Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Sun & Snow Apartamenty Modrzewiowa spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
W tym niezwykłym otoczeniu, daleko od zgiełku popularnych nadbałtyckich kurortów, znajdują się wygodne apartamenty Sun & Snow Modrzewiowa. Są to dwupokojowe wnętrza przygotowane na pobyt nawet 5 osób. W każdym salonie mieści się rozkładana kanapa, dobrze wyposażony aneks kuchenny, kącik jadalniany i wyjście na balkon. W odrębnej sypialni znajdują się podwójne oraz pojedyncze łóżko. W aneksie kuchennym zadbano o lodówkę, ekspres do kawy, płytę kuchenną, czajnik, mikrofalę, przybory kuchenne. W łazience na gości czekają świeże ręczniki, suszarka do włosów i kabina prysznicowa. Ponadto apartamenty są wyposażone w czystą pościel, TV i dostęp do Wi-Fi. To wygodne wnętrza na rodzinny pobyt nad Bałtykiem. Powierzchnia apartamentów wynosi 26 m2.
Dębina nie jest miejscowością, w której będziecie się potykać o smażalnie ryb, jednak, szczególnie w sezonie letnim, funkcjonują tutaj punkty gastronomiczne, specjalizujące się w tradycyjnej kuchni polskiej oraz kaszubskiej. Komfortowo wyposażone aneksy kuchenne pozwalają na przygotowywanie ulubionych potraw w apartamencie, a bliskość Ustki (15 km) pozwala korzystać z jej bogatej oferty kulinarnej wszystkim tym, którzy zatęsknią za gwarem miasta.
Nowy apartamentowiec powstał w zacisznej miejscowości Dębina. Jak wskazuje sama nazwa, powszechne są tutaj dębowe lasy. Takie położenie gwarantuje Państwu czyste powietrze, malownicze widoki oraz bezpośrednie obcowanie z naturą i odpoczynek od miasta. Obiekt jest wyposażony w windę, a na jego terenie mieści się plac zabaw dla dzieci.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
26 m2
maks. 5 osób
Słowiński Park Narodowy słynie z unikalnych w skali Polski wędrujących piaszczystych wydm, pięknych plaż, torfowisk, moren i mierzei. Przyroda nieożywiona jest wyjątkowym skarbem tego obszaru. Niemal 54 km2 parku są objęte ochroną ścisłą, duża jego część jest udostępniona do zwiedzania i rekreacji.
Czołowe atrakcje turystyczne Słowińskiego Parku Narodowego:
Ponadto blisko stąd do pięknej i słynnej Ustki – jednej z najpopularniejszych miejscowości wypoczynkowych w Polsce. Posiadająca status uzdrowiska Ustka posiada liczne walory lecznicze i wypoczynkowe, słynie z szerokiej i wysoko ocenianej plaży oraz długiej promenady. Wyróżnikiem Ustki jest jej zabudowa związana z morzem: udostępniona do zwiedzania zabytkowa latarnia morska, dawne osiedle rybackie z przełomu wieków, port morski z przystanią żeglarską, falochron wcinający się w morze na około 100 m oraz molo. Wzdłuż portowego kanału stoją galeony – statki, które zabierają wczasowiczów w rejs po morzu. Atrakcją portu jest też nowoczesna kładka, łącząca oba brzegi Słupi. Wieczorem jest widowiskowo iluminowana. W wolnej chwili warto odwiedzić także oryginalne Muzeum Chleba.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sun & Snow Sp. z o.o., ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, NIP: 5213507582
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Sun & Snow Apartamenty Modrzewiowa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!