Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Magal Hotel by Aminess*** położony jest na wyspie Krk w Chorwacji, w dawnej rybackiej miejscowości Njivice.
Njivice to portowe miasteczko, niegdyś będące wioską rybacką, położone na wyspie Krk, w zatoce Beli Kamik. Przepiękne otoczenie drzewami, pastwiskami i krystalicznie czystą wodą, pozwala na relaks z dala od zgiełku miasta. Miłośnicy sportów wodnych mogą próbować swoich sił w windsurfingu lub w pływaniu na łódce, a osoby lubujące się w wycieczkach pieszych i rowerowych mają świetny teren do uprawiania tego typu aktywności. Każdego roku rzesze turystów przyciąga tu też lokalna tradycja oraz muzyka na żywo, której można posłuchać w czasie spaceru wzdłuż wybrzeża.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hoteli Njivice.d.o.o, Primorska cesta 30, 51512 Nijvice, NIP: HR 86096345385
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Magal Hotel by Aminess. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".