja utrzymana jest w eleganckim, klasycznym stylu. Podawane są tu dania tradycyjnej kuchni polskiej wzbogacone europejskimi akcentami. Nawet najbardziej wymagający smakosze docenią pieczołowitość i kunszt Szefa Kuchni. Przy restauracji mieści się kawiarnia, której klimat sprzyja kameralnym spotkaniom. Z kolei, w drewnianej karczmie grillowej panuje zupełnie inny, choć równie wyjątkowy nastrój - bogactwo regionalnych akcentów oraz góralska atmosfera sprzyjają organizowaniu biesiad przy palenisku.
Z myślą o osobach szukających relaksu, przygotowano strefę wellness obejmującą basen wewnętrzny z przeciwprądami i kaskadą na plecy, jacuzzi, saunę fińską oraz saunę infrared. Oprócz tego, w gabinetach odnowy biologicznej skorzystać można z bogatego wachlarza zabiegów i rytuałów.
Z myślą o najmłodszych gościach przygotowano plac zabaw oraz bajkowy pokój zabaw, a dla chętnych organizowane są projekcje bajek i mini disco.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.16 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Szczyrk to miejscowość malowniczo położona w sercu Beskidu Śląskiego, w dolinie Żylicy. Niewątpliwe walory przyrodnicze i rekreacyjne przyciągają tu każdego roku licznych turystów. To idealne miejsce dla miłośników sportów zimowych oraz górskich wycieczek pieszych i rowerowych.
Szczyrk słynie w Polsce z nowoczesnej infrastruktury narciarskiej. Na miłośników sportów zimowych czeka ponad 40 km tras dziesięciu ośrodków narciarskich, objętych jednym wspólnym karnetem oraz bezpłatne skibusy. W Szczyrku funkcjonują 3 duże, nowoczesne ośrodki narciarskie oraz 7 mniejszych, zlokalizowanych na stokach w Salmopolu, Czyrnej, centrum miasta oraz przy schronisku na Skrzycznem. Skipassy uprawniają do korzystania ze stoków Beskid Sport Arena, Skrzyczne COS oraz Szczyrk Mountain Resort.
By zadbać o kondycję fizyczną, warto skorzystać z tutejszej trasy narciarstwa biegowego czy crossowego toru rowerowego. W wolnej chwili warto też przespacerować się deptakiem nad Żylicą lub zwiedzić Jaskinię Malinowską.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Skalite , ul. Krokusów 4, 43-370 Szczyrk, NIP: 5470290446
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Skalite SPA & Wellness. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.