Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Liptovsky Mlyn spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Pensjonat Liptovsky Mlyn oferuje stylowe zakwaterowanie w samym sercu Liptowa, pośród obszaru uzdrowiskowego, rekreacyjnego i turystycznego. W ciągu kilku minut można dotrzeć stąd do term Bešeňová, uzdrowiska Lúčky, nad jezioro Liptovská Mara czy w Tatry Niżne, Tatry Zachodnie bądź Góry Choczańskie. W okolicy czeka na Was masa różnorodnych atrakcji.
Pensjonat Liptovský Mlyn powstał w wyniku przebudowy zabytkowego młyna z kołem wodnym z 1879 roku. We wnętrzu odnajdziemy oryginalne kamienne ściany, rustykalne lite drewno czy płytki w stylu prowansalskim. W zrewitalizowanych wnętrzach przygotowano komfortowe i przestronne pokoje. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w lodówkę hotelową, czajnik, smart TV, wifi, niektóre pokoje posiadają także aneks kuchenny z kącikiem jadalnianym. Łazienki są nowoczesne i komfortowe, wyposażone w kabinę prysznicową lub wannę, ręczniki, suszarkę do włosów. Z części okien widać Niżne Tatry, z innych Góry Choczańskie. Przygotowano wnętrza jedno-, dwu-, a nawet trzypokojowe. Dla zwiększenia komfortu budynek młyna został wyposażony w ogrzewanie podłogowe, system wymiany powietrza z odzyskiem ciepła oraz szybkie łącze internetowe.
W obiekcie nie ma restauracji, ale śniadania są serwowane w sali jadalnianej, pośród oryginalnych kamiennych ścian. W obiekcie utworzono stylową winiarnię, dzięki której urlop na Liptowie można wzbogacić degustacją wysokiej jakości win słowackich i morawskich. Miłośników czeskiego piwa rzemieślniczego z pewnością ucieszy samoobsługowy bar.
W budowie jest nowoczesna strefa wellness, która powinna być gotowa jesienią 2024 roku. Powstaje w niej basen termalny oraz sauna.
Goście mogą skorzystać z hotelowego parkingu ze stacjami do ładowania samochodów elektrycznych oraz możliwością wypożyczenia lub przechowywania rowerów. Budynek młyna jest bardzo ekologiczny pod względem nowoczesnych technologii energooszczędnych, gdyż dzięki energii z zapory Liptovska Mara nie powoduje emisji CO2, nawet przy ładowaniu samochodów elektrycznych.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
25 m2
maks. 2 osoby
30 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
45 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
45 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
40 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
50 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
65 m2
maks. 5 osób
+ 2 dostawki
65 m2
maks. 5 osób
+ 2 dostawki
80 m2
maks. 5 osób
+ 2 dostawki
Liptovská Teplá to wioska w Kotlinie Liptowskiej, położona pomiędzy Rużomberkiem a Liptowskim Mikulaszem. Centrum wsi leży na wysokości ok. 510 m n.p.m. W miejscowości znajduje się zabytkowy kościół sięgający gotyku, wczesnobarokowa plebania i późnorenesansowy dwór. To znakomita baza wypadowa, by poznawać atrakcje Liptowa: latem chodzić po górach i uzdrowiskach, kąpać się w basenach i jeziorach, zwiedzać zamki i skanseny, a zimą jeździć na nartach i relaksować się w kąpieliskach geotermalnych.
Atrakcje Kotliny Liptowskiej:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Liptovsky mlyn s.r.o., Liptovska Tepla 134, 034 83 Liptovska Tepla, NIP: SK2121465137
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Liptovsky Mlyn. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.