Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Sun & Snow Apartamenty Foka spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
WAŻNY KOMUNIKAT:
W związku z trwającymi pracami budowlanymi w pobliżu obiektu Foka mogą wystąpić niedogodności w postaci hałasu. Z budynku B widok jest na budowę.
Apartamenty Foka to bezpieczne i przyjazne miejsce do odpoczynku. Na ogrodzonym osiedlu z całodobową ochroną stoją dwa apartamentowce nawiązujące wyglądem do architektury okrętowej. Obiekt jest świetnie zlokalizowany w centrum Helu i bardzo blisko sosnowego lasu. Dojście na plażę oraz do wszystkich atrakcji turystycznych zajmuje zaledwie kilka minut.
Obiekt oferuje komfortowe i w pełni wyposażone mieszkania do wynajęcia. Apartamenty są jedno lub dwupokojowe, przeznaczone dla 2, 3 lub 4 osób. Ich przestronne i jasne wnętrza o ciepłej kolorystyce i eleganckim wystroju gwarantują odpoczynek na najwyższym poziomie. Wszystkie apartamenty są w pełni umeblowane oraz posiadają wyposażone aneksy kuchenne (włącznie z płytą kuchenną, lodówką, czajnikiem i przyborami). W niektórych znajduje się także np. zmywarka, piekarnik, ekspres do kawy czy pralka. Goście mają do dyspozycji TV, ogólnodostępną sieć WI-FI, świeże ręczniki i pościel, a także deskę do prasowania, żelazko oraz suszarkę do włosów. W apartamentach 1-pokojowych miejsce noclegowe stanowi rozkładana sofa, w apartamentach 2-pokojowych sofa oraz podwójne łóżko w sypialni.
Obiekt nie posiada restauracji, posiłki można z powodzeniem przyrządzać w dobrze wyposażonych aneksach kuchennych lub korzystać z okolicznych barów i restauracji. Szczególnie wiele znajduje się ich i w okolicach portu i przy ul. Wiejskiej.
Gości podróżujących z dziećmi na pewno ucieszy informacja, że na terenie osiedla znajduje się plac zabaw oraz istnieje możliwość bezpłatnego wypożyczenia krzesełka do karmienia i wanienki, a także płatnego wypożyczenia łóżeczka turystycznego.
Apartamentowiec udostępnia dla swych gości tarasy z panoramą widokową oraz miejsce do przechowywania rowerów.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
maks. 3 osoby
maks. 4 osoby
Stary Hel, prężny ośrodek handlowy, w XIII wieku rywalizujący z Gdańskiem, został zatopiony przez wody Zatoki Puckiej w konsekwencji zmiany linii brzegowej. Współczesne miasto powstało w XV wieku jako osada. To tam z powodu kłopotów gospodarczych i terytorialnych emigrowali mieszkańcy Starego Helu. W 1893 roku we wsi zorganizowano port rybacki, który stał się atrakcyjnym miejscem dla statków rybackich, ale i popularnym celem wycieczek mieszkańców Gdańska i Sopotu. W 1896 roku Hel zyskał status nadmorskiego uzdrowiska. W czasie II wojny światowej znajdował się na terenie Rejonu Umocnionego Hel, a po 1945 roku otrzymał status miejsca szczególnie ważnego strategicznie. Wiązało się to z koniecznością uzyskiwania przepustki na przyjazd do miasta, a obostrzenia zniesiono dopiero po 1989 roku.
Atrakcje Helu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sun & Snow Sp. z o.o., ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, NIP: 5213507582
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Sun & Snow Apartamenty Foka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.