Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Javorina spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Javorina to stylowy kompleks noclegowo-gastronomiczny położony w cichej okolicy u podnóża Tatr u wylotu popularnej Doliny Strążyskiej. Aby rozpocząć pieszą wędrówkę ku najwyższym polskim górom, wystarcza 10 minut spokojnego spaceru. Tutejsze wnętrza są współcześnie komfortowe, a zarazem nawiązują do dawnego kunsztu rzemiosła i wykorzystywania drewna.
Obiekt oferuje zakwaterowanie w wykończonych w drewnie pokojach pełnych góralskich akcentów oraz tradycyjnych regionalnych domkach – zbudowanych w całości z drewna 6-osobowych szałasach. W domkach znajdują się dwa trzyosobowe pokoje, salon z aneksem kuchennym, kanapą oraz urokliwym kominkiem nadającym przytulny klimat. Pokoje przygotowane są dla 2, 3 oraz 4 osób, wyposażone w ogrzewanie, drewniane meble, telewizję, Wi-Fi, lodówkę, czajnik, kubki, talerze i sztućce, pościel, ręczniki oraz łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. W pokojach 2-osobowych dodatkowo mieści się nierozkładana kanapa, a w 2-osobowych studiach także aneks kuchenny wyposażony w płytę indukcyjną i garnki oraz zestaw do prasowania.
Tutejsza restauracja sprzyja spędzaniu wprost magicznego czasu w Javorinie. Dominuje w niej polska kuchnia bazująca na dawnych smakach połączonych z nowoczesnymi nutami. Zimą w restauracji rozbrzmiewa dobra muzyka, a wnętrze wypełnia ciepło i nastrój kominka. Dla najmłodszych przygotowano mały drewniany domek z zabawkami. Wnętrze całości wykonali lokalni rękodzielnicy.
Goście Javoriny mogą korzystać z prywatnego parkingu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
14 m2
maks. 1 osoba
35 m2
maks. 2 osoby
40 m2
maks. 2 osoby
40 m2
maks. 3 osoby
40 m2
maks. 2 osoby
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr. Duży ośrodek sportów zimowych w każdej porze roku przyciąga turystów. Przyjezdni cieszą się majestatem górskich grani i spacerami po szlakach z pięknymi widokami. Pobyt w Zakopanem wyróżniają także wyraziste tradycje i liczne atrakcje turystyczne. Także atrakcje dla dzieci. Pod Tatrami nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu. Wówczas miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej. Nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem. Zakopane szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. Wytyczano też spacerowe szlaki turystyczne. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry. Istnieje tutaj cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Javorina Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Strążyska 1, 34-500 Zakopane, NIP: 7361739291
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Javorina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!