Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Troja spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Troja**** znajduje się w prestiżowej dzielnicy mieszkalnej z pięknymi panoramicznymi widokami na centrum miasta. Do zabytkowego centrum czeskiej stolicy łatwo dotrzeć dzięki przystankom komunikacji miejskiej (w tym metra), znajdującym się przed hotelem. Tylko 10 minut jazdy dzieli ten nowoczesny hotel od Starego Miasta, dużego centrum handlowego oraz dworców kolejowego i autobusowego.
Hotel Troja**** proponuje zakwaterowanie w komfortowych pokojach klasy deluxe z panoramicznymi widokami na centrum miasta. Pokoje te są większe niż standardowe, posiadają balkon lub okno francuskie. Wyposażenie pokoju stanowi telewizor z kanałami satelitarnymi, szybki internet bezprzewodowy, sejf, mini bar, biurko, kącik kawowy, czajnik elektryczny oraz zestaw kawy i herbaty. W łazience na gości czekają hotelowe kosmetyki, ręczniki, suszarka do włosów.
W hotelu znajduje się stylowa restauracja dla smakoszy z letnim i zimowym ogrodem oraz kartą win od znanych winiarzy. Miłośników kawy i łakoci ucieszy także kawiarnia serwująca wyśmienitą kawę i tradycyjne czeskie przekąski. W restauracji można zapoznać się z tradycyjną kuchnią czeską w nowoczesnym, lekkim wydaniu. Od rana otwarty jest urozmaicony bufet śniadaniowy.
Hotel Troja**** w dzielnicy Praha 8 to świetny wybór dla osób lubiących spacerować po mieście i chcących zwiedzić różne dzielnice Pragi.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
25 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Praga, stolica Czech, oferuje tyle atrakcji, że warto spędzić w niej kilka dni. Jest to miasto wprost idealne do zwiedzania, bo większość wysokiej klasy zabytków znajduje się w zasięgu spaceru, a lokale gastronomiczne, w których tradycyjne posiłki można popić kuflem osławionego czeskiego piwa, są gęsto rozsiane i zapraszają zmęczonych zwiedzaniem na chwilę relaksu przy stole. Piesze przemieszczanie po mieście rozłożonym po obu stronach rzeki Wełtawy oferuje ciekawe i niezapomniane widoki i ujęcia. Jest to miasto bardzo fotogeniczne. W czasie drugiej wojny światowej Praga została poddana Niemcom bez walki, co uchroniło jej zabytkową zabudowę przed zniszczeniem i dziś przyciąga licznych turystów. W roku 1992 całe historyczne centrum Pragi zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Dzisiejsza Praga powstała w 1784 r. z połączenia pięciu wcześniej samodzielnych, lecz powiązanych ze sobą organizmów, których początki sięgają średniowiecza: Starego Miasta, Nowego Miasta, Josefova, Małej Strany i Hradczan – siedziby czeskich władców. Obecnie każda z tych części przyciąga turystów zabytkami, muzeami, galeriami, centrami kulturalnymi, miejscami rozrywkowymi czy widokowymi.
Największe atrakcje Pragi. To musisz zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Troja s.r.o., Trojska 2232/1, 182 00 Praga 8, NIP: CZ02632004
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Troja. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!