Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Skalny spełnia standardy Triverna
Hotel*** Skalny to jedyny w swoim rodzaju hotel położony w cichej, malowniczej okolicy sąsiadującej z Tatrzańskim Parkiem Narodowym i stokami narciarskimi (Nosal, Koziniec, Antałówka). Ten kameralny obiekt dla swoich gości udostępnia: centrum rekreacji z basenem, saunami, jacuzzi, kortem do squasha.
Pokoje Hotelu Skalny wyposażone są w: łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką, telefon, telewizję satelitarną, dostęp do sieci bezprzewodowej Wi-Fi. W wybranych pokojach udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na panoramę Tatry.
Cudowne odprężenie, regenerację i odnowę organizmu, a także poprawę kondycji i wyglądu ciała zapewni Kompleks Centrum Rekreacji i Akademii Urody, który tworzą: gabinety zabiegowe, basen, jacuzzi z koloroterapią, sauna fińska, sauna parowa z aromaterapią, solarium, kort do gry w squash'a, bilard.
Do dyspozycji gości restauracja hotelowa utrzymana w ciepłych barwach, nawiązująca do stylu regionalnego, z kominkiem gwarantującym ciepłą atmosferę podczas posiłku. Po wyczerpującym dniu na górskich szlakach, hotel zaprasza na pyszne desery lodowe w kawiarence lub orzeźwiającego drinka w lobby barze.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Hotel Skalny jest położony w cichej okolicy sąsiadującej z Tatrzańskim Parkiem Narodowym i stokami narciarskimi (Nosal, Koziniec, Antałówka), w odległości ok. 2,5 km od centrum Zakopanego oraz ok. 2,5 km od dolnej stacji kolei linowej na Kasprowy Wierch w Kuźnicach.
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr. Duży ośrodek sportów zimowych w każdej porze roku przyciąga turystów. Przyjezdni cieszą się majestatem górskich grani i spacerami po szlakach z pięknymi widokami. Pobyt w Zakopanem wyróżniają także wyraziste tradycje i liczne atrakcje turystyczne. Także atrakcje dla dzieci. Pod Tatrami nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu. Wówczas miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej. Nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem. Zakopane szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. Wytyczano też spacerowe szlaki turystyczne. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry. Istnieje tutaj cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Wo-Ma Sp. z o.o., Szewska 8, 34-400 Nowy Targ, NIP: 7352529967
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Skalny. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!