Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Medical Sensus spełnia standardy Triverna
Medical Sensus Polanica to nowy, komfortowy obiekt hotelowo-leczniczy położony tuż przy Parku Zdrojowym w Polanicy-Zdroju.
Do dyspozycji oddano klasyczne, elegancko urządzone pokoje. Wnętrza są przede wszystkim przestronne i jasne. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy dostęp do internetu, a także funkcjonalną łazienkę z prysznicem. Obiekt zadbał też o pokoje z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych.
Hotelowa restauracja zaprasza na zdrowe posiłki. Tradycyjna polska kuchnia jest tu przeplatana z lekkimi daniami. Goście mogą rozkoszować się posiłkiem na słonecznym tarasie z widokiem na Leśny Park.
By odpocząć i zrelaksować się w 100% warto jest skorzystać z hotelowej strefy uzdrowiskowej. Szeroki wachlarz bazy zabiegowej obejmuje: fizykoterapię, hydroterapię między innymi z kąpielą perełkową, kinezyterapię, a także masaże; klasyczne, limfatyczne, pneumatyczne BOA.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.16 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Polanica-Zdrój jest położona na wysokości ok 380 m n.p.m., u wylotu Piekielnej Doliny, u podnóży szczytu Wolarza i Kamiennej Góry. Uzdrowiskowy charakter miejscowości potwierdzają badania Instytutu Geografii Polskiej Akademii Nauk. Miejscowy klimat pozytywnie wpływa na leczenie dróg oddechowych, chorób serca, nadciśnienia, reumatyzmu oraz układu trawiennego.
Będąc w Polanicy warto jest odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Askmed Sp. z o.o., Juliusza Lea 202 A, 30-133 Kraków, NIP: 8992681905
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Medical Sensus. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.