Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Q Hotel Grand Cru Gdańsk spełnia standardy Triverna
Grand Cru położony jest w centrum Gdańska, nad Motławą, jedynie pół kilometra od słynnego gdańskiego Żurawia. Hotel urządzony jest w stylu nowoczesnym uzupełnionym o zabytkowe elementy. Luksus, komfort oraz wyrafinowana aranżacja wnętrz czynią ten obiekt jedynym takim hotelem czterogwiazdkowym w Gdańsku. Q Hotel Grand Cru jest zdobywcą m.in. nagrody Best Hotel Award 2015 w kategorii najlepszy hotel 4-5* w Trójmieście.
Q Hotel Grand Cru oferuje swoim gościom zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach z łazienkami. Nowoczesna aranżacja wnętrz połączona z ceglanymi elementami, nawiązuje do starego Gdańska, a kompleksowe wyposażenie zapewni pełen komfort pobytu. Każdy pokój wyposażony jest w: indywidualnie sterowaną klimatyzację, telewizor LCD, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, mini bar, zestaw do prasowania, bezprzewodowy i bezpłatny Internet (Wi-Fi), dodatkowo w każdej łazience znajduje się suszarka do włosów, szlafrok, ręczniki, zestaw kosmetyków.
W podziemiach hotelu znajduje się Restauracja Grand Cru, w której wykwintne potrawy oraz wybór unikatowych win są klasą samą w sobie. Grand Cru to wyjątkowe miejsce, idealne na romantyczną kolację, spotkanie biznesowe, czy obiad rodzinny. Szef Kuchni, tworząc menu oraz sommelier, komponując kartę win, zadbali o to, aby każda wizyta w hotelowej restauracji była niezapomnianym przeżyciem. W restauracji serwowane są dania kuchni europejskiej z polskimi akcentami, poza stałą kartą menu co miesiąc można spróbować oferty specjalnej.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.18 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: GSH Q Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka jawna, ul. Lea 202 A, 30-133 Kraków, NIP: 5851459793
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Q Hotel Grand Cru Gdańsk. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!