Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Orlicka Skała spełnia standardy Triverna
BOŻE NARODZENIE I SYLWESTER W RODZINNEJ ATMOSFERZE Z WIDOKIEM NA STOKI
(dotyczy pobytów w terminie 24.12.2024-01.01.2025)
Do dyspozycji gości oddano 13 przestronnych pokoi, z których każdy jest wyposażony w: telewizor, telefon, sejf, lodówkę, kącik kawiarniany, ręczniki i szlafroki oraz nowoczesną łazienkę z kabiną prysznicową. W apartamentach dodatkowo przygotowano kompleks wypoczynkowy z rozkładaną sofą.
W tutejszej restauracji są serwowane tradycyjne dania w nowoczesnej odsłonie. Każda potrawa jest przygotowywana ze świeżych, naturalnych produktów. Wieczorem Goście mogą zrelaksować się w barze, gdzie mają do wyboru wiele piw, w tym regionalne z wrocławskiego Browaru PROST. Nową atrakcją jest maszyna do produkcji pop cornu.
Pensjonat oferuje również nieograniczony dostęp do centrum odnowy biologicznej, które obejmuje saunę fińska, wannę z hydromasażem, oraz basen rekreacyjny z szeroka gama atrakcji jak : wodospad, gejzer powietrzny, masaż 3 dyszowy. Na miejscu znajduje się również gabinet masażu.
Latem dostępny jest taras hotelowy, trampolina i domek ogrodowy dla dzieci. Na miejscu znajduje się również sala zabaw, narciarnia, wypożyczalnia rowerów oraz prywatny, monitorowany parking. Latem jest rozstawiana wygodna strefa relaksu z leżakami, pufami i mini plażą.
Na życzenie są oferowane udogodnienia dla niemowląt.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.24-30 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
39 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Duszniki-Zdrój są miastem z bogatą historią. Początek jego istnienia sięga czasów średniowiecza. Zabytkowy rynek z kamieniczkami, młyn papierniczy z 1605 r. oraz kościół parafialny św. Piotra i Pawła z rzadko spotykaną amboną w kształcie wieloryba mieszczą się w północnej części miejscowości, przy drodze krajowej nr 8.
Zaledwie 10 minut jazdy stąd znajduje się Zieleniec - największy ośrodek narciarski w Kotlinie Kłodzkiej i jeden z większych w Sudetach. Ośrodek cechuje specyficzny mikroklimat (jedyny taki w Polsce) - zbliżony do alpejskiego. Północne stoki Zieleńca, doskonałe tereny narciarskie oraz duża ilość opadów w okresie zimowym sprawiają, że śnieg leży tu przez blisko 150 dni. Zieleniec oferuje 28 wyciągów. Trasy zjazdowe Zieleńca są mocno zróżnicowane pod względem techniki jazdy: od bardzo łatwych do bardzo trudnych. Dla osób uprawiających freestyle na nartach lub snowboardzie Zieleniec oferuje snowpark oraz pełnowymiarową rynnę (halfpipe). Trasy zjazdowe i wyciągi są tak rozmieszczone, że istnieje możliwość (nie ściągając nart czy deski z nóg) przejechania z jednego końca Zieleńca na drugi i z powrotem.
Atrakcje ziemi kłodzkiej:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Orlicka Skała S.C., ul. Krzemieniecka 48 B, 54-613 Wrocław, NIP: 8943069765
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Orlicka Skała. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.