Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Pytloun Grand Hotel Imperial spełnia standardy Triverna
Pytloun Grand Hotel Imperial **** położony jest w centrum jednego z najpiękniejszych miast w Czechach - Liberec, w sercu gór Izerskich. Lokalizacja hotelu pozwala na łatwe dotarcie do większości atrakcji turystycznych miasta, wystarczy 5 minutowy spacer, aby dotrzeć m.in. do Aquaparku, a miejskie ZOO oddalone jest o ok. 2 km. Do dyspozycji Gości oddano komfortowe pokoje, elegancką restaurację i bar.
Wszystkie wnętrza charakteryzują się nowoczesnym designem. Każdy pokój dysponuje klimatyzacją oraz bezprzewodowym dostępem do internetu. W wyposażeniu jest też telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, telefon, minibarek, sejf, sprzęt do prasowania, a także zestaw do parzenia kawy i herbaty. W łazienkach znajduje się wanna z hydromasażem, ręczniki i zestaw kosmetyków.
Restauracja Zlaty Kohout to miejsce gdzie można się zrelaksować i dobrze zjeść. Posiłki przygotowywane są ze świeżych, lokalnych produktów, a nad jakością dań czuwają doświadczeni szefowie kuchni. W menu znajdują się głównie tradycyjne czeskie specjały, pozycje dla najmłodszych, jak i szeroka oferta miejscowych i zagranicznych win.
Dla osób spragnionych relaksu hotel udostępnił klimatyczną strefę relaksu z gabinetami masażu (dodatkowo płatne, wymagana rezerwacja).
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
26 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
26 m2
maks. 4 osoby
Pytloun Grand Hotel Imperial **** położony jest w centrum czeskiego miasta Liberec.
Liberec to miasto w północnych Czechach, w Sudetach Zachodnich, u stóp Ještěd (1012 m n.p.m.), nad Nysą Łużycką. Ze Szklarskiej Poręby jest tu niecałe 60 kilometrów.
Liberec to ośrodek sportów zimowych z wieloma trasami narciarskimi i kompleksem skoczni, na których kiedyś organizowano Puchar Świata. Nie będą się tu z pewnością nudzić miłośnicy chodzenia po górach. W mieście znajdują się dwa aquaparki, w lecie można skorzystać także z odkrytego basenu Vápenka i otoczonego lasem kąpieliska Lesní koupaliště.
Warte uwagi jest też centrum Liberca – rynek z ratuszem i kolorowymi kamieniczkami, XVIII-wieczny pałac, imponujący budynek dawnej łaźni miejskiej. Liberec to też mnóstwo przepięknych, zabytkowych willi, otoczonych zadbanymi ogrodami. Znajdziemy je głównie przy ulicy Masaryka.
W Libercu nie brakuje też innych atrakcji. To między innymi Muzeum Techniki, Muzeum Północnoczeskie z kolekcją dzieł sztuki, ogród botaniczny. Dzieci ucieszą się z wizyty w zoo czy trzypoziomowym parku dinozaurów.
Atrakcje Liberca:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PGHILB Management s.r.o., Humpolecká 1886/26, 140 00 undefined, NIP: CZ09309331
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pytloun Grand Hotel Imperial. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.