Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Pinia Hotel & Resort spełnia standardy Triverna
Wybierając pobyt w Pinia Hotel & Resort, obudzisz się pośród karkonoskich lasów, obok wyciągu, szlaków pieszych i rowerowych, w wygodnym hotelu ze strefą wellness i atrakcjami dla dzieci. Unikalna lokalizacja pozwala cieszyć się przyrodą Karkonoskiego Parku Narodowego i aktywnie wypoczywać na świeżym powietrzu, zapominając o samochodzie i zgiełku miasta.
Górski hotel w Szpindlerowym Młynie oferuje niemal dwieście pokoi. Każdy pokój jest wyposażony w zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, TV, dostęp do wifi oraz łazienkę z prysznicem, ręcznikami i suszarką do włosów. Pokoje typu superior dodatkowo posiadają balkon, a w wyposażeniu także szlafrok i kapcie oraz dodatkowo płatny minibar. Pokoje 2-osobowe mają możliwość dostawki dla jednego dziecka do 11 lat (lub niemowlęcia).
W Pinia Hotel & Resort nie będziecie głodni. Mieszczą się tutaj dwie restauracje oraz lobby bar. Śniadanie jest podawane w bufetowej restauracji Labe. Bogaty bufet pozwala na samodzielne skomponowanie swojego posiłku. Smaczne i ładnie podane dania z karty znajdziesz w restauracji Pinia, do której eleganckiego wnętrza przylega duży taras. Oferuje ona menu dla dzieci oraz kartę wyselekcjonowanych win.
By dopełnić kojący wpływ lasów i górskiej okolicy, w hotelu utworzono strefę wellness. Można się tu zrelaksować w krytym basenie i jacuzzi oraz saunach (dostępne tylko dla gości hotelowych), w fachowym gabinecie można zamówić masaż oraz zabiegi kosmetyczne. W ofercie są także rytuały rozgrzewające, relaksacyjne i egzotyczne Pure Fiji.
Hotel przygotował specjalne atrakcje dla dzieci. Na najmłodszych gości czeka zewnętrzny plac zabaw, pokój zabaw w hotelu, czytelnia z dużymi poduszkami i przytulnymi kątami, hotelowa maskotka, kryty basen, animacje (w określonych terminach zimą i latem) oraz sezonowa szkółka narciarska.
To dobry wybór na zimowy wypoczynek – Szpindlerowy Młyn jest najbardziej znanym kurortem narciarskim w Czechach, a hotel mieści się bezpośrednio obok stoku Labská. Hotel oferuje nowoczesną narciarnię z szafkami i szkółkę narciarską dla dzieci.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.22 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
22 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Szpindlerowy Młyn to jeden z największych i najpopularniejszych ośrodków turystycznych i narciarskich w Czechach. Otula go Karkonoski Park Narodowy, a na północny zachód od miasta źródła swe ma Łaba – największa rzeka Czech, uchodząca do Morza Północnego na terenie Niemiec.
Zimą malowniczo położony kurort oferuje 14 wyciągów narciarskich i kolejek linowych, a łączna długość perfekcyjnie przygotowanych tras zjazdowych przekracza 25 km. Miłośnicy narciarstwa biegowego znajdą ponad 85 km oznakowanych i utrzymanych tras biegowych w okolicach Szpindlerowego Młyna oraz 150 km tras biegowych w partiach grzbietowych.
Latem przed gośćmi Szpindlerowego Młyna otwierają się szerokie możliwości wędrowania po górskich szlakach, wyruszania na wycieczki rowerowe oraz uprawiania sportów wodnych. Tym ostatnim można oddać się na sprzyjającej kajakarstwu górskiemu rzece Łabie oraz w zbiorniku zaporowym Labska.
17 km na zachód, także u stóp Karkonoszy, znajduje się słynący ze skoczni narciarskich oraz piwa Harrachov. Pierwsza skocznia narciarska powstała tam już w 1920 roku, obecnie funkcjonuje ich aż dziewięć, włącznie ze skocznią mamucią. Atrakcje stworzyła także sama natura – warto zobaczyć Wodospad Mumlawski – rząd malowniczych kaskad utworzonych na granitowych progach, uznany za jeden z 7 cudów Karkonoszy.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: CPI Hotels a.s., Becvarova 2081/14, 100 00 Praga, NIP: CZ47116757
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pinia Hotel & Resort. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.