Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Rezydencja Luxury Hotel spełnia standardy Triverna
Rezydencja Luxury Hotel jest klimatycznym, butikowym hotelem z pięknym ogrodem i nagradzaną restauracją. Ma dogodny dojazd do autostrady A1 i lotniska w Katowicach-Pyrzowicach. Klimatyzowane, kompleksowo wyposażone pokoje, Strefa Relaksu z sauną fińską, jacuzzi, siłownią i grotą solną, sprawiają, że pobyt tutaj jest wyjątkowy.
Rezydencja Luxury Hotel przeznacza dla gości 68 komfortowo urządzonych pokoi. Starannie zaaranżowane wnętrza harmonijnie łączą stylowe meble, szlachetne tkaniny z blaskiem kryształowych żyrandoli i nowoczesnym wyposażeniem. Pokoje są klimatyzowane, wyposażone w dostęp do Internetu, smart TV, minibar, sejf, łazienkę z kabiną prysznicową.
W podziemiach hotelu urządzona jest Strefa Relaksu, zapewniająca wypoczynek i powrót sił witalnych. Znajdują się w niej: jacuzzi, sauna fińska, grota solna, siłownia, sala fitness z przyrządami do ćwiczeń siłowych i wydolnościowych (bieżnia, rowerek, atlas, zestaw hantli).
Restauracja Rezydencja Luxury Hotel znajduje się w ekskluzywnym gronie 12 Najlepszych Restauracji w Polsce, nagrodzonych GRAND AWARD 3 WIDELCE PLUS w Konkursie Poland 100 Best Restaurants. Wizyta tutaj to gwarancja skosztowania znakomitej kuchni. W restauracji serwowane są wykwintne i esencjonalne dania kuchni europejskiej oraz w nowoczesnej odsłonie regionalne i tradycyjne polskie potrawy.
Ogród otaczający hotel uznawany jest za najpiękniejszy ogród na Śląsku. Króluje tu elegancja, mnóstwo kwiatów i zieleni oraz unikalny klimat. Można podziwiać oczko wodne z rybkami i dostojnie kroczące pawie. Każdy detal i zakątek jest przemyślany i zaplanowany w taki sposób, żeby goście poczuli się w nim wyjątkowo.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
maks. 1 osoba
+ 1 dostawka
Zabytki w Piekarach Śląskich:
W Piekarach Śląskich można znaleźć także inne atrakcje, np. Kopiec Wyzwolenia przy ul. Wyzwolenia - patriotyczne miejsce pamięci upamiętniające powstania i powstańców śląskich, czy schrony bojowe w okolicach Piekar Śląskich - schrony z okresu II wojny światowej, np. na Wymysłowie.
Dla miłośników narciarstwa miejscem godnym polecenia jest Dolomity Sportowa Dolina
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: s.c. Beata Zdebel, Arkadiusz Zdebel, Dacjusz Zdebel, ul. Stara 1 , 41-940 Piekary Śląskie, NIP: 4980145033
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Rezydencja Luxury Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.