Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Donovaly to górska osada położona na przełęczy Donovaly w łańcuchu Karpat, pomiędzy pasmem Wielkiej Fatry i Gór Starohorskich, sąsiadujących z Niżnymi Tatrami. Znajduje się w paśmie ochronnym Parku Narodowego Niżne Tatry. Miejscowość jest ceniona za walory wypoczynkowe, pierwszy hotel powstał tutaj jeszcze przed II wojną światową, a od lat 50. zaczęło rozwijać się ważne centrum turystyczne. Obecnie jest znanym ośrodkiem narciarskim ze snow parkiem, wyciągami i trasami zjazdowymi, w tym całoroczną kolejką linową Telemix o długości ponad 1300 m. Zimą są organizowane wyścigi psich zaprzęgów oraz dyskoteki na śniegu.
Latem Donovaly stanowi dogodną bazę wypadową do wyjść w góry. Nad miejscowością, pod szczytem Zvolenia, znajduje się znakomite startowisko dla paralotniarzy. Przez Donovaly przechodzi czerwony Szlak Bohaterów SPN, który jest najdłuższym znakowanym szlakiem turystycznym Słowacji. Można stąd rozpocząć m.in. wędrówkę głównym grzbietem Niżnych Tatr. Na dzieci czekają parki rozrywki Donovalkovo czy Habakuky z drewnianymi postaciami z bajek. Jest także letni tor saneczkowy dla dużych i małych.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Datahouse a.s., Trencianska 53, 821 09 Bratysława, NIP: SK 2022825541
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Residence Hotel & Club. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".